g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Kijk eens bij ongewenste/spamhad zaterdag al een mail gestuurd, nog altijd niks teruggekregen![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk eens bij ongewenste/spamhad zaterdag al een mail gestuurd, nog altijd niks teruggekregen![]()
Vandaag m'n CLA ontvangen. Vraagje daaromtrend, ik neem al lang dagelijks 4 capsules visolie, valt dat ook nog te verzoenen met een inname van 3 caps CLA per dag?
Wil m'n lever niet om zeep helpen natuurlijk.

ik zal morgen eens kijken hoe het er voor staat.. er is iig wat vetraging door de inklaring..
Ik kijk dagelijks hier op dit forum, als je maar weet svp hierop posten
...rene, heb de zending ontvangen, nog bedankt voor de sample, maar even een vraag over de L-carnitine.
mijn vriendin krijgt die grote capsules niet doorgeslikt, kan ze capsules openmaken en het poeder oplossen in water? zelfde effect?
Omdat er een hele waslijst vragen is gepasseerd, ook nog even de mijne onder het stof uithalen...je kan niet alles zien natuurlijk![]()
Ok, FijnIk kijk dagelijks hier op dit forum, als je maar weet svp hierop posten
...
Mvg, Jordi
Opmerkelijk trouwens dat in 1 weekend zo'n beetje de hele top 15 van 'Best verkochte producten' veranderd is..![]()
en krijg je een random top 15. Dan heeft elke product weer een eerlijke kans. (kan niet als je anders 100stuks achter ligt met de verkoop, het wordt straks de beste verkochte van de laatste maand ofzo. maa de site moet aangepast).René ik ben een pietje precies als het om het doseren van supps gaat
Dus ik wou ff vragen of mijn pre en post workout cocktail geen gekke dingen bevat (die bijv. de opname van andere stoffen vertragen)
Direct voor het trainen: EAS + 6 gram BCAA's
Tijdens het trainen: 5 gr. BCAA's
Direct na het trainen: EAS + 6 gram BCAA's + 5 gram glutamine + 20 gram dextrojuice.
De BCAA's en glutamine zijn niet van het XXL huismerk, maar dat mag niet veel uitmaken denk ik zo.
Beetje oke zo? of kan ik die glutamine beter een kwartiertje later nemen?
?ik ook ff een vraagje snel voor iemand:
kan ik die unleash savonds gebruiken of ga ik er dan slecht van slapen?
ga straks nog eens trainen maar train anders nooit savonds
thx!
Oke dan ga ik je nog 1x lastig vallen met een vraagje over het bovenstaande.
Ik maak het altijd van te voren klaar in een tupperware bekertje. Kan het kwaad om deze producten van te voren door elkaar te mixen en dan pas 2 uur later op te drinken. Ik doe er dan pas water bij zodra ik het opdrink. Maar de dextrojuice, glutamine, BCAA's en EAS zijn wel al een tijdje gemixed.
Lijkt me geen probleem, maar just checking?
ik ook ff een vraagje snel voor iemand:
kan ik die unleash savonds gebruiken of ga ik er dan slecht van slapen?
ga straks nog eens trainen maar train anders nooit savonds
thx!
heb vandaag de pot mega grow opgemaakt dit is het eerst suplement waar ik meteen resultaat bij had , zeer goede pomp, klasse spul rene
Nog 1 vraagje van mij over Mega Grow: Hoelang moet ik wachten, als ik Mega Grow heb ingenomen na het trainen, om m'n Whey in te nemen? Ook 15 min. net als 's ochtends op rustdagen?
Alv. bedankt
ik zie de reden niet van het van te voren klaar maken ik zou het niet doen.. aminozuren vergaan snel in water (weet niet precies hoe snel). Neem gewoon appart een flesje water mee en meng het ter plaatse.
Ja ik doe er pas water bij zodra ik het opdrink. Het gaat mij even om het feit dat de verschillende poeders een paar uur gemixed in zo'n bekertje zitten. Kan dat zo samen? (dextrojuice, BCAA's, glutamine en EAS)