AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

hee rene,
gister me bestelling binnen gekregen! :)
super samples! die whey cappacino was gruwelijk lekker! heb je die ook al in assortiment?

alleeenig had ikje nog een mail gestuurd voor een tanktops erbij te voegen, hahaha had om een L + XL gevraagd.. uiteindelijk kreeg ik alleen de XL
wilde me traingsmaatje er eentje kado geven .. nu heb ik er alleeen eentje voor mezelf
( de XL )... hmmm das wel jammer! :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.482
Question:

Animal pak & Animal M-stack, verstandig om hier whey of crea bij te gebruiken of is 1 van de 2 al een crea based prduct? En what about whey erbij?

Mitch.

Hallo,

beide zijn geen creatine producten, ik zou het even zonder creatine doen... m-stak hoor ik wel veel goeds over maar tot op heden zelf nog nooit gebruikt. Whey is de basis eigenlijk vind ik van beginnen met supplementen.

• #10.483
hee rene,
gister me bestelling binnen gekregen! :)
super samples! die whey cappacino was gruwelijk lekker! heb je die ook al in assortiment?

alleeenig had ikje nog een mail gestuurd voor een tanktops erbij te voegen, hahaha had om een L + XL gevraagd.. uiteindelijk kreeg ik alleen de XL
wilde me traingsmaatje er eentje kado geven .. nu heb ik er alleeen eentje voor mezelf
( de XL )... hmmm das wel jammer! :P

ahaa.. ja achteraf mailtje haha.. dat gaat wel eens mis, opmerkingen altijd zetten bij de opmerkingen tijdens de order dat staat het op de bon ;). we trekken dat nog wel recht straks

Die whey hebben we zeker Whey Delicious Cappuccino ;) , in augustus komen er 4-5 smaken bij :D

Ja whey gebruik ik al, alleen door veel animal krijg je veel droge resultaten en whey is natuurlijk om ook lekker hoog te zitten met je voeding, mooie aanvulling aan zegmaar.

En wat is de reden van het even zonder crea?

• #10.485
Ja whey gebruik ik al, alleen door veel animal krijg je veel droge resultaten en whey is natuurlijk om ook lekker hoog te zitten met je voeding, mooie aanvulling aan zegmaar.

En wat is de reden van het even zonder crea?

niet echt een reden hoor... maar ik ga mensen geen spul opdringen waarvan ik zelf even niet weet of het veel extra geeft samen ;)

ahaa.. ja achteraf mailtje haha.. dat gaat wel eens mis, opmerkingen altijd zetten bij de opmerkingen tijdens de order dat staat het op de bon ;). we trekken dat nog wel recht straks

Die whey hebben we zeker Whey Delicious Cappuccino ;) , in augustus komen er 4-5 smaken bij :D

Hahaha moest er achteraf ook wel om lachen! :P
ohwww wel beter dat het assortiment uit word vergroot!
Das mooi, zal bij de volgende bestelling eens kijken of ik die whey erbij zal pakken! wss wel want was er echt lovend over! zo`n lekkre koffie smaak :D:D:D
anyway thanksss again Rene! :rolleyes:

Hoi Rene,is misschien al eens voorbij geweest maar Unleash kan je dees ook gebruiken bij het cutten?
Staat op de pot van wel dat vet als energie bron wordt gebruikt ... hmja indien je geen mega carbload voorheen genuttigd hebt maar dit terzijde,heb altijd gadacht dat creatine juist het vetverbranden tegen hield en ook kans hebt op vocht.

Help me hier ff uit want ik train graag met Unleash.

L-tryphofaan staat dat je 3 weken pauze moet inlassen is dit wel nodig, het is nu een week op mijn pot en sta weer te popelen om deze aan te schaffen,slaap er namelijk als een baby van:)

Alvast bedankt.

Groetjes.

Nog nieuws over NOS ETHER ?

• #10.491
Hoi Rene,is misschien al eens voorbij geweest maar Unleash kan je dees ook gebruiken bij het cutten?
Staat op de pot van wel dat vet als energie bron wordt gebruikt ... hmja indien je geen mega carbload voorheen genuttigd hebt maar dit terzijde,heb altijd gadacht dat creatine juist het vetverbranden tegen hield en ook kans hebt op vocht.

L-tryphofaan staat dat je 3 weken pauze moet inlassen is dit wel nodig, het is nu een week op mijn pot en sta weer te popelen om deze aan te schaffen,slaap er namelijk als een baby van:)

Alvast bedankt.

Groetjes.

tjaa. die 3 weken is een beetje standaard.. ik denk dat je gerust wel eerder weer kunt starten. en unleash kan zeker ook wel in de cut..

Heb net de invoerrechten betaald.. dus hoop maandag.

Hey Rene! Bedankt voor de snelle levering wederom! 10 kg whey dus kan weer enkele dagen vooruit....;-)
En natuurlijk voor de tanktop, TOPPIE!!past perfect

450mg waarvan Polyphenols 78%, 86% green tea extract (Camelia sinensis),
Nutrition infomation 1 capsule
Caffeine 18 mg
Polyphenols 450 mg of which catechins 330 mg

voor de rest moet ik even op de pot kijken maar was het vergeten ;)

potten staan in het magazijn we komen daar pas aan het einde van de middag.
Deze info had ik ook al gelezen, het gaat me puur om de hoeveelheid (of procenten) aan EGCg, ben voor iemand bezig maar dan heb ik wel die info nodig.
Edit: die Catechins is de c van EGCg!
Kwam dit tegen op internet: "Vandaag de dag wordt de heilzame werking van groene thee steeds meer ondersteund door wetenschappelijk onderzoek waaruit blijkt dat EGCG (eppigallocatechin gallaat) het belangrijkste bestanddeel is."
Eppi Gallo Catechin Gallaat...
De hoeveelheid EGCg is bij jullie Green Tea dus 330mg en dat is behoorlijk veel, prima dus!!
Hm, heb ik toch weer mijn eigen vraagstuk opgelost;)

Laatst bewerkt:
bravooo bravooo :)

Voor de niet Nederlanders vind ik het wel spijtig dat er niet met Paypal en/of Visa kan betaald worden. Tot nu toe de reden waarom ik nog niet besteld heb bij XXL.

Ben nog even aan het twijfelen tussen de Dymatize high protein mega gainer en de XXL complex carb gainer, dus misschien binnenkort met vooruitbetaling dan maar.

edit: Toch wel een beetje spijtig, bijkbaar wordt er ook gratis naar België verzonden bij aankoop van twee of meer producten, maar als ik 5 kg (2x2,5 kg) CCG koop wordt dit gezien als slechts één product, resultaat = 6,50 € verzendkosten.

Laatst bewerkt:
edit: Toch wel een beetje spijtig, bijkbaar wordt er ook gratis naar België verzonden bij aankoop van twee of meer producten, maar als ik 5 kg (2x2,5 kg) CCG koop wordt dit gezien als slechts één product, resultaat = 6,50 € verzendkosten.
Ik heb het ook even geprobeerd maar als je eerst op "gooi in winkelwagen" klikt en dan pas 2x 2.5kg aangeeft kom ik uit op 0 euro verzendkosten, heb ook "verzenden naar België"gedaan...

Alvast bedankt.

Groetjes.

Bij de Tryptofaan zeker even die rust periode inlassen anders valt namelijk het effect weg en moet je meer dan de dubbele dosis nemen voor hetzelfde effect...na 3 a 4 weken kun je dan weer starten met de normale hoeveelheid.
Soms is het zelfs handig om er wat meer tijd tussen te laten om zo een weer
maximale gains en andere resultaten er van mee te pakken.

Ik heb het ook even geprobeerd maar als je eerst op "gooi in winkelwagen" klikt en dan pas 2x 2.5kg aangeeft kom ik uit op 0 euro verzendkosten, heb ook "verzenden naar België"gedaan...

Lukt enkel als ik het in de winkelmand zet, vervolgens 2,5 kg neem met als aantal 2. Dan kom ik inderdaad op 0€ verzendkosten, maar dan betaal ik wel 69 € ipv 59,95 € :(

• #10.500
Voor de niet Nederlanders vind ik het wel spijtig dat er niet met Paypal en/of Visa kan betaald worden. Tot nu toe de reden waarom ik nog niet besteld heb bij XXL.

Ben nog even aan het twijfelen tussen de Dymatize high protein mega gainer en de XXL complex carb gainer, dus misschien binnenkort met vooruitbetaling dan maar.

we hebben gedonder gehad met Paypal omdat we M-stak en nog een paar producten verkopen.. dus ik wil geen eens meer met die mensen samenwerken zelfs al kost het me omzet. Bulkvoordeel is inderdaad 1 product in het kader van de verzendkosten.

Terug
Naar boven