Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.161
Hallo

Kun je me het verschil uitleggen tussen EAS en die BCAA's?
grtz

BCAA's zijn hoofdzakelijk spierbeschermend... en EAS bevat ook de andere essentiele aminozuren die meer spieropbouwend zijn.

In een dieet zou je mss beter BCAA's kunnen nemen of zelf de recovery formula.. en in andere gevallen de EAS.

Ik zit weer eens de site door te nemen, en ik kom ragnarok niet meer tegen. Is het uit het assortiment ofzo?

• #10.163
Ik zit weer eens de site door te nemen, en ik kom ragnarok niet meer tegen. Is het uit het assortiment ofzo?

ja klopt.... is er niet meer...en vanwege stofjes die in de EU niet zijn toegelaten importeren we die niet meer....

Hey René

Ik heb zonet rond 21:00 ff een bestelling gedaan voor een maat en mij. Wanneer heb ik het dan binnen ivm pinksteren?

Hij gebruikt verder geen supps, maar wil graag iets om wat extra eiwitten binnen te krijgen. Bij het ontbijt, rondom de training en voor het slapen gaan. Ik heb hem protein 80 aangeraden ;)

• #10.165
Hey René

Ik heb zonet rond 21:00 ff een bestelling gedaan voor een maat en mij. Wanneer heb ik het dan binnen ivm pinksteren?

Hij gebruikt verder geen supps, maar wil graag iets om wat extra eiwitten binnen te krijgen. Bij het ontbijt, rondom de training en voor het slapen gaan. Ik heb hem protein 80 aangeraden ;)

je mag 1x zelf raden wanneer je het hebt ;).. daarna zeg ik het :D

ja protein 80.... dat is een goed advies.

de whey samples krijg ik denk pas donderdag..

• #10.169
Worden de nieuwe fancy protein 80 emmers al verzonden of zijn het nog de oude?

Komt er trouwens nog iets van Beta Aline of Citrulline ofzo in het XXL assortiment?
Zoek nog een booster/pomp iets om mijn home-made pre worktout shake mee te pimpen :cool:

er komt als 1e straks taurine en een creatine blend (geen vochtvasthoudende crea's). daarna ga ik eens rustig kijken wat we nog meer krijgen.

iig als we in het nieuwe magazijn komen (eind juli) dan komt er veel meerrrrr...
van eigen merk.. aantal nieuwe smaken van whey delicious staan al en zijn uber lekker.... alleen frisse fruitsmaken :D

we verzenden nog denk een week de emmers met de oude labels dan zijn die op....

wat geeft krealkalyne mij meer dan gewone creatine ethyl ester? en je zei dat er geen verschil tussen als die krealkalyne producten? of heb ik dat fout verstaan

ik zou het hele pakket van no exploid willen kopen heeft iemand een adres dicht bij lommel waar ze dit verkopen

René,

is 29781 al vertrokken? Geld werd vorige week overgemaakt, en heb emailtje gestuurd naar je maar krijg geen reactie...

grtz

Gister nog snel even voor 3 uur bestelling gedaan... En vandaag om 2 uur binnen..

Super!! Dikke pluim voor XXL nutrition

rene, hier dus mijn nieuwe bestelling:

Uw bestelling:

XXL Nutrition, Mega Grow NEW! 2x 2000 gr (Orange, Orange), aantal:1, prijs: 74.50
XXL Nutrition, Whey Isolaat 4500 gram (Vanille, Aardbei), aantal:2, prijs: 169.00
XXL Nutrition, XXL Training Stack 1 stack (Orange), aantal:2, prijs: 179.90
XXL Nutrition, Whey Isolaat 1000 gram (Vanille), aantal:2, prijs: 49.90
XXL Nutrition, DextroJuice 1500 gram (Orange), aantal:2, prijs: 25.90
Universal, Animal Cuts 2x 42 Packs, aantal:1, prijs: 74.00

Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 573.20

is er vanaf 500 euro een ongeschreven richtlijn voor een sampletje? :p

^^zozo, René word nog rijk.

Hé Renee, even over de Animal Cuts

Mss kun je op de site rbij vermelden dat het pillen zijn? Khad het namelijk voor men vriendin gekocht maar die heeft dus ongeloflijk moeite met pillen slikken ... En op de site staat niet wat het was en op een andere site staat gewoon zakjes, dus ik dacht dat het iets was wat je moest oplossen in water ofzo ....

Maar lijkt wel te werken, 1ste dag en ze voelt de energie al :D

hey René zijn er nog staaltjes
bij mijn vorige bestelling waren er geen en anders wacht ik nog een paar dagen tot er zijn :)

Vanochtend voor het eerst gebruik gemaakt van de nieuwe Mega Grow.
Heb daar een paar opmerkingen over:
-De smaak is echt heel anders, wat jammer is aangezien de vorige toch echt een goede smaak had (orange).
-De geur is er ook niet beter op geworden, toen ik het deksel er voor het eerst afhaalde dacht ik eerst dat ik een verkeerde smaak had gekregen.
-Hij lost minder goed op, een groot deel blijft gewoon aan mijn beker vastplakken (de randjes) en ook mijn lepel zit vol. Bij de andere versie had ik hier totaal geen last van en was het na 5 seconden al helemaal opgelost.

Mij maakt de smaak niks uit. Gaat erom wat erin zit. Als je klontjes hebt doe je het niet goed.

Eerst water, dan de megagrow in je Shakebeker. 30 seconden goed schudden en klaar

Terug
Naar boven