AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Je kan WMS mengen met je ochtendshake geen enkel probleem, als je carbs wilt drinken tijdens je training kijk eens naar onze vernieuwde dextrojuice pro. en wil je het helemaal goed doen dan meng je dextro juice pro met essential amino stack.

met je ochtendshake....Oké.

Mag het met melk of beter met water.

Die dextrojuice pro neem ik tijdens de training met xtend.

Bedankt.

René welkom terug!
Je hebt het wederom voor elkaar: dit keer met de NightProtein! Heb ik net besteld, komt de volgende dag een nieuwe smaak binnen... Banaan ruikt trouwens wel lekker!
Thnx voor de folders!
Hempje is inderdaad een halve maat groter dan de witte - dan maar harder groeien :D
1 tabletje NO-Beta deed gisteren niks, morgen eens 2 proberen... en anders maar zien wat de RPM doet ;)
(wellicht ben ik totaal ongevoelig voor boosters?)

of is hij gekrompen door die hitte ??????

---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

kakkerlakken zijn zeer voedzaam.....veel eiwitjes.
Mmmm...op de barbecue
Mocht ik er eentje tegen komen, stuur ik em naar jou toe! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.568
René welkom terug!
Je hebt het wederom voor elkaar: dit keer met de NightProtein! Heb ik net besteld, komt de volgende dag een nieuwe smaak binnen... Banaan ruikt trouwens wel lekker!
Thnx voor de folders!
Hempje is inderdaad een halve maat groter dan de witte - dan maar harder groeien :D
1 tabletje NO-Beta deed gisteren niks, morgen eens 2 proberen... en anders maar zien wat de RPM doet ;)

Chocolade kwam vandaag.. wat vind je van de nieuwe potten? :D

Mocht ik er eentje tegen komen, stuur ik em naar jou toe! :D

Maar de potten zijn wel mooi of niet ;)

Heb nog geen potten ontvangen, alleen emmers. En die vind ik al prachtig! :D

Heb btw wel de nieuwe whey isolaat tropical smaak besteld. Dus als ik die geproefd heb laat ik wel horen wat ik ervan vind. Geen idee wat ik kan verwachten qua smaak, ik hoop een beetje op een perzikachtige smaak.

Die emmertjes van 1kg zijn trouwens ideaal, kan je rustig wat overscheppen en de grote emmer (de master) uit het zicht zetten. :)

Laatst bewerkt:
René welkom terug!
Thnx voor de folders!

ik heb hem ook besteld + ook al binnen
benieuwd wat je ervan vind

We hebben een groter magazijn wat veel makkelijker werkt, de stock is goed te checken met een dagelijkse ronde ;)

De potten hebben een redelijke opening waar je hand wel in moet passen ;), deze potten krijgen we nu gelabeld aan terwijl we voorheen de emmers zelf tijdens het inpakken moesten labellen.

dat is het probleem :o, maja maakt niet uit

ik heb hem ook besteld + ook al binnen
benieuwd wat je ervan vind

Smaak is een stuk beter dan vanille, structuur is nog steeds matig...
Ach, het werkt, morgen eens met een schepje cacao proberen (en volgende keer choco bestellen).

Vandaag ook men bestelling ontvangen. Dus straks ook voor de eerste keer banaan night protein testen :D

@ DwarvenWarrior , is 1 tabletje niet te weinig? 'k Dacht gelezen te hebben voor "No beta" 3 tabs te beginnen en zo opbouwen tot wel 5. Nu 'k ga ze morgen ook eens testen.

@Renééne, merci voor de samples.

Ben spijtig genoeg mijn bestelnummer vergeten te vermelden bij de overschrijving.
Heb een mail gestuurd naar info@xxlnutrition.nl met de reply mail die je altijd krijgt wanneer je iets op de site besteld.
Volstaat dit om mijn fout recht te zetten?

@ DwarvenWarrior , is 1 tabletje niet te weinig? 'k Dacht gelezen te hebben voor "No beta" 3 tabs te beginnen en zo opbouwen tot wel 5. Nu 'k ga ze morgen ook eens testen.
Er staat ook bij dat het voor mannen is, en aangezien ik maar een klein meisje ben (1.59m - vandaar Dwarf ;)) begin ik liever met 1 tabletje, en bouw zo langzaam op - heb er nu nog 11, dus denk dat ik op een bepaald moment wel moet vinden wat voor me werkt... Of het is weer zo'n product dat niet aanslaat bij me... :)

aha ja die no-beta heb ik hier ook nog liggen. straks maar ff proberen dan...

Ik ben van plan een pot No-xplode te bestellen. Al die verhalen hebben me zin gegeven om het te proberen eigenlijk.

Leveren naar Belgie is geen probleem neem ik aan?

Terug
Naar boven