- Waardering
- 4.382
Heb de nieuwe smaak tropical (whey isolaat) nu een aantal keer geprobeerd, zowel met melk als met water. De smaak is verrassend lekker! Smaakt fris en fruitig en een beetje zoetig. Absoluut een verrassende smaak en echt weer eens iets anders dan de reguliere smaken. En het is ook nog eens stoer oranje. Aanradertje! Wordt voor mij in ieder geval mijn 'huissmaak' (samen met banaan).
Ook door de recovery formula ben ik zeer aangenaam verrast. Ik had eerst m'n twijfels, om een punchsmaak te combineren met een zure smaak (citroen), maar dat viel reuze mee. In combinatie met dextro (citroensmaak) heeft het een erg frisse smaak. Het ziet er heel chemisch uit (knalroze/roodachtig), maar het smaakt erg aangenaam en drinkt makkelijk weg. Het doet mij erg denken aan limonade! Tasty! Even het potje opmaken en dan kan ik opmaken of ik het toevoeg aan mijn huisproducten.![]()
Ja in vind die tropical ook best lekker... we hebben pro80 ook in die smaak.
We hebben ook een dextro neutraal tegenwoordig

René, even een vraagje. Is dit al verzonden: bestelnummer: 35749 ?
Thx
ik hoor net dat gisteren de betaling nog niet binnen was dus toen nog niet verzonden, mail je vraag beste altijd even aan info@..