Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ja dat kan prima.. maar dat wist je zelf ook wel ;)

ik had je post ff niet goed gelezen ...

Ja doe het ook al een tijdje (alle poedertjes van te voren in een bekertje mixen)

Maar zou zonde zijn van die dure supps als het niet samen kan worden bewaard in een bekertje ;)

Bedankt voor je antwoord!

Laatst bewerkt:
ik ook ff een vraagje snel voor iemand:
kan ik die unleash savonds gebruiken of ga ik er dan slecht van slapen?
ga straks nog eens trainen maar train anders nooit savonds :)
thx!
Heb toch nog ff liggen woelen voor ik in slaap viel, weet niet of het ermee te maken had :)

René, Ik neem bij het ontbijt 45 gram Whey. Is het dan nog wel nodig om 15 minuten daarvoor Glutamine in te nemen? Aangezien daar ook Glutamine(zuur) inzit.

Edit: Zelfde vraag eigenlijk ook m.b.t. de inname van Glutamine 15 min. voor m'n nightprotein.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #10.465
René, Ik neem bij het ontbijt 45 gram Whey. Is het dan nog wel nodig om 15 minuten daarvoor Glutamine in te nemen? Aangezien daar ook Glutamine(zuur) inzit.

Edit: Zelfde vraag eigenlijk ook m.b.t. de inname van Glutamine 15 min. voor m'n nightprotein.

losse glutamine werkt toch weer sneller en beter maar hoeveel het toevoegd... ik durf het je niet te zeggen.. ik merk overigens als ik glutamine neem een periode in eigenlijk nooit verkouden ben en me wat fitter voel.

Nu ben ik waarschijnlijk aan het zagen :D, maar ik heb nog steeds geen mail gehad van info@ dus ik begin me wel zorgen te maken.

losse glutamine werkt toch weer sneller en beter maar hoeveel het toevoegd... ik durf het je niet te zeggen.. ik merk overigens als ik glutamine neem een periode in eigenlijk nooit verkouden ben en me wat fitter voel.

Ik was laatst wel verkouden :p Maar was wel snel weer beter en heb lekker door kunnen trainen. Wie weet lag het wel aan de Glutamine ;)

Wow maandag besteld vanuit belgie - vandaag geleverd
Top man

zondag betaald, dinsdag geleverd!
top!

incl 2 sampeltjes van de delicious whey! :-) way to go!

Ik heb een vraag. Vandaag is mijn bestelling voor EAS van XXlnutrition binnengekomen. En er staat elke dosering is 8 gram BCAA waard, maar wat is 1 dosering dan? 10 gram 20 gram 30 gram?!?!? kan iemand mij daarmee helpen thnx

• #10.471
Nu ben ik waarschijnlijk aan het zagen :D, maar ik heb nog steeds geen mail gehad van info@ dus ik begin me wel zorgen te maken.

mail me even op rvdzel@xxlnutrition.nl mss zit er ergens een mail in een spamfilter..

Ik heb een vraag. Vandaag is mijn bestelling voor EAS van XXlnutrition binnengekomen. En er staat elke dosering is 8 gram BCAA waard, maar wat is 1 dosering dan? 10 gram 20 gram 30 gram?!?!? kan iemand mij daarmee helpen thnx

Het staat er toch echt anders.. ;)

XXL Essential Amino Stack (EAS) is een stack van vrije essentiële aminozuren en citrulline malaat. Elke dosering geeft 8 gram vrije essentiële aminozuren en 1 gram citrulline malaat.

Doseringsgrootte: 10 gram > 2 scoops

Hey,
zijn de samples van whey delicious al toegekomen?

ik heb jou een mail gestuurd rené, hopelijk heb je hem gekregen:)

Rene, heb je ook supplementen met betaine erin?
Las een lovend stukje erover in de Flex.

• #10.478
Morgen is inmiddels gisteren;)
Ben nu toch wel nieuwsgierig....???

450mg waarvan Polyphenols 78%, 86% green tea extract (Camelia sinensis),
Nutrition infomation 1 capsule
Caffeine 18 mg
Polyphenols 450 mg of which catechins 330 mg

voor de rest moet ik even op de pot kijken maar was het vergeten ;)

potten staan in het magazijn we komen daar pas aan het einde van de middag.

Question:

Animal pak & Animal M-stack, verstandig om hier whey of crea bij te gebruiken of is 1 van de 2 al een crea based prduct? En what about whey erbij?

Mitch.

Ik heb btw Animal Pak besteld! Bestelling en betaling moeten binnen zijn :D

Terug
Naar boven