Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

bedankt voor de snelle bezorging weer:) was weer 1 dag nadat ik besteld had binnen zoals gewoonlijk.

Hele zakje genomen (6 caps). Deed weinig. Kreeg er niet echt meer energie/drive van. Training ging opzich wel lekker, kon na een uurtje nog wel ff door. Maargoed dat was vorige week ook. Niet voor herhaling vatbaar dus.

Ik probeer vanavond 3 stuks. Volgens mij zit er wel dat spul in die pillen waar ik gruwelijke jeuk van krijg (letterlijk).

ik krijg ook jeuk/tintelingen van beta aline, en dat is eigenlijk normaal..

Heb gezien dat de vanille van de Whey Delicious er eindelijk is.
Uiteraard gelijk besteld met nog wat kleine dingen:)

@ rené
mischien een idee voor de glutamine :
ik gebruik nu de peptide versie met vanille smaak van een ander merk mischien een idee om er ook 1met smaak uit te brengen aangezien ik het voor het slapen bij mijn kwark doe en het zo ook een lekker smaakje krijgt zonder er nog zoetstof of andere dingen bij te moeten doen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.630
Heb gezien dat de vanille van de Whey Delicious er eindelijk is.
Uiteraard gelijk besteld met nog wat kleine dingen:)

Ja die komt morgen vroeg ;).... samen met de Taurine caps en de onze Nieuwe Crea Force caps deze komt ook nog binnen in een poedervorm binnen een week.

De overige 3 smaken whey delicious komen ook binnen nu en een week.

@ rené
mischien een idee voor de glutamine :
ik gebruik nu de peptide versie met vanille smaak van een ander merk mischien een idee om er ook 1met smaak uit te brengen aangezien ik het voor het slapen bij mijn kwark doe en het zo ook een lekker smaakje krijgt zonder er nog zoetstof of andere dingen bij te moeten doen.

Ik zal er eens naar kijken.. maar wordt niet zo 1 2 3 ..

Ik heb net ook is Crack besteld om het resultaat te zien. :)
Bestelling:
Revolutions, Crack! 600 gram, aantal:1, prijs: 49.50
XXL Nutrition, Creatine Monohydraat 500 gr, aantal:1, prijs: 12.95
XXL Nutrition, Omega 3 XXL 100 caps, aantal:1, prijs: 9.50
XXL Nutrition, Multivit 120 Tabs, aantal:1, prijs: 16.50

• #11.632
Ik heb net weer 2 nieuwe dingen op de site gezet:

Crea-Force in capsule vorm.. de poedervorm komt later deze week. Ik heb de samples getest en was er zeer tevreden over, we zijn best een tijd bezig geweest om een goede creatine mix te krijgen. We wilden er Krea-Alkalyn in maar de patenthouder staat het mixen daarvan niet toe. Creapure uit Duitsland heeft Crea-Trona dat is eigenlijk hetzelfde als Krea-Alkalyn en deze mogen we wel mengen met andere creatines. Daarom hebben we er Crea-Trona in gestopt.

Taurine capsules.. ik vind dat we die ook van eigenmerk moeten hebben, dus hier zijn ze ;)

Holala met al die nieuwe supplementen ga ik ferm blut zijn volgende week.

• #11.635
Ik heb net weer 2 nieuwe dingen op de site gezet:

Crea-Force in capsule vorm.. de poedervorm komt later deze week. Ik heb de samples getest en was er zeer tevreden over, we zijn best een tijd bezig geweest om een goede creatine mix te krijgen. We wilden er Krea-Alkalyn in maar de patenthouder staat het mixen daarvan niet toe. Creapure uit Duitsland heeft Crea-Trona dat is eigenlijk hetzelfde als Krea-Alkalyn en deze mogen we wel mengen met andere creatines. Daarom hebben we er Crea-Trona in gestopt.
Beetje raar gezien NOS ETHER zowel Kre-Alkalyn als Creatine Magnesium Malaat bevat.
Of neemt Chuck het niet zo nauw met de regeltjes:p
Trouwens, mooie nieuwe producten:thumbs:

Ja die komt morgen vroeg ;).... samen met de Taurine caps en de onze Nieuwe Crea Force caps deze komt ook nog binnen in een poedervorm binnen een week.

De overige 3 smaken whey delicious komen ook binnen nu en een week.

Ik zal er eens naar kijken.. maar wordt niet zo 1 2 3 ..

ok thx :)

• #11.638
Beetje raar gezien NOS ETHER zowel Kre-Alkalyn als Creatine Magnesium Malaat bevat.
Of neemt Chuck het niet zo nauw met de regeltjes:p
Trouwens, mooie nieuwe producten:thumbs:

Ja klopt... Horsepower heeft ook krea alkalyn erin zitten. Maar onze producent krijgt er geen toestemming voor, maar dat maakt nu verder niet uit. Crea-Trona is ook gebufferde creatine ;)

Zojuist 5kg whey besteld, ben benieuwd naar de smaak en oplosbaarheid.

Hey René,

Is die CREA Force de creatine blend van XXL waar je het een tijdje terug over had?

Terug
Naar boven