AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.641
Hey René,

Is die CREA Force de creatine blend van XXL waar je het een tijdje terug over had?

ja klopt.. de poedervariant volgt nog. Ik wilde graag een creatieblend zonder stikstof NO erin.

NitroCrea wordt binnenkort ook vernieuwd, het wordt dan een blend van 2 soorten creatine met AAKG en een tropical smaakje eraan.

Heb de nieuwe smaak tropical (whey isolaat) nu een aantal keer geprobeerd, zowel met melk als met water. De smaak is verrassend lekker! Smaakt fris en fruitig en een beetje zoetig. Absoluut een verrassende smaak en echt weer eens iets anders dan de reguliere smaken. En het is ook nog eens stoer oranje. Aanradertje! Wordt voor mij in ieder geval mijn 'huissmaak' (samen met banaan).

Ook door de recovery formula ben ik zeer aangenaam verrast. Ik had eerst m'n twijfels, om een punchsmaak te combineren met een zure smaak (citroen), maar dat viel reuze mee. In combinatie met dextro (citroensmaak) heeft het een erg frisse smaak. Het ziet er heel chemisch uit (knalroze/roodachtig), maar het smaakt erg aangenaam en drinkt makkelijk weg. Het doet mij erg denken aan limonade! Tasty! Even het potje opmaken en dan kan ik opmaken of ik het toevoeg aan mijn huisproducten. :)

Laatst bewerkt:
ja klopt.. de poedervariant volgt nog. Ik wilde graag een creatieblend zonder stikstof NO erin.

NitroCrea wordt binnenkort ook vernieuwd, het wordt dan een blend van 2 soorten creatine met AAKG en een tropical smaakje eraan.

Ik heb de caps besteld samen met de nieuwe dextrojuice. Is alweer een half jaar geleden dat ik voor het laatst creatine heb gebruikt dus ben benieuwd of ik hiermee snel weer op mijn oude (kracht) niveau zit.

• #11.644
Ik heb de caps besteld samen met de nieuwe dextrojuice. Is alweer een half jaar geleden dat ik voor het laatst creatine heb gebruikt dus ben benieuwd of ik hiermee snel weer op mijn oude (kracht) niveau zit.

ok keep me posted.. de nieuwe dextro is ook verbeterd.. ik vind het perfect zo voor in een PWO shake.

Bedankt Rene,

Heb de dextrojuice en het XXL hempje weer in goede staat ontvangen!:D

Top service weer!

BTW rene nog bedankt voor de whey en de RPM sample gister ontvangen. En man wat een goed spul de RPM miss een keer bestellen :)

• #11.647
BTW rene nog bedankt voor de whey en de RPM sample gister ontvangen. En man wat een goed spul de RPM miss een keer bestellen :)
Ik heb er ook eentje geprobeerd vandaag (RPM), in combi met DRIVE. Had een behoorlijk pumpje en het hiit-en ging ook stuk beter (5-10% meer rpm en hield het veel beter vol). Eens zien of ik dit de komende trainingen zal blijven houden. So far not bad. :)

Heb nog voor een paar dagen liggen (samples voor 4 workouts), genoeg om een redelijk oordeel over de werking te vellen.

Hallo rene ik wil XXL Training Stack Nano bestellen maar wil wachten op die nieuwe unleash weet jij al iets meer over de datum ??

• #11.650
René, even een vraagje. Is dit al verzonden: bestelnummer: 35749 ?

Thx

klinkt allemaal heel goed hier!

Binnekort een bestellig van mij:)!

net weer een maandelijkse bestelling gedaan bestelnummer is: 35837

ps rené : vergeet de tank top niet die ik nog te goed heb ;)
en als je nog staaltjes hebt van de nieuwe whey delicious of iets voor vasculariteit mag het er altijd bij
handig voor mee te nemen op verlof in 1,5week :)

alvast bedankt

net weer een maandelijkse bestelling gedaan bestelnummer is: 35837

ps rené : vergeet de tank top niet die ik nog te goed heb ;)
en als je nog staaltjes hebt van de nieuwe whey delicious of iets voor vasculariteit mag het er altijd bij
handig voor mee te nemen op verlof in 1,5week :)

alvast bedankt

Heb je dat ook in de comments gezet bij je bestelling? Dan zien ze het meteen bij het inpakken ;)

René,

Op de XXL site word niet vermeld hoeveel caps je zou moeten nemen van die Lipixor van Nanox Nutriceuticals, zou wel handig zijn om te berekenen hoeveel je nodig hebt :D Denk dat ik ipv één pot, beter twee potten had besteld :rolleyes: heb ergens gelezen dat ik 4 caps/dag moet nemen...dan kom ik maar een 20-tal dagen toe met zo'n potje :(

• #11.659
Heb je dat ook in de comments gezet bij je bestelling? Dan zien ze het meteen bij het inpakken ;)

:thumbs: ;)

René,

Op de XXL site word niet vermeld hoeveel caps je zou moeten nemen van die Lipixor van Nanox Nutriceuticals, zou wel handig zijn om te berekenen hoeveel je nodig hebt :D Denk dat ik ipv één pot, beter twee potten had besteld :rolleyes: heb ergens gelezen dat ik 4 caps/dag moet nemen...dan kom ik maar een 20-tal dagen toe met zo'n potje :(

Helemaal met je eens .. ik heb de info zo overgenomen van de Producent, jammer dat ze dat niet even in de info hebben gezet.

:thumbs: ;)

Helemaal met je eens .. ik heb de info zo overgenomen van de Producent, jammer dat ze dat niet even in de info hebben gezet.

Op hun website worden wel de voedingswaardes vermeld per 3 caps, ik veronderstel dan maar dat dit de dosering is :rolleyes: er zou 173 mg caffeïne per 3 caps in zitten, denk dat ik het dan inderdaad maar best bij 3 caps hou :D

Terug
Naar boven