Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

de hardcore heb ik gebruikt

Is er al duidelijkheid over de hoeveelheid EGCg in jullie groene thee?

Maar de Dextro Juice heeft dan eigenlijk geen toegevoegde waarde meer toch, aangezien er ook dextrose in Mega Grow zit? En normaal neem ik 's ochtends ook Dextro Juice door m'n Whey heen, maar als ik een kwartier daarvoor al Mega Grow heb gehad is het dan niet dubbel op?
Kan ik dan dus beter de Dextro Juice helemaal schrappen..?

Wil toch graag antwoord op deze vraag, omdat ik hierover twijfel.. want op de site van XXL Nutrition staat dat Whey Protein Instant het beste werkt met Dextro Juice..

En dan nog een laatste vraag, met creatine moet je na een aantal weken een tijdje stoppen en dan weer beginnen.. is dat ook zo met Mega Grow?

Alvast bedankt!

voila, bestelling is geplaatst, 1 kilo whey delicious (bosvruchten) en 1 kilo whey instant (aardbei) + shakebeker, nu maar hopen dat ik die bevestigingmail krijg, was vorige keer niet het geval.

nope, geen bevestgingsmail gekregen, what to do what to do...

Wil toch graag antwoord op deze vraag, omdat ik hierover twijfel.. want op de site van XXL Nutrition staat dat Whey Protein Instant het beste werkt met Dextro Juice..

En dan nog een laatste vraag, met creatine moet je na een aantal weken een tijdje stoppen en dan weer beginnen.. is dat ook zo met Mega Grow?

Alvast bedankt!

Zou dextrojuice schrappen.

Je hoeft niet perse met creatine te stoppen. Is achterhaald. Maar als je het dan toch geloofd dan geldt dat uiteraard ook voor MegaGrow.

Rene, al meer bekend wanneer Dark Rage binnenkomt?

He ik zie net dat verzendkosten naar Belgie gratis zijn. Mooi initiatief!!

Ik wacht nog even op de dextro en malto mix. Al iets meer info hierover, of wanneer het te bestellen is?

Heerlijk gister weer mijn bestellin geplaatst.. hopelijk heb ikhet deze week weer in huis :D
niceeeee thanksss ! :D

net weer besteld, dus morgen in huis XXL kennende.

kan ik weer lekker genieten van de coco's whey :D

Get Diesel - Nos Ether

Heej Heej,

Ik had gehoopt dat je vandaag de nieuwe formule van nos ether binnen zou krijgen, maar dat is blijkbaar helaas niet het geval..
Is de levering uitgesteld dan ofzo..?

Mvg, Jordi Gijsbers

René ik ben een pietje precies als het om het doseren van supps gaat ;)
Dus ik wou ff vragen of mijn pre en post workout cocktail geen gekke dingen bevat (die bijv. de opname van andere stoffen vertragen)

Direct voor het trainen: EAS + 6 gram BCAA's

Tijdens het trainen: 5 gr. BCAA's

Direct na het trainen: EAS + 6 gram BCAA's + 5 gram glutamine + 20 gram dextrojuice.

De BCAA's en glutamine zijn niet van het XXL huismerk, maar dat mag niet veel uitmaken denk ik zo.

Beetje oke zo? of kan ik die glutamine beter een kwartiertje later nemen?

ziet er goed doordacht uit.. succes kerel!

Oke dan ga ik je nog 1x lastig vallen met een vraagje over het bovenstaande.

Ik maak het altijd van te voren klaar in een tupperware bekertje. Kan het kwaad om deze producten van te voren door elkaar te mixen en dan pas 2 uur later op te drinken. Ik doe er dan pas water bij zodra ik het opdrink. Maar de dextrojuice, glutamine, BCAA's en EAS zijn wel al een tijdje gemixed.

Lijkt me geen probleem, maar just checking :D?

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.438
Dat beloofd dus voor mijn stack ^^

Ik heb mij ether+test2010 binnen
2 leuke extras:D op de site staat 100tabs test ik heb er 120 gekregen :D en er zit een sample whey delicious perzik-mango bij, straks eens proeven :p
een spijtige zaak wel, het shirt is een tshirt en geen tanktop maarja dan bestel ik wel een tanktop bij de volgende bestelling :p

ik was even een paar dagen weg.. daarom even geen reacties geweest..

die sample zal je lekker vinden denk ik... het is een fout op de pot van test2010 zijn wel 100tabs

Rene, je bent weer 2 emmers lean gainer aarbei lichter ;-) en een pot crack en eas.

:thumbs:

Is er al duidelijkheid over de hoeveelheid EGCg in jullie groene thee?

ik kijk het even na morgen

nope, geen bevestgingsmail gekregen, what to do what to do...

mail best op info@

Rene, al meer bekend wanneer Dark Rage binnenkomt?

ik had een hele lading besteld maar heb maar 6 potten gehad,, dus wacht eerst tot ik meer heb wat heeft geen nut nu op de site te zetten

He ik zie net dat verzendkosten naar Belgie gratis zijn. Mooi initiatief!!

ja klopt bij 2 of meer producten boven de 10euro.. voor 1 product is het verlaagd van 8 naar 6,50..

Rene ik ben net als bij me vorige bestelling het volgende vergeten:
http://www.xxlnutrition.nl/product/521/XXL Nutrition/Rubber Grip Pads

Kun je die nog toevoegen aan me order (Uw bestelnummer is: 31344) en dan los overmaken?

wat laat lees ik het... beste mail(de) je op info@xxl

Ik wacht nog even op de dextro en malto mix. Al iets meer info hierover, of wanneer het te bestellen is?

ik ben nog de samples aan het testen.. komen ook mineralen in.. orange-lemon en komt ook een neutrale versie die zich wat makkelijker laat mengen met je whey kwa smaak. reken op begin augutus.

Heej Heej,

Ik had gehoopt dat je vandaag de nieuwe formule van nos ether binnen zou krijgen, maar dat is blijkbaar helaas niet het geval..
Is de levering uitgesteld dan ofzo..?

Mvg, Jordi Gijsbers

ik zal morgen eens kijken hoe het er voor staat.. er is iig wat vetraging door de inklaring..

ik was even een paar dagen weg.. daarom even geen reacties geweest..

die sample zal je lekker vinden denk ik... het is een fout op de pot van test2010 zijn wel 100tabs
Crap :(
Die sample had wel een frisse smaak maar had er iets meer van verwacht eigenlijk :) naja volgende keer beter :D

Terug
Naar boven