AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

elke batch die we gehad hebben is weer een nieuwe formule geweest,. die er nu aan komt is aangepast zodat iig de maag er geen problemen meer mee heeft.

de smaak zou nu ook beter te doen zijn.. zal even mailen nu wanneer ik het kan verwachten.

ik hoop einde van de week.

rene
Dank u voor deze snelle reactie :)
Dan wachtten we het gewoon af, ik heb nog een bodempje stacker C staan, heb dat 2/2,5 maand gebruikt en ben nu net uit de stop fase van 2 weken. Omdat de nos ether nog niet binnen is, wil ik morgen het laatste beetje stacker c opmaken tot ik mijn nos ether binnen heb. Kan dit ?

Ik ben waarschijnlijk vanavond :P door mijn pot mammoth 2500 heen maar heb hier nog een volle staan, kan ik die gebruiken in combinatie met nos ether.? Of raden jullie iets anders aan..

Mvg, Jordi Gijsbers

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.323
heb zonet de stack van Get Diesel besteld voor binnen een paar weken (Ether tabs120) + Test 2010 tabs(100)).
Wat is hier nu de beste dosering van, want dat zie ik er niet bijstaan op de website?

Kijk voor meer info en doseringen bij de afzonderlijke producten. :D staat precies hoe je elk moet nemen.. daar veranderd niets aan als je ze stackt.

Dank u voor deze snelle reactie :)
Dan wachtten we het gewoon af, ik heb nog een bodempje stacker C staan, heb dat 2/2,5 maand gebruikt en ben nu net uit de stop fase van 2 weken. Omdat de nos ether nog niet binnen is, wil ik morgen het laatste beetje stacker c opmaken tot ik mijn nos ether binnen heb. Kan dit ?

Ik ben waarschijnlijk vanavond :P door mijn pot mammoth 2500 heen maar heb hier nog een volle staan, kan ik die gebruiken in combinatie met nos ether.? Of raden jullie iets anders aan..

Mvg, Jordi Gijsbers

dat kan samen,. hebben niet veel met elkaar van doen verder .

Had het te laat gezien ja :D
5tabs van elk per dag verdeeld over de dag.
Kan ik dit ook alleen op trainingsdagen nemen, want als ik dit elke dag moet doen is het wel heel snel op :p

• #10.325
Hey rene nou had ik dit ook in B&F topic geplaats, maar krijg niet zo snel een reactie. Misschien dat jij me kan helpen. Voor spiermassa te winnen clean bulk is dit dan een goede combi:

- Whey instant
- Creatine mony
- X-tend ( zitten wat aminozuren in waaronder bcaa en glutamine)
- Dextrojuice

Nou had ik wel een vraag betreft de X-tend zitten hier nou genoeg bcaa is of moet ik die dan nog apart bij nemen en als ik de x-tend neem zijn dit dan essentiele aminozuren of moet ik die dan ook erbij nemen?

thanx

• #10.328
Hey rene nou had ik dit ook in B&F topic geplaats, maar krijg niet zo snel een reactie. Misschien dat jij me kan helpen. Voor spiermassa te winnen clean bulk is dit dan een goede combi:

- Whey instant
- Creatine mony
- X-tend ( zitten wat aminozuren in waaronder bcaa en glutamine)
- Dextrojuice

Nou had ik wel een vraag betreft de X-tend zitten hier nou genoeg bcaa is of moet ik die dan nog apart bij nemen en als ik de x-tend neem zijn dit dan essentiele aminozuren of moet ik die dan ook erbij nemen?

thanx

Ik zou je aanraden om ipv dextrojuice, creatine mono en x-tend .. megagrow te nemem.. dan heb je creatine, dextro en je bcaa's in 1..

dat samen met de whey en je zit goed. dat zou ik iig doen.

Ik zou je aanraden om ipv dextrojuice, creatine mono en x-tend .. megagrow te nemem.. dan heb je creatine, dextro en je bcaa's in 1..

dat samen met de whey en je zit goed. dat zou ik iig doen.

hoe zit het dan met de essentiele aminozuren zitten die dan ook in de mega grow? En zitten er ook essentiele aminozuren en genoeg bcaa in de xtend of niet?

• #10.330
hoe zit het dan met de essentiele aminozuren zitten die dan ook in de mega grow? En zitten er ook essentiele aminozuren en genoeg bcaa in de xtend of niet?

je bent er nog niet helemaal in thuis zie ik wel..

Zowel megagrow als xtend bevatten van de essentiele aminozuren alleen de BCAA's.. ik zag dat je student was.. dus ik dacht ik denk even met je mee en adviseer je megagrow waarmee je dus een aantal dingen goed kan vervangen die je anders los zou kopen.

In de cleanbulk zijn bcaa's voor de training nu niet echt een must.. persoonlijk neem ik wel altijd onze essential amino stack voor en na de training, maar dan ben je weer wat duurder uit.

ik zou je ook vanwege budget redenen megagrow na de training en op rustdagen in de ochtend.. en dan de whey aanraden.. that's it!

ik schiet onder de wol :zzz:

Slaap ze :D

Vraagje,

Verkoop je nog steeds resveratrol? Zoekfunctie lijkt niet te werken op site en kan niks vinden.

Edit: Lag waarschijnlijk aan mij, site doet het gewoon. Heb het al gevonden

die lemon dextrojuice is wel goed na de training man, lekker verfrissend.

ik vind trouwens die whey isolaat ( banaan) ook wel niet slecht.

Rene heeft wel goed spul precies!!!

Rene,

IHeb jij wel is van andere klanten gehoord dat ze bloedneus krijgen van Animal MSTAK? Ik ben namelijk een week onderweg en ik krijg weer bloedneuzen(vorige keer was in november en toen kreeg ik het ook)??? beetje hinderlijk dit.

Terug
Naar boven