Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

gaan jullie ook E-911 van LG Sciences opnemen in jullie gamma?zou deze graag hebben,maar ze hebben het alleen bij bodyenfitshop en daar moet ik 5 euro verzendkosten betalen naar belgie

gaan jullie ook E-911 van LG Sciences opnemen in jullie gamma?zou deze graag hebben,maar ze hebben het alleen bij bodyenfitshop en daar moet ik 5 euro verzendkosten betalen naar belgie

tja man, gratis gaat de zon onder hé. voor de rest doen ze niets meer gratis tegenwoordig :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.603
Hallo,

Bestelling had ik weer op tijd binnen dus weer top levering :D

Maar had wel een vraagje, op de Nano pot staat dat ik het met water of druivensap kan innemen, kan dit ook met dextrose? (de oude, niet de nieuwe)

Want die betere opname klinkt wel interresant :cool:

ja dat kan zeker!

Ik zal er even naar kijken welke supplementen van dat merk iets toevoegen.. pm me maandag nog even.

post wo: EAS met dextrojuice (en later de whey) of whey met dextrojuice?
hoor weer lekker veel verschillende meningen ;)

ik doe het zo :
preworkout : supercharge , 10 gr bcaa's , 20 gr dextrojuice

tijdens de workout : 5 gr bcaa's , 30 gr waxy maiz of vextrago

onmiddellijk na de workout : 50 gr xxl megagrow

15 min later : shake met 30 gr whey

• #11.607
post wo: EAS met dextrojuice (en later de whey) of whey met dextrojuice?
hoor weer lekker veel verschillende meningen ;)

na je training direct de dextro met EAS en later de whey.

ik doe het zo :

:thumbs: dat ziet er zeer doordacht uit

Omdat we er nu toch over bezig zijn ga ik er over in.
Maakt het echt uit of je nu de whey later neemt in je Post-w, een kwartiertje ofzo?

post bij mij is eas, vitargo, bcaa's, creatine en whey.

Ik meng de hele nest en speel het tesamen door, maar als het echt uit maakt doe ik het vanaf nu ook wel apart!!

ik doe het zo :

Je hebt het over producten die ik niet gebruik, weet van de helft niet wat het is...
na je training direct de dextro met EAS en later de whey.
Mooi, doe ik dat vanaf de volgende keer!
Omdat we er nu toch over bezig zijn ga ik er over in.
Maakt het echt uit of je nu de whey later neemt in je Post-w, een kwartiertje ofzo?

post bij mij is eas, vitargo, bcaa's, creatine en whey.

Ik meng de hele nest en speel het tesamen door, maar als het echt uit maakt doe ik het vanaf nu ook wel apart!!
Volgens mij wordt alles snel opgenomen, behalve de whey (dus die vertraagt de boel), lijkt me slim om die dan apart in te nemen...

En waarom niet vanaf toen ik het je vertelde hm?;)
Omdat ik meerdere dingen tegelijk hoorde, en het dus eerst hier kwam vragen.
Blijkt dat je volledig gelijk hebt Gert Jan! Doe je netjes!

Eens kijken of ik je al weer karma kan geven...

• #11.612
We hebben een nieuw supplement > Diet Shake! deze shake is ook zeer geschikt als weightgainer.

ik maak binnenkort even een post aan met alles wat nieuw is gekomen of waarbij er extra smaken zijn bijgekomen.

René, heb je die Crea-Force al binnen of wanneer verwacht je ze,ik heb mijn bestelling klaar maar wacht alleen nog op die nieuwe creatine.
Greetz

ben nu 10dagen bezig met megagrow, heb wel het idee dat het werkt, lijkt alsof ik meer kracht heb om zwaarder te tillen. smaak van orange is ook perfect, drink het heel makkelijk weg. heb alleen het idee dat ik er wat last van puistjes van krijg nog meer mensen?

Ik heb vandaag mn 5 kg whey en 500g creatine ontvangen die ik gister besteld heb, bedankt weer René. Nu eens kijken of ik blij word van het effect van creatine op mn lichaam.

• #11.618
ben nu 10dagen bezig met megagrow, heb wel het idee dat het werkt, lijkt alsof ik meer kracht heb om zwaarder te tillen. smaak van orange is ook perfect, drink het heel makkelijk weg. heb alleen het idee dat ik er wat last van puistjes van krijg nog meer mensen?

Misschien moet je wat meer water drinken? Heb het eigenlijk nog niet eerder gehoord.

Ik heb vandaag mn 5 kg whey en 500g creatine ontvangen die ik gister besteld heb, bedankt weer René. Nu eens kijken of ik blij word van het effect van creatine op mn lichaam.

:thumbs: succes!

35715 hopelijk nog op tijd besteld :)

niet zo veel last van die puisten...
megagrow is goed!

Terug
Naar boven