AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.303
Hm, ok, dan zal ik maar een tijdje zonder whey zitten...:( Maarja laten we hopen dat die Whey Isolate neutrale smaak vlug aankomt! :D

ja maar gast.. waarom bestel je dan ook op vrijdag? in het weekend gebeurt er helemaal niets... banken niet, TNT niet, DPD niet en wij niet. ;)

Sommige mensen verstaan blijkbaar niet dat koerierdiensten niet werken in het weekend .

Als sommige ook maar al 3 dagen moeten wachten is het meestal al te veel .

@ Yoshuba

Heb toch eens in godsnaam geduld , je pakketje zal heus wel toekomen en als je niet zonder whey wil zitten moet je maar leren vroeg genoeg bestellen . Logisch toch ?

idd je ziet toch dat je pot leeg raakt of niet?

rené bedankt voor de bestelling alles weer puik in orde binnen, paar potten aakg binnen en ken niets anders zeggen dat het topspullen zijn. flinke pomp echt een aanrader is dat. en bedankt voor de samples, zal ik volgende week is proberen.

gebruik nu die aakg samen met nos ether en dat gaat prima zo :D

ja maar gast.. waarom bestel je dan ook op vrijdag? in het weekend gebeurt er helemaal niets... banken niet, TNT niet, DPD niet en wij niet. ;)

Sommige mensen verstaan blijkbaar niet dat koerierdiensten niet werken in het weekend .

@ Yoshuba

Heb toch eens in godsnaam geduld , je pakketje zal heus wel toekomen en als je niet zonder whey wil zitten moet je maar leren vroeg genoeg bestellen . Logisch toch ?

idd je ziet toch dat je pot leeg raakt of niet?

Whoow...Ok ik heb het begrepen, 1 iemand die het mij vertelde was ook voldoende. Ik heb nog helemaal geen verstand van al die dingen, ben nog maar een kid :p En ik kan best wel wachten, ik vroeg het mij gewoon af!

Toch bedankt voor de informatie...

rene heb jij eigenlijk ook iets als eiwit caps/tabs ? om zo je maaltijd aan te vullen met eiwitten zonder een shaker te pakken?

Ik heb enige tijd terug Whey Delicious (bosvruchten) gekocht. Smaakt lekker hoor, en zeker een aanrader! Met 200 ml melk en 300 ml water kun je er moeilijk genoeg van krijgen, vooral als de shake koud geserveerd is. Ik had destijds ook nachtproteïne besteld (banaan), van tijd tot tijd zet mijn buik echter op bij deze. In de nachtelijke uren kan mijn buik het eiwit blijkbaar niet gemakkelijk verteren, niettemin blijf ik het drinken natuurlijk.

@ Yoshuba

J e hoeft daarvoor niet zo bijdehand te doen.

Die jongen is nog maar 15 en kon goed zijn dat hij de vrijdag maar het nodige geld had om z'n bestelling te betalen,dus is het zeker niet nutteloos de vrijdag te betalen want als het dan de maandag voor drie uur op de rekening staat kan hij z'n betstelling eventueel al de dinsdag geleverd krijgen.

Wise ass.

enig idee wanneer de NOS ether binnenkomt?

• #10.311
rene heb jij eigenlijk ook iets als eiwit caps/tabs ? om zo je maaltijd aan te vullen met eiwitten zonder een shaker te pakken?

ee nee eigenlijk niet.. dan zit je al snel aan aminozuren.

Ik heb enige tijd terug Whey Delicious (bosvruchten) gekocht. Smaakt lekker hoor, en zeker een aanrader! Met 200 ml melk en 300 ml water kun je er moeilijk genoeg van krijgen, vooral als de shake koud geserveerd is. Ik had destijds ook nachtproteïne besteld (banaan), van tijd tot tijd zet mijn buik echter op bij deze. In de nachtelijke uren kan mijn buik het eiwit blijkbaar niet gemakkelijk verteren, niettemin blijf ik het drinken natuurlijk.

Nightprotein banaan hebben we nooit gehad :D

Whoow...Ok ik heb het begrepen, 1 iemand die het mij vertelde was ook voldoende. Ik heb nog helemaal geen verstand van al die dingen, ben nog maar een kid :p En ik kan best wel wachten, ik vroeg het mij gewoon af!

Toch bedankt voor de informatie...

je spullen komen eraan.. ik zal er persoonlijk voor zorgen! :D

enig idee wanneer de NOS ether binnenkomt?

ik hoop einde van de week...

in principe is dat toch niet erg? alleen zijn ze wat sneller dan eiwitten toch ???

Rene,

ik zie op de site bij de xxl shirts dit staan;
Let op! De maten L en XXL zijn uitverkocht in deze uitvoering, je krijgt dan ons nieuwe zwarte shirt met logo zoals op de tanktops, ze vallen wel een halve maat groter uit dan de blauwe shirts.
Kan je de andere maten ook al in het zwart bestellen met het nieuwe logo of zijn alleen die blauwe met goud te krijgen?

mvg

• #10.316
Rene,

ik zie op de site bij de xxl shirts dit staan;

Kan je de andere maten ook al in het zwart bestellen met het nieuwe logo of zijn alleen die blauwe met goud te krijgen?

mvg

volgens mij is er onderhand nog een andere maat op ook. zal morgen even checken.. ik wil eerst de oude opmaken en dan de nieuwe verkopen..

Heej mede bloggers,
Ik wacht ook op de nos ether van diesel.. Aangezien deze op uitverkocht staat wacht ik het rustig af, betekend het dat dit de eerste zending is van de nieuwe formule.? Of is de nieuwe formule gewoon uitverkocht..

Mvg Jordi Gijsbers..

• #10.318
Heej mede bloggers,
Ik wacht ook op de nos ether van diesel.. Aangezien deze op uitverkocht staat wacht ik het rustig af, betekend het dat dit de eerste zending is van de nieuwe formule.? Of is de nieuwe formule gewoon uitverkocht..

Mvg Jordi Gijsbers..

elke batch die we gehad hebben is weer een nieuwe formule geweest,. die er nu aan komt is aangepast zodat iig de maag er geen problemen meer mee heeft.

de smaak zou nu ook beter te doen zijn.. zal even mailen nu wanneer ik het kan verwachten.

ik hoop einde van de week.

rene

heb zonet de stack van Get Diesel besteld voor binnen een paar weken (Ether tabs120) + Test 2010 tabs(100)).
Wat is hier nu de beste dosering van, want dat zie ik er niet bijstaan op de website?

Terug
Naar boven