AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Lekker is dat he?
Als ik het écht moeilijk heb tijdens een training begin ik in halverwege die training al met een paar slokken ervan;)

EAS gaat zeker hard, misschien als jij ook om een grotere verpakking vraagt dat Rene daar meer gewillig voor is dan bij mij:D
Laten we zeggen, het dubbele van nu:cool:

Mss dat we straks de prijs iets kunnen laten zakken omdat we meer inkopen, grotere verpakking zie ik niet zo veel in. Ik ga over een aantal weken weer praten met onze producenten over de productie in 2010 ;)

Meer EAS voor minder vind ik zeker niet verkeerd!
Neem het morgen voor het eerst met een rondje nuchter hardlopen, kijken hoe dat gaat...

Weet jij tot wanneer die mooie korting op je Mitotropin loopt? Lijkt me iets om nog eens uit te proberen, maar duurt nog eventjes tot m'n volgende bestelling...

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.703
Meer EAS voor minder vind ik zeker niet verkeerd!
Neem het morgen voor het eerst met een rondje nuchter hardlopen, kijken hoe dat gaat...

Weet jij tot wanneer die mooie korting op je Mitotropin loopt? Lijkt me iets om nog eens uit te proberen, maar duurt nog eventjes tot m'n volgende bestelling...

die korting loopt nog wel even.. is tot de vooraad strekt maar we hebben er best veel.

Vandaag alles netjes ontvangen, ik heb helemaal niet meer te klagen over DPD, kerel die hier levert kent me van in mijn vorige gym en belt me gewoon op mijn gsm als ik niet thuis ben.
Vorige x bleef hij gewoon 5 min. in de straat wachten tot ik er was en anders houd hij het bij zich zodat ik er 's avonds bij hem om kan komen.
Als het goed is mag het ook eens gezegd worden!
René bedankt voor de extraatjes alleen jammer dat het T-shirt in "L" was, maar kheb er trainingsmaatje gelukkig mee kunen maken.

Keep up the good work!
:thumbs:

• #11.705
Vandaag alles netjes ontvangen, ik heb helemaal niet meer te klagen over DPD, kerel die hier levert kent me van in mijn vorige gym en belt me gewoon op mijn gsm als ik niet thuis ben.
Vorige x bleef hij gewoon 5 min. in de straat wachten tot ik er was en anders houd hij het bij zich zodat ik er 's avonds bij hem om kan komen.
Als het goed is mag het ook eens gezegd worden!
René bedankt voor de extraatjes alleen jammer dat het T-shirt in "L" was, maar kheb er trainingsmaatje gelukkig mee kunen maken.

Keep up the good work!
:thumbs:

ja het was een gok de maat.... maar goed toch iemand blij mee ;)

succes met je supps!

Klein vraagje..: bezorgen jullie of jullie leverancier TNT post ook op zaterdag ? heb namelijk gister iets besteld voor 12 uur Sochtends
was gewoon even benieuwd schijnt per bedrijf soms wel is te verschillen MVG.

Edit: ik heb hem binnen en hij vult erg:P en is ook lekker alleen beetje erg zoet,

Laatst bewerkt:
Mss dat we straks de prijs iets kunnen laten zakken omdat we meer inkopen, grotere verpakking zie ik niet zo veel in. Ik ga over een aantal weken weer praten met onze producenten over de productie in 2010 ;)

Niet lullig bedoeld maar kan je dan zorgen dat de potten voller worden?
Er is in de potten nog plaats genoeg vrij voor meer EAS:D
Dan heb jij dezelfde verpakking, en wij meer EAS.

Klein vraagje..: bezorgen jullie of jullie leverancier TNT post ook op zaterdag ? heb namelijk gister iets besteld voor 12 uur Sochtends
was gewoon even benieuwd schijnt per bedrijf soms wel is te verschillen MVG
Niet alleen per bedrijf, ook per regio. Ik krijg regelmatig pakketjes op zaterdag (regio Utrecht).

ff een vraagje

als ik een pot creatien bestel van 12 euro moet ik hierbij verzend kosten betalen ??

ff een vraagje

als ik een pot creatien bestel van 12 euro moet ik hierbij verzend kosten betalen ??
Staat op de site he (bij voorwaarden):

Voor verzendingen binnen Nederland worden de volgende verzendkosten in rekening gebracht; bij bestelling van:
1 product € 4,00.
2 of meer producten* € 0,00 (gratis).
Dus het antwoord is JA. Maar 4 euro valt ook nog best mee nietwaar. :)
Bestel er gewoon nog een product bij, dan is het gratis voor je!

Renee, ik heb een vraag:
Ik ben 17 jaar en train iets langer als 2 jaar, en ben aan het denken nu iets anders bij het trainen te nemen.
Tot nu toe gewoon, whey, EAS, druivensuiker.

Ik denk zelf aan de Crea Force Caps(maar dan poeder, die nu uitverkocht zijn).
Of de RPM, of is deze niet aan te raden gezien me leeftijd, ik heb verder geen ervaring met testoronen producten, en wat ik daar over gelezen heb, zijn de revieuws ook goed.
(en zijn er nog RPM samples, of raad je me iets anders aan).
mvg groeten, KEUN

• #11.718
was gewoon even benieuwd schijnt per bedrijf soms wel is te verschillen MVG.

Edit: ik heb hem binnen en hij vult erg:P en is ook lekker alleen beetje erg zoet,

wat had je besteld?

Niet lullig bedoeld maar kan je dan zorgen dat de potten voller worden? Er is in de potten nog plaats genoeg vrij voor meer EAS:D Dan heb jij dezelfde verpakking, en wij meer EAS.

Het wordt een 900grams pot en de pot is 1 veel kleiner en 2 er zit meer in ;)... 30 trainingen uit een pot. normaal is 20gram genoeg voor een dosering maar wij houden rekening met een iets hogere dosis en min dus 30 trainingen per pot

Renee, ik heb een vraag:
Ik ben 17 jaar en train iets langer als 2 jaar, en ben aan het denken nu iets anders bij het trainen te nemen.
Tot nu toe gewoon, whey, EAS, druivensuiker.

Ik denk zelf aan de Crea Force Caps(maar dan poeder, die nu uitverkocht zijn).
Of de RPM, of is deze niet aan te raden gezien me leeftijd, ik heb verder geen ervaring met testoronen producten, en wat ik daar over gelezen heb, zijn de revieuws ook goed.
(en zijn er nog RPM samples, of raad je me iets anders aan).
mvg groeten, KEUN

creaforce powder komt deze week binnen, ik heb een paar mensen laten testen en die waren allemaal tevreden. Een creatine is zeker wel aan te raden. ik zou geen testboosters pakken. eventueel zou je ipv een creatine kunnen kijken naar een pre workoutbooster maar zou ik alleen doen als je regelmatig moe bent met trainen.

Is die nieuwe préworkout al in de handel?

hoe zijn die cafeeine mega caps xxl ?

gebruikt iemand uberhaupt cafeine als supplement en is dit een must?

Terug
Naar boven