XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Top!
Ik zal ze bewaren tot m'n verjaardagsfeestje ;)
Of toch eerst een housewarming?

---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:27 ----------

Ik ben van plan een pot No-xplode te bestellen. Al die verhalen hebben me zin gegeven om het te proberen eigenlijk.

Leveren naar Belgie is geen probleem neem ik aan?

Tuurlijk niet! Kijk even op de website zou ik zeggen ;)

mooi zo :)

Prima site! Gebruik zelf instant whey en zo nu en dan Mega Grow. Hier heb ik echt goede resultaten mee geboekt :D

Effe vraagje over de omega 3 gelcaps van XXL.
Wie neemt ze en hoeveel per dag?
Pak zelf 2x daags 2 stuks met een maaltijd, maar vaak wel last van visboeren hehe,

ik neem er eentje per dag ...

Er staat ook bij dat het voor mannen is, en aangezien ik maar een klein meisje ben (1.59m - vandaar Dwarf ;)) begin ik liever met 1 tabletje, en bouw zo langzaam op - heb er nu nog 11, dus denk dat ik op een bepaald moment wel moet vinden wat voor me werkt... Of het is weer zo'n product dat niet aanslaat bij me... :)

'k Heb ze dus gisteren ook getest :D. Niet echt iets van gevoeld eigelijk :s 'k had wel iets verwacht, maar zelfs geen pomp. :(

nu ja daarvoor dienen samples:p 'k heb hier nog juggernout liggen, dat is voor maandag.

Ow ja, 'k heb er meteen 4 genomen van no beta!

Effe vraagje over de omega 3 gelcaps van XXL.
Wie neemt ze en hoeveel per dag?
Pak zelf 2x daags 2 stuks met een maaltijd, maar vaak wel last van visboeren hehe,

Ik neem er nog wat meer per dag, maar heb geen last van visboeren...
Heb je als een geprobeert ze voor/tijdens/na je eten te nemen ? Ff kijken wat het beste gaat!

Ik heb ook nooit last gehad van die "visboeren", ik neem die van NOW Foods

Net eerste bestelling binnen, ben tevreden. Was wat vergeten bij te bestellen, kon ook
zonder probleem toegevoegd worden, dus bedankt daarvoor!

Wel ff een opmerking: op m'n tanktop staat 'bigger is better', maar het lijkt meer een topje voor mn zusje.. doe eens grotere maten maken :D

Chocolade kwam vandaag.. wat vind je van de nieuwe potten? :D
Vandaag ook de nieuwe potten mogen ontvangen, eentje van de Whey Isolaat (tropical) en de ander DextroJuice Pro (lemon). Ziet er erg netjes uit! Mijn hand past er ook prima in, dus dat is geen probleem gelukkig.

Heb de nieuwe smaak 'tropical' ontvangen, dus ik zal morgen laten weten hoe die smaakt (zit al aan m'n tax van shakes voor vandaag). Ze ruikt in ieder geval al goed! Dus dat beloofd wat! :D

Die recovery formule ziet er ook stoer uit, knalroze! Ruikt een beetje naar kauwgom, lekker. Zal em morgen ook proeven!

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.594
Net eerste bestelling binnen, ben tevreden. Was wat vergeten bij te bestellen, kon ook
zonder probleem toegevoegd worden, dus bedankt daarvoor!

Wel ff een opmerking: op m'n tanktop staat 'bigger is better', maar het lijkt meer een topje voor mn zusje.. doe eens grotere maten maken :D

Ja de tanktops maten vallen niet echt groot uit.. de shirt vallen echter weer een half maatje groter ;)

Vandaag ook de nieuwe potten mogen ontvangen, eentje van de Whey Isolaat (tropical) en de ander DextroJuice Pro (lemon). Ziet er erg netjes uit! Mijn hand past er ook prima in, dus dat is geen probleem gelukkig.

Heb de nieuwe smaak 'tropical' ontvangen, dus ik zal morgen laten weten hoe die smaakt (zit al aan m'n tax van shakes voor vandaag). Ze ruikt in ieder geval al goed! Dus dat beloofd wat! :D

Die recovery formule ziet er ook stoer uit, knalroze! Ruikt een beetje naar kauwgom, lekker. Zal em morgen ook proeven!

Ja we gebruiken nu speciaal potten met een grotere opening, de megagrow en whey delicious komt straks ook in potten met een grotere opening.

Tropical is nieuw, ik vind het wel een lekkere smaak .. weer eens wat anders.

Ja de tanktops maten vallen niet echt groot uit.. de shirt vallen echter weer een half maatje groter ;)

Denk dat ik voorlopig wel een maatje of 2 groter kan gebruiken :D (normale kleding ook 5xl) wel jammer, vond het een zeer mooie prijs voor een trainingsshirtje!

• #11.596
Denk dat ik voorlopig wel een maatje of 2 groter kan gebruiken :D (normale kleding ook 5xl) wel jammer, vond het een zeer mooie prijs voor een trainingsshirtje!

de shirt kunnen we laten maken tot 5xl volgens mij.. maar verwacht er vrijwel geen vraag naar ;)

de shirt kunnen we laten maken tot 5xl volgens mij.. maar verwacht er vrijwel geen vraag naar ;)
ok nou mocht je er een paar hebben, ik heb interesse :)

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

O trouwens, xxl allergy free protein met dextrojuice, wat episch vies smaakje :D

• #11.599
ok nou mocht je er een paar hebben, ik heb interesse :)

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

O trouwens, xxl allergy free protein met dextrojuice, wat episch vies smaakje :D

we moeten eens kijken of de allergy free in een andere smaak kunnen gaan leveren de vanille is niet zo goed vind ik.

Hallo,

Bestelling had ik weer op tijd binnen dus weer top levering :D

Maar had wel een vraagje, op de Nano pot staat dat ik het met water of druivensap kan innemen, kan dit ook met dextrose? (de oude, niet de nieuwe)

Want die betere opname klinkt wel interresant :cool:

Terug
Naar boven