AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.661
Heb de nieuwe smaak tropical (whey isolaat) nu een aantal keer geprobeerd, zowel met melk als met water. De smaak is verrassend lekker! Smaakt fris en fruitig en een beetje zoetig. Absoluut een verrassende smaak en echt weer eens iets anders dan de reguliere smaken. En het is ook nog eens stoer oranje. Aanradertje! Wordt voor mij in ieder geval mijn 'huissmaak' (samen met banaan).

Ook door de recovery formula ben ik zeer aangenaam verrast. Ik had eerst m'n twijfels, om een punchsmaak te combineren met een zure smaak (citroen), maar dat viel reuze mee. In combinatie met dextro (citroensmaak) heeft het een erg frisse smaak. Het ziet er heel chemisch uit (knalroze/roodachtig), maar het smaakt erg aangenaam en drinkt makkelijk weg. Het doet mij erg denken aan limonade! Tasty! Even het potje opmaken en dan kan ik opmaken of ik het toevoeg aan mijn huisproducten. :)

Ja in vind die tropical ook best lekker... we hebben pro80 ook in die smaak.

We hebben ook een dextro neutraal tegenwoordig ;)

René, even een vraagje. Is dit al verzonden: bestelnummer: 35749 ?

Thx

ik hoor net dat gisteren de betaling nog niet binnen was dus toen nog niet verzonden, mail je vraag beste altijd even aan info@..

Gisteren nieuwe bestelling gedaan, eerst alles opgebruikt dat ik nog staan had en nu alles van XXL Nutrition besteld, eindelijk een merk gevonden die alles in zijn assortiment heeft wat ik zoek en die qua prijs/kwaliteit/smaak super is!

Uw bestelling:

XXL Nutrition, Crea-Force 240 caps, aantal:1, prijs: 29.50
XXL Nutrition, XXL Training Stack Nano 1 stack (Orange), aantal:1, prijs: 94.95
XXL Nutrition, BCAA Mega Caps XXL 2x 200 caps, aantal:1, prijs: 46.95
XXL Nutrition, Essential Amino Stack 2x 500 g, aantal:1, prijs: 62.50
XXL Nutrition, Detox-One 90 caps, aantal:1, prijs: 19.95
XXL Nutrition, Joint Support XXL 60 caps, aantal:1, prijs: 15.25
XXL Nutrition, Multivit 120 Tabs, aantal:1, prijs: 16.50
XXL Nutrition, Omega 3 XXL 100 caps, aantal:1, prijs: 9.50
XXL Nutrition, DextroJuice Pro 2000 gram (Lemon), aantal:1, prijs: 15.95
XXL Nutrition, Whey Delicious 2500 gram (Bosvruchten), aantal:1, prijs: 49.50
XXL Nutrition, Whey Protein Instant + Protein 80 10 kg (Vanille, Chocolade, Vanille, Banaan), aantal:1, prijs: 149.95
XXL Nutrition, ZMA XXL 160 caps, aantal:1, prijs: 19.80
XXL Nutrition, Wrist Wraps 1 set, aantal:1, prijs: 6.25
Xtreme Hardbodies, Xtreme figures Max Bench, aantal:1, prijs: 39.00
Olimp, Shirt Olimp I Am a Machine 1 Shirt (XL), aantal:1, prijs: 17.50

Verzendkosten: 0.00

Uw bestelnummer is: 35766

Ik verwacht het maandag in huis zodat we er in september weer tegenaan kunnen, hopelijk blijf ik gespaard van verdere rugklachten(hernia).
Greetz
Sven

Djezus, wat een bestelling. Rene je kunt weer op vakantie:D

ff je maandloon er door gejaagd

Ik heb er ook eentje geprobeerd vandaag (RPM), in combi met DRIVE. Had een behoorlijk pumpje en het hiit-en ging ook stuk beter (5-10% meer rpm en hield het veel beter vol). Eens zien of ik dit de komende trainingen zal blijven houden. So far not bad. :)

Heb nog voor een paar dagen liggen (samples voor 4 workouts), genoeg om een redelijk oordeel over de werking te vellen.

Ik had spijtig genoeg maar 1 zakje en ik weeg al 90+ dus moest 4pilletjes nemen :(

• #11.667
Gisteren nieuwe bestelling gedaan, eerst alles opgebruikt dat ik nog staan had en nu alles van XXL Nutrition besteld, eindelijk een merk gevonden die alles in zijn assortiment heeft wat ik zoek en die qua prijs/kwaliteit/smaak super is!

Uw bestelling:

XXL Nutrition, Crea-Force 240 caps, aantal:1, prijs: 29.50
XXL Nutrition, XXL Training Stack Nano 1 stack (Orange), aantal:1, prijs: 94.95
XXL Nutrition, BCAA Mega Caps XXL 2x 200 caps, aantal:1, prijs: 46.95
XXL Nutrition, Essential Amino Stack 2x 500 g, aantal:1, prijs: 62.50
XXL Nutrition, Detox-One 90 caps, aantal:1, prijs: 19.95
XXL Nutrition, Joint Support XXL 60 caps, aantal:1, prijs: 15.25
XXL Nutrition, Multivit 120 Tabs, aantal:1, prijs: 16.50
XXL Nutrition, Omega 3 XXL 100 caps, aantal:1, prijs: 9.50
XXL Nutrition, DextroJuice Pro 2000 gram (Lemon), aantal:1, prijs: 15.95
XXL Nutrition, Whey Delicious 2500 gram (Bosvruchten), aantal:1, prijs: 49.50
XXL Nutrition, Whey Protein Instant + Protein 80 10 kg (Vanille, Chocolade, Vanille, Banaan), aantal:1, prijs: 149.95
XXL Nutrition, ZMA XXL 160 caps, aantal:1, prijs: 19.80
XXL Nutrition, Wrist Wraps 1 set, aantal:1, prijs: 6.25
Xtreme Hardbodies, Xtreme figures Max Bench, aantal:1, prijs: 39.00
Olimp, Shirt Olimp I Am a Machine 1 Shirt (XL), aantal:1, prijs: 17.50

Verzendkosten: 0.00

Uw bestelnummer is: 35766

Ik verwacht het maandag in huis zodat we er in september weer tegenaan kunnen, hopelijk blijf ik gespaard van verdere rugklachten(hernia).
Greetz
Sven

Zo kan je wel weer even vooruit lijkt me ;).. We hebben hard gewerkt aan uitbreiding van onze lijn dit jaar en er komen nog een paar dingen bij en dat zijn we wel klaar volgens mij. Bedankt voor het vertrouwen!

Ik had spijtig genoeg maar 1 zakje en ik weeg al 90+ dus moest 4pilletjes nemen :(
Ja ik heb grotere samples besteld via [Link niet meer beschikbaar] (kwam via de XXL site op deze site). De samples kosten enkele euro's per stuk en zijn voldoende voor ongeveer 1 week (afhankelijk van je gewicht/verbruik). Een sample RPM kost daar bijvoorbeeld maar 1,23 EUR! Krijg je 15 pillen voor. Ook ik heb er 4 nodig, maar heb de eerste x 3 pillen gebruikt, dan heb ik precies genoeg voor 4 workouts en kon ik even 'wennen' aan het effect (en dat was er). Daarnaast is dat voldoende om een product goed te kunnen testen (1x is niet erg representatief naar mijn mening). Heb direct van meer producten een setje besteld. Beter een paar euro's verspillen als het product niet aanslaat dan direct 50 euro (prijs van RPM) voor een heel potje. Oh je betaalt wel verzendkosten (iets van 8.50 dacht ik, best veel) en je mag maar 1 sample per product bestellen, enige nadelen. Maargoed dan nog is het uiteindelijk voordelig. :)

Volgens mij loopt de levering ook via XXL (zelfde girorekening). Had de levering met 2 werkdagen in huis, dus uitstekend. Misschien ook iets voor jou Mystery! (en anderen)

Ik zet RPM (+DRIVE) in ieder geval alvast op mijn lijstje. :D

• #11.669
Ja ik heb grotere samples besteld via [Link niet meer beschikbaar] (kwam via de XXL site op deze site). De samples kosten enkele euro's per stuk en zijn voldoende voor ongeveer 1 week (afhankelijk van je gewicht/verbruik). Een sample RPM kost daar bijvoorbeeld maar 1,23 EUR! Krijg je 15 pillen voor. Ook ik heb er 4 nodig, maar heb de eerste x 3 pillen gebruikt, dan heb ik precies genoeg voor 4 workouts en kon ik even 'wennen' aan het effect (en dat was er). Daarnaast is dat voldoende om een product goed te kunnen testen (1x is niet erg representatief naar mijn mening). Heb direct van meer producten een setje besteld. Beter een paar euro's verspillen als het product niet aanslaat dan direct 50 euro (prijs van RPM) voor een heel potje. Oh je betaalt wel verzendkosten (iets van 8.50 dacht ik, best veel) en je mag maar 1 sample per product bestellen, enige nadelen. Maargoed dan nog is het uiteindelijk voordelig. :)

Volgens mij loopt de levering ook via XXL (zelfde girorekening). Had de levering met 2 werkdagen in huis, dus uitstekend. Misschien ook iets voor jou Mystery! (en anderen)

Ik zet RPM (+DRIVE) in ieder geval alvast op mijn lijstje. :D

Nee dat is toch echt een andere gironummer hoor.. Wij hebben niets met Nutriminds van doen buiten dat ik Koen ken en het een geschikte kerel is ;)

Vreemd dan zeg, bij mij staan echt dezelfde rekeningnummers bij de afboekingen (betaald via iDeal), enkel het inzake gedeelte verschilt. Maargoed maakt verder niet uit, vond het alleen opvallend. En ik maar denken dat rekeningnummers uniek waren. Weer wat geleerd hehe. :D

• #11.671
Vreemd dan zeg, bij mij staan echt dezelfde rekeningnummers bij de afboekingen (betaald via iDeal), enkel het inzake gedeelte verschilt. Maargoed maakt verder niet uit, vond het alleen opvallend. En ik maar denken dat rekeningnummers uniek waren. Weer wat geleerd hehe. :D

ahaa ideal maar dan betaal je aan een tussenrekening van de bank ;-)

ben benieuwd hoe de nieuwe creamix van XXL ontvangen wordt. Lijkt me interessant voor een volgende keer -_-

Weeral supersnelle levering, gisteren bestelt, vandaag reeds aangekomen.
Nightproteïne is nu wel in potten en niet meer in emmers. Stapelt iets minder makkelijk maar ziet er wel professioneel uit.
Grtz

• #11.674
Weeral supersnelle levering, gisteren bestelt, vandaag reeds aangekomen.
Nightproteïne is nu wel in potten en niet meer in emmers. Stapelt iets minder makkelijk maar ziet er wel professioneel uit.
Grtz

De potten hebben een redelijk grote opening en kan je met je hand gemakkelijk in als het goed is. De potten komen nu gelabeld aan en scheelt ons veel werk, daarbij vind ik het echt mooi geworden de nieuwe look.

Laatst bewerkt:
Vanmiddag mijn pakketje mogen ontvangen.
Heb gelijk de Whey Delicious Vanille eruit gehaald en geprobeerd (water&melk). Die met water heb ik gelijk weggegooid, vond dat maar niks.
Met melk was het stukken beter, had toch wel wat weg van een echte milkshake. Zal deze whey niet voor mijn plezier drinken, maar het is zeker een stuk aangenamer dan de vorige whey's die ik heb geprobeerd.

Heb de onopgeloste whey ook geproefd, vond dit wel lekker.
Zal het zeker gebruiken op mijn pannekoeken voor school!

• #11.676
Vanmiddag mijn pakketje mogen ontvangen.
Heb gelijk de Whey Delicious Vanille eruit gehaald en geprobeerd (water&melk). Die met water heb ik gelijk weggegooid, vond dat maar niks.
Met melk was het stukken beter, had toch wel wat weg van een echte milkshake. Zal deze whey niet voor mijn plezier drinken, maar het is zeker een stuk aangenamer dan de vorige whey's die ik heb geprobeerd.

Heb de onopgeloste whey ook geproefd, vond dit wel lekker.
Zal het zeker gebruiken op mijn pannekoeken voor school!

Ik vind de vanille met water ook best te drinken en is voor een shake op waterbasis erg romig. Maar smaken verschillen enorm heb ik wel gemerkt.

De whey is inderdaad best uit de pot te eten of als strooi te gebruiken op allerlei gerechten

dus als ik het nu goed begrijp zijn de nieuwe smaken van de whey delicious er al.....
hmmm ik mix die ook altijd met water en dat gaat goed vanille niet geprobeerd en nu moet ik eerlijk zeggen dat ik dat ook niet ga doen want vanille vind ik zowiezo al niet zo lekker..
aha alleen de vanille is er zie ik net....Rene waneer komen de andere smaken dan???

en nog belangrijker hoe was de vakantie??

mijn whey vandaag aangekomen.

de aardbeien smaak valt zwaar tegen, die van performance smaakt véél, véél beter. waarschijnlijk het lekkerste drankje dat ik ooit gedronken heb. de banaan smaak ik redelijk lekker, maar ook niets speciaal.

de inhoud valt natuurlijk niet over te discussieren.

Ik moet toch nog even complimenten maken - ik heb post-wo een schep EAS, een schep glutamine en een schep (oude) dextrojuice, en dat smaakt geweldig met elkaar!
EAS gaat wel hard zo, maar dan bestel ik binnenkort wel weer nieuwe! ;)

gister me pakketje binnen gekregen net voor ik naar school ging... ECHT SUPER SNEL :|
-Dextrojuice
-Nos Ether
en een shirtje

vorige keer dat ik Nos Ether had gebruikt was de pot 2keer zo groot, schrok echt toen ik het zag. Maar hoop dat het weer de zelfde resultaten geeft als vorige keer

Rene TOP SERVICE !!!

Terug
Naar boven