MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

creaforce powder komt deze week binnen, ik heb een paar mensen laten testen en die waren allemaal tevreden. Een creatine is zeker wel aan te raden. ik zou geen testboosters pakken. eventueel zou je ipv een creatine kunnen kijken naar een pre workoutbooster maar zou ik alleen doen als je regelmatig moe bent met trainen.
Ik was vooral geintresseert in de creaforce powder, omdat er bij stond vermeld dat het geen vocht vast houd, en dat is juist iets wat ik wil verkomen, te veel vocht vast houden.
Ik denk dat ik hem gewoon ga bestellen zodra die bij jullie beschikbaar is.

En ik zal je op de hoogte houden, want het is me 1e crea ''kuur'' dan.

Verder vroeg ik me af of er al samples waren van de nieuwe whey's.
Want ik vond de smaak van de pure instant whey banaan wat minder(vooral omdat ik de smaak van de syntha 6 nog gewend ben, het is een hele andere banaan smaak)
Wil nu de Bosvruchten,Perzik/Mango evt halen hoewel de Aardbei/Banaan me ook wel aanspreekt, ik dacht overigens dat deze al in jullie assortiment lag.
Wanneer komt deze binnen
mvg

Heb vandaag nog weer wat dingen besteld:

Whey Isolaat
Whey Night protein
Alri N-Gorge

Heb 2 vragen:

Iemand die N-Gorge al eens gebruikt heeft, wat was je ervaring??

Bij de N-Gorge staat niet hoeveel en wanneer je het gebruiken moet, weet iemand dat?
Ik heb het er ook al bijgezet bij opmerkingen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.724
hoe zijn die cafeeine mega caps xxl ?

gebruikt iemand uberhaupt cafeine als supplement en is dit een must?

Ik was vooral geintresseert in de creaforce powder, omdat er bij stond vermeld dat het geen vocht vast houd, en dat is juist iets wat ik wil verkomen, te veel vocht vast houden.
Ik denk dat ik hem gewoon ga bestellen zodra die bij jullie beschikbaar is.

En ik zal je op de hoogte houden, want het is me 1e crea ''kuur'' dan.

Verder vroeg ik me af of er al samples waren van de nieuwe whey's.
Want ik vond de smaak van de pure instant whey banaan wat minder(vooral omdat ik de smaak van de syntha 6 nog gewend ben, het is een hele andere banaan smaak) Wil nu de Bosvruchten,Perzik/Mango evt halen hoewel de Aardbei/Banaan me ook wel aanspreekt, ik dacht overigens dat deze al in jullie assortiment lag. Wanneer komt deze binnen
mvg

zowel de creaforce als de aardbei&banaan komt van de week binnen. samples van de perzik heb ik denk nog enkele en aardbei& banaan komt denk over 2 weken de samples. Je kan syntha 6 ook niet echt vergelijken dat is eigenlijk geen whey heeft 50%eiwit en veel vetten en carbs dus is heel makkelijk lekker te maken, whey instant heeft 84gram eiwit en heel weinig vetten en carbs en die geven de smaak. de aardbei&banaan vond ik met testen echt super lekker. als je van fris houd is limoen&citroen ook heel lekker .. fris en romig.

René,ik heb zojuist een bestelling geplaatst (36020) maar zou deze graag willen annuleren en een nieuwe plaatsen, is dit mogelijk?Ik was iets vergeten te bestellen

rene ik wil de nieuwe night protein chocolade bestellen maar hoe vind jij zelf de smaak.

is de smaak sterk of flauw.

en mixt deze goed en niet dat er van de klontjes blijven??

• #11.728
René,ik heb zojuist een bestelling geplaatst (36020) maar zou deze graag willen annuleren en een nieuwe plaatsen, is dit mogelijk?Ik was iets vergeten te bestellen

ja geen probleem

de unleash ! v2 komt deze week binnen ;)

rene ik wil de nieuwe night protein chocolade bestellen maar hoe vind jij zelf de smaak.

is de smaak sterk of flauw.

en mixt deze goed en niet dat er van de klontjes blijven??

Het is al weer even geleden dat ik die getest hebt, maar ik weet dat ik de smaak verassend beter vond dan de vanille en ik verwacht geen sterke smaak, vanwege het hoge eiwitpercentage. klontje krijg je niet , het wordt wel vrij dik

• #11.730
pffff, wil niet moeilijk doen. maar heb je mss een idee van welke dag rené?
moet bestellen v/d week en anders wacht ik. anders zal het voor de volgende zijn... :)

ik ben even afhankelijk van de producent , de potten zijn al gemaakt moesten alleen nog gelabeld.. hou het op woensdag.

ik heb de producent net gemaild om te verzoeken het maandag te verzenden.

ik vind het echt een topper en beter dan de huidige unleash.. en er zit voor een dikke 30 trainingen in een pot. het geeft meer pomp en kracht dan supercharge volgens de mensen (5) die ik tijdens de ontwikkeling heb laten testen.

Laatst bewerkt:
ik ben even afhankelijk van de producent , de potten zijn al gemaakt moesten alleen nog gelabeld.. hou het op woensdag.

ik heb de producent net gemaild om te verzoeken het maandag te verzenden.

ik vind het echt een topper en beter dan de huidige unleash.. en er zit voor een dikke 30 trainingen in een pot. het hangt geeft meer pomp en kracht dan supercharge volgens de mensen (5) die ik tijdens de ontwikkeling heb laten testen.

thx mate, zal het even mee in het oog houden. hoop dat hem er snel is. k'kan ik hem erbij voegen. ben er wel benieuwd naar :thumbs:

Zonet nieuwe bestelling geplaatst :

XXL Nutrition, Shirt XXL Nutrition 1 shirt (L), aantal:1, prijs: 5.50
Scivation, Xtend 390 gr (Refreshing Lemonade), aantal:1, prijs: 19.90
XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 1 kg (Vanille), aantal:1, prijs: 16.00
XXL Nutrition, Omega 3 XXL 100 caps, aantal:1, prijs: 9.50
XXL Nutrition, Crea-Force 240 caps, aantal:1, prijs: 29.50
XXL Nutrition, Detox-One 90 caps, aantal:1, prijs: 19.95

Uw bestelnummer is: 36040

Een sample is altijd welkom, heb het trouwens bij opmerkingen gezet ;)

Die CCG Vanille vind ik dus superlekker,heerlijk met die brokjes erin daar kijk ik altijd naar uit.Alleen vraag ik me af of ik dat wel nodig heb?Ik weeg 92kg, ben wel behoorlijk gespierd maar ben ook niet van de magerste(ben 1m74).Aangezien ik 's morgens niet veel eetlust heb is zo'n shake met ccg misschien ideaal?Ga ik daar niet nog dikker door worden?

Laatst bewerkt:
Dat wordt een flinke doos! :D

Laatst bewerkt:
Die CCG Vanille vind ik dus superlekker,heerlijk met die brokjes erin daar kijk ik altijd naar uit.Alleen vraag ik me af of ik dat wel nodig heb?Ik weeg 92kg, ben wel behoorlijk gespierd maar ben ook niet van de magerste(ben 1m74).Aangezien ik 's morgens niet veel eetlust heb is zo'n shake met ccg misschien ideaal?Ga ik daar niet nog dikker door worden?

Dikker word je door een overschot aan Kcal, niet door bepaalde producten ;)
Als het in je voedingsschema 'past', dan kun je het gewoon eten...

Bwa een voedingsschema volg ik eigenlijk niet, eet gewoon waar ik zin in heb
Maar als men spreekt over gewicht aankomen met ccg veronderstel ik toch spieren en geen vet?

Net een bestelling geplaatst;

Uw bestelling:

XXL Nutrition, Multivit 2 x 120 Tabs, aantal:1, prijs: 29.50
XXL Nutrition, Essential Amino Stack 2x 500 g, aantal:1, prijs: 62.50
XXL Nutrition, Shakebeker 0,7 L, aantal:2, prijs: 9.00
XXL Nutrition, CreaPump 400 gram, aantal:1, prijs: 24.95
XXL Nutrition, NitroCrea Maanddosering, aantal:1, prijs: 29.50
XXL Nutrition, Tanktop Zwart XXL Nutrition 1 stuk (M), aantal:1, prijs: 5.50
Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 160.95

Uw bestelnummer is: 36058

Nog bedankt voor je zeer snelle reactie op mijn PM René! ;) Super!

Laatst bewerkt:
  • #11.740
Net een bestelling geplaatst;

Nog bedankt voor je zeer snelle reactie op mijn PM René! ;) Super!

Jij bedankt voor je order!

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------

De inhoud van de [Link niet meer beschikbaar]is van 1000gram naar 1100 gram gegaan en zit tegenwoordig in potten, de smaken banaan en chocolade zijn nieuw.

Daar bij hebben we de prijs kunnen verlagen.. dus meer inhoud en een lagere prijs voor dezelfde kwaliteit ;)

Terug
Naar boven