- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rene, in hoeverre is glutamine handig/belangrijk, en hoeveel mg/g per dag?
thx
die lemon dextrojuice is wel goed na de training man, lekker verfrissend.
ik vind trouwens die whey isolaat ( banaan) ook wel niet slecht.
Rene heeft wel goed spul precies!!!
Rene,
IHeb jij wel is van andere klanten gehoord dat ze bloedneus krijgen van Animal MSTAK? Ik ben namelijk een week onderweg en ik krijg weer bloedneuzen(vorige keer was in november en toen kreeg ik het ook)beetje hinderlijk dit.
rene, in hoeverre is glutamine handig/belangrijk, en hoeveel mg/g per dag?
thx
Donderdag rond 14u een bestelling gedaan, maar helaas nog niks ontvangen?
Het gaat om deze bestelling:
Muscletech, Hydroxycut Hardcore Big size 210 caps, aantal:1, prijs: 78.00
XXL Nutrition, Protein 80 1 kg (Choco), aantal:1, prijs: 23.95
XXL Nutrition, Whey Delicious 1000 gram (Cocos), aantal:1, prijs: 23.95
XXL Nutrition, DextroJuice 1500 gram (Lemon), aantal:1, prijs: 12.95
Ik hoop dat alles is goed gegaan met de betaling en dat het snel binnenkomt...
yes yes vandaag was men order er, net op tijd want had net men laatste schep whey gebruiktthx Rene

René, is het normaal dat in de nieuwe mega grow witte kleine brokjes blijven zitten. Heb me al gek geschud maar ze blijven erin zitten.
en mede forum bezoekers..Rene opnieuw een vraagske
Taurine moet je dat gewoon "zo" innemen of moet het in een bepaalde hoeveelheid water opgedronken worden
de cafeine pilletjes van xxl is nog niet in het assortiment he?![]()
Heej reneen mede forum bezoekers..
Al iets gehoord over de NOS Ether? :$ Je zou er achteraan gaan zag ik staan volgens mij.
Euhmm. En dan nog een vraagje, misschien een domme.
Ik heb altijd stacker C (creatine) ingenomen in een klein glas met 2 vingers appelsap (ongeveer 1 slok) daar creatine bij gedaan en flink geroerd. Dat achterover slaan en gelijk erachteraan dubbel fris (of een ander sapje). Kan dit ook met NOS Ether.?
Moet je echt 3/4 liter water per dag drinken als je creatine/NOs Ether gebruikt.?
Las dit ergens op het forum.
Edit: Zie ik het verkeerd of staat er nu op de xxl site bij NOS Ether 660Gr? Gister was dit nog 1080Gr.
Groetjes..

Hey, even een vraagje over supplementen i.c.m. de trainingsstack. Ik heb deze laatste vanmiddag besteld (ben erg benieuwd met wat het gaat brengen voor mij) maar heb ook nog Whey staan.
1. Waar kan ik die Whey het beste plaatsen in mijn schema als ik straks de supps uit de trainings stack ga gebruiken?
2. In Mega Grow zit al 125% vitamine E, ik gebruik ook jullie multivit + die omega 3 gold forte (waar ook veel vitamine E inzit). Is het verstandig om dan 1 ipv 2 omega 3 capsules te nemen bijv. de multivit laten staan lijkt me ook al weer wat?
Alvast bedankt voor je antwoorden!
, waarschijnlijk donderdag geleverd zoals gewoonlijk 
Rene,
IHeb jij wel is van andere klanten gehoord dat ze bloedneus krijgen van Animal MSTAK? Ik ben namelijk een week onderweg en ik krijg weer bloedneuzen(vorige keer was in november en toen kreeg ik het ook)beetje hinderlijk dit.

gewoon neus laten dichtbranden, kost iets van een 35 euro hier,
vorig jaar laten doen en nooit geen last meer gehad.
normaal bloedde ik zeker om de twee weken wel eens.
het is niet zo pijnlijk meer als vroeger, ik heb die twee kanten appart gedaan, de eerste kant zo een 3-4 jaar geleden was het echt nog met een gloeiend hete naald waarvan je twee weken overal barbeque rook en toen had je er ook wel wat last van
de tweede keer vorig jaar was met een gel achtig product, duurt twee minuten en veel last heb je er niet van, wel een weekje niet in uwe neus peuteren natuurlijk![]()
toen ze dat dicht aan het branden waren...
die dokter maar wringen om er te gerakenik zat de hele tijd aant wenentoen ze dat dicht aan het branden waren...
die dokter maar wringen om er te geraken