XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

rene, heb de zending ontvangen, nog bedankt voor de sample, maar even een vraag over de L-carnitine.
mijn vriendin krijgt die grote capsules niet doorgeslikt, kan ze capsules openmaken en het poeder oplossen in water? zelfde effect?

Vandaag m'n CLA ontvangen. Vraagje daaromtrend, ik neem al lang dagelijks 4 capsules visolie, valt dat ook nog te verzoenen met een inname van 3 caps CLA per dag?

Wil m'n lever niet om zeep helpen natuurlijk.

Omdat er een hele waslijst vragen is gepasseerd, ook nog even de mijne onder het stof uithalen...je kan niet alles zien natuurlijk ;)

Samples?
Snik, ik krijg nooit samples:mad:;)

Drwho : totaal geen probleem. Zowel visolie als CLA heeft niets van negatieve invloed op je lever.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.447
rene, heb de zending ontvangen, nog bedankt voor de sample, maar even een vraag over de L-carnitine.
mijn vriendin krijgt die grote capsules niet doorgeslikt, kan ze capsules openmaken en het poeder oplossen in water? zelfde effect?

Ja geen probleem dat kan prima.. capsule is puur als hulpmiddel om een juiste dosering binnen te krijgen.

Omdat er een hele waslijst vragen is gepasseerd, ook nog even de mijne onder het stof uithalen...je kan niet alles zien natuurlijk ;)

nee die combi is geen probleem...

Ok, Fijn :cool: Ik kijk dagelijks hier op dit forum, als je maar weet svp hierop posten :D...

Mvg, Jordi

Deze week komen de papieren voor de inklaring denk wel in orde. zodra ze binnen zijn laat ik het weten.

Opmerkelijk trouwens dat in 1 weekend zo'n beetje de hele top 15 van 'Best verkochte producten' veranderd is..:rolleyes:

Gisteren weer een bestelling van 10kg whey en 1 pot mega grow gedaan en nu alweer binnen, top! Vorige keer was ik dik tevreden over megagrow, dus hoop er deze keer weer zo goed op te gaan. Ook nog 2 samples gekregen van de nieuwe smaken whey, vanavond is proberen:D

• #10.450
Opmerkelijk trouwens dat in 1 weekend zo'n beetje de hele top 15 van 'Best verkochte producten' veranderd is..:rolleyes:

Niet opmerkelijk in de zin die jij denkt.. we hebben veel nieuwe dingen binnen dus heb ik 1 uur geleden op de reset knop gedrukt ;) en krijg je een random top 15. Dan heeft elke product weer een eerlijke kans. (kan niet als je anders 100stuks achter ligt met de verkoop, het wordt straks de beste verkochte van de laatste maand ofzo. maa de site moet aangepast).

Binnen een dag is er weer een redelijke betrouwbare top 15.

René ik ben een pietje precies als het om het doseren van supps gaat ;)
Dus ik wou ff vragen of mijn pre en post workout cocktail geen gekke dingen bevat (die bijv. de opname van andere stoffen vertragen)

Direct voor het trainen: EAS + 6 gram BCAA's

Tijdens het trainen: 5 gr. BCAA's

Direct na het trainen: EAS + 6 gram BCAA's + 5 gram glutamine + 20 gram dextrojuice.

De BCAA's en glutamine zijn niet van het XXL huismerk, maar dat mag niet veel uitmaken denk ik zo.

Beetje oke zo? of kan ik die glutamine beter een kwartiertje later nemen?

ziet er goed doordacht uit.. succes kerel!

Oke dan ga ik je nog 1x lastig vallen met een vraagje over het bovenstaande.

Ik maak het altijd van te voren klaar in een tupperware bekertje. Kan het kwaad om deze producten van te voren door elkaar te mixen en dan pas 2 uur later op te drinken. Ik doe er dan pas water bij zodra ik het opdrink. Maar de dextrojuice, glutamine, BCAA's en EAS zijn wel al een tijdje gemixed.

Lijkt me geen probleem, maar just checking :D?

ik ook ff een vraagje snel voor iemand:
kan ik die unleash savonds gebruiken of ga ik er dan slecht van slapen?
ga straks nog eens trainen maar train anders nooit savonds :)
thx!

thx!

ik heb er persoonlijk geen last van. maar neem hem dan wel rond 18.00 uur.

heb vandaag de pot mega grow opgemaakt dit is het eerst suplement waar ik meteen resultaat bij had , zeer goede pomp, klasse spul rene

Nog 1 vraagje van mij over Mega Grow: Hoelang moet ik wachten, als ik Mega Grow heb ingenomen na het trainen, om m'n Whey in te nemen? Ook 15 min. net als 's ochtends op rustdagen?
Alv. bedankt

• #10.457
Oke dan ga ik je nog 1x lastig vallen met een vraagje over het bovenstaande.

Ik maak het altijd van te voren klaar in een tupperware bekertje. Kan het kwaad om deze producten van te voren door elkaar te mixen en dan pas 2 uur later op te drinken. Ik doe er dan pas water bij zodra ik het opdrink. Maar de dextrojuice, glutamine, BCAA's en EAS zijn wel al een tijdje gemixed.

Lijkt me geen probleem, maar just checking :D?

ik zie de reden niet van het van te voren klaar maken ik zou het niet doen.. aminozuren vergaan snel in water (weet niet precies hoe snel). Neem gewoon appart een flesje water mee en meng het ter plaatse.

• #10.458
thx!

kwestie van even proberen.. er zitten wel boostende stoffen in.

heb vandaag de pot mega grow opgemaakt dit is het eerst suplement waar ik meteen resultaat bij had , zeer goede pomp, klasse spul rene

Megagrow is en blijft een topper!

Nog 1 vraagje van mij over Mega Grow: Hoelang moet ik wachten, als ik Mega Grow heb ingenomen na het trainen, om m'n Whey in te nemen? Ook 15 min. net als 's ochtends op rustdagen?
Alv. bedankt

ja 15min moet voldoende zijn. succes!

ik zie de reden niet van het van te voren klaar maken ik zou het niet doen.. aminozuren vergaan snel in water (weet niet precies hoe snel). Neem gewoon appart een flesje water mee en meng het ter plaatse.

Ja ik doe er pas water bij zodra ik het opdrink. Het gaat mij even om het feit dat de verschillende poeders een paar uur gemixed in zo'n bekertje zitten. Kan dat zo samen? (dextrojuice, BCAA's, glutamine en EAS)

• #10.460
Ja ik doe er pas water bij zodra ik het opdrink. Het gaat mij even om het feit dat de verschillende poeders een paar uur gemixed in zo'n bekertje zitten. Kan dat zo samen? (dextrojuice, BCAA's, glutamine en EAS)

ja dat kan prima.. maar dat wist je zelf ook wel ;)

ik had je post ff niet goed gelezen ...

Terug
Naar boven