MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Heeft iemand de Tribulus + ZMA Stack al geprobeerd? Ben er wel benieuwd naar om een x te proberen. Weet iemand toevallig of er oplaadfase is, aangezien dat meestal bij testosteron verhogers is, waardoor je eigenlijk net te weinig heb aan 1 stack?

http://www.xxlnutrition.nl/nieuw_product/555/XXL Nutrition/Tribulus + ZMA Stack

Iemand toevallig ook ervaring met de L-Carnitine Tartraat toevallig?

http://www.xxlnutrition.nl/nieuw_product/552/XXL Nutrition/L-Carnitine Tartraat

Ben hier ook wel benieuwd naar, en dan met name de carnitine tartraat.

of naar een stack zoals carnitine tartraat met CLA force....
hoop graag op reactie

zondag besteld, vandaag binnen.
Bedankt rené

Wat vinden jullie van hydroxycut hardcore?

Net mijn bestelling mogen ontvangen.

Het is trouwens echt een enorme verbetering die nieuwe look van de Mega Grow!

Ik merk alleen dat de opening wat te smal is nu is het nog wel te doen maar als me pot steeds leger wordt gaat het lastig worden om het eruit te krijgen:p Mja.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.147
Rene heb jij hier toevallig evaring mee of met de Tribulus + ZMA Stack?

ZMA wel.. ik vind dat wel een goed supplement, slaap er veel dieper door en overdag dan veel energieker.

Net mijn bestelling mogen ontvangen.

Het is trouwens echt een enorme verbetering die nieuwe look van de Mega Grow!

:thumbs:

Ik merk alleen dat de opening wat te smal is nu is het nog wel te doen maar als me pot steeds leger wordt gaat het lastig worden om het eruit te krijgen:p Mja.

ja klopt we gaan naar een grotere opening straks maar dan maak ik eerst even de labels op.. die passen niet op een pot met grotere opening. ik probeer tijdelijk langere scoops te regelen.

Rene geen tip voor me?

Ben momenteel diep aan het cutten en ben compleet leeg geen beetje energie.

Niets dat daar een beetje tegen kan helpen,zit wel heel laag in carbs dus mag zeker geen goedje zijn met veel carbs.

Gr.

• #10.149
Rene geen tip voor me?

Ben momenteel diep aan het cutten en ben compleet leeg geen beetje energie.

Niets dat daar een beetje tegen kan helpen,zit wel heel laag in carbs dus mag zeker geen goedje zijn met veel carbs.

Gr.

ik zou eens kijken naar de recovery formula om je spieren wat te beschermen en voor de energie vind ik AMPv2 erg goed.

• #10.150
Onze nieuwe [Link niet meer beschikbaar] is binnen :banana:

500gram, goed oplosbaar en heerlijke punchsmaak... €27,50 ;)

ik zou eens kijken naar de recovery formula om je spieren wat te beschermen en voor de energie vind ik AMPv2 erg goed.

Ok bedankt Rene.

Ga nu momenteel S'morgens voor men cardio 4 bcaa's en nadien EAS
en voor men kt+Cardio nuttig ik Unleash en na de KT 4 Bcaa's en na de Cardio Eas+40 gr.Dextro.Wat vind je ervan nog tips??

Wacht het ff af of ik de recovery aanschaf zit wat hetzelfde in of de EAS.

Hopelijk ga ik me wat fitter voelen,door de EAS ga ik ook 400 cals meer per dag binnen hebben.

Ok bedankt Rene.

en voor men kt+Cardio nuttig ik Unleash en na de KT 4 Bcaa's en na de Cardio Eas+40 gr.Dextro.Wat vind je ervan nog tips??

Hopelijk ga ik me wat fitter voelen,door de EAS ga ik ook 400 cals meer per dag binnen hebben.

80 kcal bedoel je denk ik.

2 x 40 kcal per dosering.

• #10.153
Ok bedankt Rene.

aha ok.. wist niet dat je al EAS had.. dat is ook goed.. en is 40kcals per 10gram... komen van de aminozuren

Ja was ff gemist :)

Is EAS met vernieuwde smaak de enige smaak? Of is de lemon nog steeds een optie? Kon dat namelijk niet aangeven bij bestellen.

• #10.156
Is EAS met vernieuwde smaak de enige smaak? Of is de lemon nog steeds een optie? Kon dat namelijk niet aangeven bij bestellen.

ja alleen punch.. we maken er mss straks nog een 2e smaak bij lemon dan weer maar dan een lekkere frisse lemonsmaak, de vorige EAS lemon was niet echt lekker.

hoe moeten de multivitaminen ingenomen worden? gewoon doorslikken met wat water of laten oplossen?

Hallo

Kun je me het verschil uitleggen tussen EAS en die BCAA's?
grtz

Terug
Naar boven