Ben je al inmiddels al wat gemegagrowed?niet zo veel last van die puisten...
megagrow is goed!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben je al inmiddels al wat gemegagrowed?niet zo veel last van die puisten...
megagrow is goed!

aha ja die no-beta heb ik hier ook nog liggen. straks maar ff proberen dan...
Hele zakje genomen (6 caps). Deed weinig. Kreeg er niet echt meer energie/drive van. Training ging opzich wel lekker, kon na een uurtje nog wel ff door. Maargoed dat was vorige week ook. Niet voor herhaling vatbaar dus.
Ik probeer vanavond 3 stuks. Volgens mij zit er wel dat spul in die pillen waar ik gruwelijke jeuk van krijg (letterlijk).
Ik heb een nogal gevoelige huid (allerlei allergieën), misschien dat dat meespeelt?Die beta-alanine bedoel je?? daar heb ik weinig van gemerkt.
Heb gezien dat de vanille van de Whey Delicious er eindelijk is.
Uiteraard gelijk besteld met nog wat kleine dingen![]()
.... samen met de Taurine caps en de onze Nieuwe Crea Force caps deze komt ook nog binnen in een poedervorm binnen een week.@ rené
mischien een idee voor de glutamine :
ik gebruik nu de peptide versie met vanille smaak van een ander merk mischien een idee om er ook 1met smaak uit te brengen aangezien ik het voor het slapen bij mijn kwark doe en het zo ook een lekker smaakje krijgt zonder er nog zoetstof of andere dingen bij te moeten doen.

Taurine op zeer krachtige wijze de afbraak van melkzuur in de spieren.
Taurine voorkomt op zeer krachtige wijze de afbraak van melkzuur in de spieren

René, ik zou misschien eens kijken naar de beschrijving van je verschillende taurineproducten.
Bij Taurine powder/caps staat er:
En bij de nieuwe XXL caps zelfs:
Er moet volgens mij staan 'bevorderd'.![]()
Beetje raar gezien NOS ETHER zowel Kre-Alkalyn als Creatine Magnesium Malaat bevat.Ik heb net weer 2 nieuwe dingen op de site gezet:
Crea-Force in capsule vorm.. de poedervorm komt later deze week. Ik heb de samples getest en was er zeer tevreden over, we zijn best een tijd bezig geweest om een goede creatine mix te krijgen. We wilden er Krea-Alkalyn in maar de patenthouder staat het mixen daarvan niet toe. Creapure uit Duitsland heeft Crea-Trona dat is eigenlijk hetzelfde als Krea-Alkalyn en deze mogen we wel mengen met andere creatines. Daarom hebben we er Crea-Trona in gestopt.
Ja die komt morgen vroeg.... samen met de Taurine caps en de onze Nieuwe Crea Force caps deze komt ook nog binnen in een poedervorm binnen een week.
De overige 3 smaken whey delicious komen ook binnen nu en een week.
Ik zal er eens naar kijken.. maar wordt niet zo 1 2 3 ..

Beetje raar gezien NOS ETHER zowel Kre-Alkalyn als Creatine Magnesium Malaat bevat.
Of neemt Chuck het niet zo nauw met de regeltjes![]()
Trouwens, mooie nieuwe producten![]()