XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.682
gister me pakketje binnen gekregen net voor ik naar school ging... ECHT SUPER SNEL :|
-Dextrojuice
-Nos Ether
en een shirtje

vorige keer dat ik Nos Ether had gebruikt was de pot 2keer zo groot, schrok echt toen ik het zag. Maar hoop dat het weer de zelfde resultaten geeft als vorige keer

Rene TOP SERVICE !!!

er zitten geen koolhydraten meer in daarom is de pot een stuk kleiner, volgens chuck van get diesel moet het een sterkere formule zijn. Het spul wordt wel wat hard in de pot door dat er zoveel werkzame stoffen bij elkaar zitten zonder een soort bufferstof zoals koolhydraten.

---------- Toegevoegd om 00:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:43 ----------

dus als ik het nu goed begrijp zijn de nieuwe smaken van de whey delicious er al.....
hmmm ik mix die ook altijd met water en dat gaat goed vanille niet geprobeerd en nu moet ik eerlijk zeggen dat ik dat ook niet ga doen want vanille vind ik zowiezo al niet zo lekker..
aha alleen de vanille is er zie ik net....Rene waneer komen de andere smaken dan???
en nog belangrijker hoe was de vakantie??

De andere smaken verwacht ik volgende week.... en de vakantie was geslaagd. leuk gehad .. heel andere wereld daar in Thailand.

mijn whey vandaag aangekomen.

de aardbeien smaak valt zwaar tegen, die van performance smaakt véél, véél beter. waarschijnlijk het lekkerste drankje dat ik ooit gedronken heb. de banaan smaak ik redelijk lekker, maar ook niets speciaal.

de inhoud valt natuurlijk niet over te discussieren.

over smaken discuseer ik niet meer.. wil je echt een lekkere shake daar hebben we de whey delicious lijn voor. De smaken van whey instant zijn ook niet speciaal maar over het algemeen zacht van smaak en niet te zoet.

Ik moet toch nog even complimenten maken - ik heb post-wo een schep EAS, een schep glutamine en een schep (oude) dextrojuice, en dat smaakt geweldig met elkaar!
EAS gaat wel hard zo, maar dan bestel ik binnenkort wel weer nieuwe! ;)

ahaa ;) .. over een aantal weken komen we ook met EAS lemon.

Eergister me protein80 binnengekregen maar die tropicana is echt niet lekker :D

Ik heb net de NOS ether + JP8 stack gekocht, indien goede ervaringen zal ik een review schrijven

Verder bestel ik altijd via XXL, goede site, goede moeite, zeer snelle levering (zelfs in belgie) en goede producten.

wel mag de whey bosvruchten en perzik mango betere smaak, maar smaak telt ook niet echt :D

oja, thx voor de samples die ik altijd erbij krijg

• #11.687
Ik heb net de NOS ether + JP8 stack gekocht, indien goede ervaringen zal ik een review schrijven

Verder bestel ik altijd via XXL, goede site, goede moeite, zeer snelle levering (zelfs in belgie) en goede producten.

wel mag de whey bosvruchten en perzik mango betere smaak, maar smaak telt ook niet echt :D

oja, thx voor de samples die ik altijd erbij krijg

ok! ik vind de perzik mango echt uberheerlijk! we krijgen er enorm veel goede reacties over.. maar smaak dat blijft een lastige om iets te maken wat iedereen lekker vind ;)

Wel René ik weet niet hoe het komt maar mijn 2e pot perzik-mango smaakt veel slechter dan de eerste die ik had. Mss zit het in mijn koppie =( ..

• #11.690
We hebben een partij [Link niet meer beschikbaar]van Gaspari ingekocht en daarom nu voordeel van €54,90 voor €39,- .

een vraagje rene die green magnitude van jullie welke smaak is dat??

staat er bij....lezen :
Green Magnitude heeft een adviesverkoopprijs van ?69,90 per verpakking van 80 doseringen en heeft een zeer lekkere limonade smaak. Green magnitude gaat dus maar liefst 80 dagen mee!

ja dat weet ik maar je hebt ook een appel smaak vandaar dat ik het vraag. Op de plaatje zie je de pot met een appel erop:)

• #11.695
Hey René,

Kun je Detox-One het hele jaar door gebruiken? Wil het gaan gebruiken vooral ivm. haarverlies.
Weetje trouwens hoeveel mg Saw palmetto erin zit? Of zijn er nog meer supplementen die DHT verminderen of tegengaan?
Tnx!

Laatst bewerkt:
Ik moet toch nog even complimenten maken - ik heb post-wo een schep EAS, een schep glutamine en een schep (oude) dextrojuice, en dat smaakt geweldig met elkaar!
EAS gaat wel hard zo, maar dan bestel ik binnenkort wel weer nieuwe! ;)
Lekker is dat he?
Als ik het écht moeilijk heb tijdens een training begin ik in halverwege die training al met een paar slokken ervan;)

EAS gaat zeker hard, misschien als jij ook om een grotere verpakking vraagt dat Rene daar meer gewillig voor is dan bij mij:D
Laten we zeggen, het dubbele van nu:cool:

Bestelling vandaag aangekomen ;)

komt er van de bcaa's ook een lemon smaak ?

• #11.700
Hey René,

Kun je Detox-One het hele jaar door gebruiken? Wil het gaan gebruiken vooral ivm. haarverlies. Weetje trouwens hoeveel mg Saw palmetto erin zit? Of zijn er nog meer supplementen die DHT verminderen of tegengaan?
Tnx!

iets van 180mg per capsule zit erin. ik moet eens nakijken of er nog andere stoffen zijn als DHT blokker.

Lekker is dat he?
Als ik het écht moeilijk heb tijdens een training begin ik in halverwege die training al met een paar slokken ervan;)

EAS gaat zeker hard, misschien als jij ook om een grotere verpakking vraagt dat Rene daar meer gewillig voor is dan bij mij:D
Laten we zeggen, het dubbele van nu:cool:

Mss dat we straks de prijs iets kunnen laten zakken omdat we meer inkopen, grotere verpakking zie ik niet zo veel in. Ik ga over een aantal weken weer praten met onze producenten over de productie in 2010 ;)

Bestelling vandaag aangekomen ;)

:thumbs:

komt er van de bcaa's ook een lemon smaak ?

Zit niet direct in de planning, mss in de toekomst.

Terug
Naar boven