Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.201
ik blijf het jammer vinden dat de emmers gaan verdwijnen, vind ze wel handig om achteraf te hergebruiken :( :P

Damned, dacht vandaag mn bestelling binnen te hebben, misschien straks nog :)

Whey instant blijft wel in emmers de rest gaat eruit.. het is toch een stukje uitstraling die wat mooier is met een pot, er komen dan ook grote labels op.

Je zal straks XXL meer en meer gaan terugzien in fitnesscentra ;)

Whey instant blijft wel in emmers de rest gaat eruit.. het is toch een stukje uitstraling die wat mooier is met een pot, er komen dan ook grote labels op.

Ooh, heerlijk René :) Ben al benieuwd hoor! :D

Binnekort waarschijnlijk eens Mega Grow aanschaffen...eerst die DextroJuice opdoen -.- :p

ja please doet dat! want dat merk Maximize in onze gym, droevige boel!

bestelling geplaatst

XXL Nutrition, Fat Burn Stack XXL 1 stack,
XXL Nutrition, Whey Delicious 2500 gram (Perzik - Mango),
XXL Nutrition, Kre-Alkalyn XXL 120 caps, aantal:1

ben eens benieuwd naar de fat burn stack, caffeine nam ik zo al om te cutten maar de 2 andere producten erbij heb ik nog nooit geprobeerd

Chill van die whey instant :cool:

Goed bezig, keep it up ;)

Waarom krijg ik nooit staaltjes met mijn bestelling mee? :(

Waarom krijg ik nooit staaltjes met mijn bestelling mee? :(

Als er nog wat ligt van pre-workout/whey en mijn bestelling is nog niet toegemaakt mag dat voor mij ook altijd. :o :D

Bestelnummer is 33553.

Heb namelijk Supercharge en een willekeurige whey gepakt aangezien ik geen ervaring had met de andere merken (erg veel keuze trouwens :thumbs:)) in het assortiment. Hopelijk bevallen ze, ik laat iets weten als het hier toekomt. ;)

Hoi Rene
wat zijn op dit moment de best werkende Testo Boosters? ik ben zelf 29.

Rene,

Pas geleden een sample gehad van whey delicious perzik mango en net geprobeerd en ik moet zeggen ik ben aangenaam verrast, goede zachte smaak goed oplosbaar en lekker :-) super mijn compimenten:D

groetjes

Heerlijk die whey delicious.
Heb nu perzik-mango en bosvruchten beiden een keer gebruikt; delicious!

Gisterenavond een scoup bosvruchten whey door mijn kwark gegoerd... damn, de smaak lijkt dan net vruchtenyoghurt van de allerbeste kwaliteit! (de kwark overigens wel een heel klein beetje verdunnen met water alvoors je de whey erbij doet)

Even roeren en happen maar.

René, je bent goed bezig met die smaakjes.

Als je de whey delicious goed vind post dan mss een review op de xxl site, dat motiveert hem mss om meer en meer smaken te blijven maken :p

ben nu ook bezig met een pot coco's is echt lekker :D wil meer nemen dan ik moet :p

René,

Ik heb een proefzakje Crack (van Revolution) geprobeerd en ik moet zeggen dat spul werkt top.
Maar ik heb wel een paar vraagjes.

1. Op het zakje staat dat het 45gram is en dat dat 1 serving is, maar een pot is maar 600 gram, dus dan haal je er 13 servings uit. Terwijl op de site staat "40 doseringen". Dat begrijp ik niet. en 13 servings voor 50 euro, is wel een beetje duur, niet?

2. Is dat "Super Charge" net zo goed? Doe je daar langer mee?

3. De strekking: Hoe kan ik het zo goedkoop mogelijk maken?

Alvast vriendelijk bedankt

Laatst bewerkt:
XXL Nutrition, Night Protein 4x 1000 gram (Vanille, Vanille, Aardbei, Aardbei)
XXL Nutrition, Whey Protein Instant 5,0 kg (Banaan, Chocolade)
XXL Nutrition, Omega 3 XXL
XXL Nutrition, Multivit 120 Tabs
IronVille Shirt GHOST BODYBUILDER 1 shirt (XXL)

Uw bestelnummer is: 33869

Gooit er maar wat samples bij dit keer Rene! :cool: Ohja en ik ben echt retebenieuwd naar dat shirt man!

whey delicious is echt heerlijk! de perzik-mango heb ik wel alleen nog maar geproefd! er staat ook een DT foutje in je beschrijving rené maar dat is nou niet zo erg ^^

Nee daar is niets aan veranderd zo ver ik weer....

Ik heb deze vraag een tijdje geleden voorgelegd aan 1 van onze producenten en die raad verhitten van eiwitten ten zeerste af. De eiwitten gaan kapot en volgens hem kan het zelfs giftig worden als je eiwitten verhit.

Hoi Rene,

bedankt voor de heldere en snelle reactie! Wel balen, maargoed eindelijk wel duidelijkheid. Nu nog een andere manier vinden om de cake van veel eiwitten te voorzien;):D.

Gr

Wtf...en de CCG dan...en de Isolaat?:eek:
Ik heb nu al zo de pest aan potten laat staan als straks alles in potten zit.:(

Even een vraag Rene. Ik wil binnenkort een "totaalpakket" bestellen bij XXL, alleen ben ik nog niet uit over 1 ding.

Ik wil sowieso hebben:
- 1 pot Crack (voor me PR days)
- 100 caps Omega 3 (voor me dagelijkse portie Omega 3)
- 2,5kg Whey Instant (voor me ontbijt, pre- en past-workout shakes
- 1,5kg Dextro Juice (voor me suikertoevoeging na training)

En dan de grote vraag:
- Night Protein of Protein 80?

Ik zie namelijk dat Protein 80 in alle situaties kan worden gediend, maar ook s'nachts? Ik heb dan namelijk tragere eiwitten nodig en ben er niet zeker van wat het beste is te nemen. Uiteraard gaat me voorkeur (als het kan) naar Protein 80 omdat ik dan een combo pakket kan nemen met Whey Instant voor een mindere kosten. :D

Terug
Naar boven