AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Even een vraag Rene. Ik wil binnenkort een "totaalpakket" bestellen bij XXL, alleen ben ik nog niet uit over 1 ding.

Ik wil sowieso hebben:
- 1 pot Crack (voor me PR days)
- 100 caps Omega 3 (voor me dagelijkse portie Omega 3)
- 2,5kg Whey Instant (voor me ontbijt, pre- en past-workout shakes
- 1,5kg Dextro Juice (voor me suikertoevoeging na training)

En dan de grote vraag:
- Night Protein of Protein 80?

Ik zie namelijk dat Protein 80 in alle situaties kan worden gediend, maar ook s'nachts? Ik heb dan namelijk tragere eiwitten nodig en ben er niet zeker van wat het beste is te nemen. Uiteraard gaat me voorkeur (als het kan) naar Protein 80 omdat ik dan een combo pakket kan nemen met Whey Instant voor een mindere kosten. :D

ik zou ook de 80kopen, en s'avonds bakkie kwark hé ^^

René,

Ik heb een proefzakje Crack (van Revolution) geprobeerd en ik moet zeggen dat spul werkt top.
Maar ik heb wel een paar vraagjes.

1. Op het zakje staat dat het 45gram is en dat dat 1 serving is, maar een pot is maar 600 gram, dus dan haal je er 13 servings uit. Terwijl op de site staat "40 doseringen". Dat begrijp ik niet. en 13 servings voor 50 euro, is wel een beetje duur, niet?

2. Is dat "Super Charge" net zo goed? Doe je daar langer mee?

3. De strekking: Hoe kan ik het zo goedkoop mogelijk maken?

Alvast vriendelijk bedankt

1 zo'n tester zakje zijn 3 servings.

Die NO producten. Is dat echt een MUST dat je die op je nuchtere maag neemt?
Dat komt mij eigenlijk niet zo comfortabel uit omdat ik voor mijn training eerst avondeten eet, en als ik dat voor mijn eten drink gaat men eetlust weg.

Verminderd dat effect hard als ik dat na mijn eten drink?

Die NO producten. Is dat echt een MUST dat je die op je nuchtere maag neemt?
Dat komt mij eigenlijk niet zo comfortabel uit omdat ik voor mijn training eerst avondeten eet, en als ik dat voor mijn eten drink gaat men eetlust weg.

Verminderd dat effect hard als ik dat na mijn eten drink?

Ik zou toch proberen een 45 minuutjes te wachten...

Dat staat anders niet op het zakje...

[Link niet meer beschikbaar]

is wel wat onduidelijk ja. maar het is idd duur als je 45 gram per training neemt. daarom dat ik het toch maar niet weer bestel. Komt er eindelijk weer s wat goed spul op de markt is het zo ****ing duur:mad:

dus 1 zakje is zeg maar 3 scoops, beginnen met 1 scoop staat op de site, maar als dat niks doet heb je er 2 of 3 nodig.. dan wordt het wel duur als je 4 of 5 x per week traint...
ik train zelf maar 2 x per week en heb er 3 nodig per keer... dan valt het wel te doen.

dus 1 zakje is zeg maar 3 scoops, beginnen met 1 scoop staat op de site, maar als dat niks doet heb je er 2 of 3 nodig.. dan wordt het wel duur als je 4 of 5 x per week traint...
ik train zelf maar 2 x per week en heb er 3 nodig per keer... dan valt het wel te doen.

Zelfs dan kost het je nog bijna €35,- per maand. En ik neem aan dat je nog meer 'gebruikt' dan alleen dit goedje..

Ik train ongeveer 4x per week. Dus dat is dan bijna €70,- euro per maand en 'gebruik' zéker nog meer dan alleen dit goedje..

Jammer... Vond het wel goed spul.. :nut:

Laatst bewerkt:
Zelfs dan kost het je nog bijna €35,- per maand. En ik neem aan dat je nog meer 'gebruikt' dan alleen dit goedje..

Ik train ongeveer 4x per week. Dus dat is dan bijna €70,- euro per maand en 'gebruik' zéker nog meer dan alleen dit goedje..

Jammer... Vond het wel goed spul.. :nut:

Probeer eens de drive en rpm combo of superpomp 250. Deze hebben mij in het verleden goed geholpen.
Nu aan de Nos ether, lekker spul kan ik zeggen. Als je het met spuitwater mengt dan doet het me denken aan een donker biertje, beetje orval, bruine leffe, ofzo.

als het te duur is, neem het dan ook niet elke training maar enkel wanneer je eens niet 100% zin hebt of eens extra hard wil gaan

als het te duur is, neem het dan ook niet elke training maar enkel wanneer je eens niet 100% zin hebt of eens extra hard wil gaan

Dan vind ik het nog steeds zuur om €4,- voor die ene keer te moeten betalen.. Jammer.. Ik vrees dat dit spul wat te duur is voor mij.. Nu eens gaan kijken naar de alternatieven.. :)

nieuwe formule unleash komt eraan, ben benieuwd...

Zo weer 5 kilo whey instant besteld en nu ook is 500 gram EAS, ben benieuwd hoe dat is hoor er veel goede dingen over dus.

Net mn bestelling whey delicious ( perzik/mango en bosvruchten ), night protein en joint support binnen en er zat nog een tester cappucino bij :D

Was weer goede en snelle service zoals altijd :)

Heb sinds vandaag compelx carb gainer binbnen, maar kom beetje in de knoop met voedingsschema.

Mogenlijkheden voor mij:

- ontbijt ipv whey shake
- avond (half 6) half uur/uur voor eten
- Avond (rond 9 uur)

+ kan ik havermout bij me complex carb gainer shake gooien?

Alvast bedankt

Ik neem CCG altijd als ontbijt, dus vroeg op de dag.
Je hoeft er verder niets bij te gooien behalve water;)

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------

Spulletjes zijn weer binnen Rene!
Thanks voor de samples Armageddon;-)

Damn die repen zijn lekker, die gaan volgende week goed van pas komen tijdens de 180km mountainbiken!

Crack is duur. het is weer wachten op de Nox-pump, 30 zakjes voor 55 euro. waarbij je na 1 zakje al een behoorlijke boost krijgt.

Terug
Naar boven