Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Nee hoef me niet te schamen hoor, vind van mezelf dat ik er best wel goed uitzie, zonder voedingsschema ;)
Of bedoelde je het over de ccg?
De opmerking over ccg idd.
Heb je OOIT een product gezien waarvan je spiermassa aankomt, en geen vet? (en dat niet onder AAS valt!) Alles staat of valt met Kcals!

De opmerking over ccg idd.
Heb je OOIT een product gezien waarvan je spiermassa aankomt, en geen vet? (en dat niet onder AAS valt!) Alles staat of valt met Kcals!

Het was misschien wel een domme vraag, ik bedoelde eigenlijk of meer koolhydraten eten(maar toch even veel kcal per dag) niet dikker maakt?Ik weet wel dat het te doen is om het totaal aantal kcal, maar het maakt toch uit voor je spieren of dat nu bestaat uit alleen maar vetten of koolhydraten?
Sorry voor het off topic gaan;)

Het was misschien wel een domme vraag, ik bedoelde eigenlijk of meer koolhydraten eten(maar toch even veel kcal per dag) niet dikker maakt?Ik weet wel dat het te doen is om het totaal aantal kcal, maar het maakt toch uit voor je spieren of dat nu bestaat uit alleen maar vetten of koolhydraten?
Sorry voor het off topic gaan;)

CCG heeft een hele nette 50-30-20 verhouding.
Je lijf heeft een minimale hoeveelheid eiwit en vet nodig, de rest van de Kcals kunnen uit koolhydraten komen. Zonder schema weet je waarschijnlijk niet hoeveel je van wat nog nodig hebt...

Heb nu nightprotein van XXL besteld ben benieuwd, scheelt weer kwarkjes. Is wel makkelijk ivm nachtdiensten bij thuiskomst!

gr.

die nightprotein he is die tot vergelijking met de kwark duurder of goedkoper???

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

ik heb het ff snel uitgerekend

nightprotein 1 pot is 1100 gram per dosering 50 gram innemen (=45 gram eiwitten)
dus 1 pot bevat 22 doseringen .

kwark kost 60 cent keer 22 = 13 euro 20 cent

kwark 22 doseringen(bakjes) 13 euro 20 cent
nightprotein 22 doseringen 25 euro

hmm

Voor de afwisseling kan het geen kwaad. Komt wel op meer eiwitten. Reken dat maar eens om dan zul je zien dat het wel meevalt.
Toch bedankt ;)

Rene, zou je een fototje kunnen maken van de indeling van dat pillenbakje? ben ff benieuwd hoe die eruit ziet van de binnenkant!

Rene, zou je een fototje kunnen maken van de indeling van dat pillenbakje? ben ff benieuwd hoe die eruit ziet van de binnenkant!

Pillendoosje is opgedeeld in 5 vakjes ik gebruik het als volgt

Smorgens Smiddags Savonds

Voor de training Na de training

Zo zijn de 5 vakjes ingedeeld(3boven2onder), kvind het best wel handig

Hey René,

Ik heb me aangemeld bij voedingsconsulent@xxlnutrition.nl
en heb al een intakegesprek gehad ik verwacht woensdag mijn voedingsschema.
Ben eens benieuwd hoeveel vooruitgang ik zal maken nu ik alles eens prima op orde zal hebben,want mijn voeding kon nog veel beter.
Ik ga proberen me er strikt aan te houden.
Kvind het goed initiatief dat je dit ook aanbied.
Greetz
Sven

Hey René,

Ben eens benieuwd hoeveel vooruitgang ik zal maken nu ik alles eens prima op orde zal hebben,want mijn voeding kon nog veel beter.
Greetz
Sven

Waren hier noukosten aan verbonden want dat kon ik pas niet vinden.

gr.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.751
die nightprotein he is die tot vergelijking met de kwark duurder of goedkoper???

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

ik heb het ff snel uitgerekend

nightprotein 1 pot is 1100 gram per dosering 50 gram innemen (=45 gram eiwitten)
dus 1 pot bevat 22 doseringen .

kwark kost 60 cent keer 22 = 13 euro 20 cent

kwark 22 doseringen(bakjes) 13 euro 20 cent
nightprotein 22 doseringen 25 euro

hmm

zo dat is wel hele goedkope kwark :D.. miccelar casseine heeft wel wat bijzondere eigenschappen die kwark niet heeft. maar kwark is zeker niet slecht voor het slapen gaan. als je meer NP koopt wordt het iets goedkoper ;)

Hey René,

Greetz
Sven

ok... dat doet een atleet van ons en hij is erg goed met voeding. wij doen het niet zelf die dieeten maken. als je je eraan houd zal je zeker progressie boeken.

Waren hier noukosten aan verbonden want dat kon ik pas niet vinden.

gr.

ja de info staat op site. we doen het niet zelf maar besteden dat uit. Er wordt niet zomaar een schemaatje in elkaar geflanst maar is echt maatwerk.

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

rene wanneer komen de nieuwe eas van 900 gram.

want ik moet weer nieuwe hebben.

en hoeveel gaan ze kosten???

ja ik zie het... raar dat zou een reactie moeten zijn op een unleash post.. het klopt iig niet.

Rene, Ik denk dat je mijn vraag over het hoofd hebt gezien, maar op de site staat bij de creatine, N Gorge van Alri geen 'gebruik' zou je die toevallig hier neer kunnen zetten, of op de site bij willen voegen?
Of heb jij die ook niet? Of staat het op de buitenkant?
Heb het tevens ook bij de opmerking gezet.

Alvast Bedankt! :cool:

Rene, Ik denk dat je mijn vraag over het hoofd hebt gezien, maar op de site staat bij de creatine, N Gorge van Alri geen 'gebruik' zou je die toevallig hier neer kunnen zetten, of op de site bij willen voegen?
Of heb jij die ook niet? Of staat het op de buitenkant?
Heb het tevens ook bij de opmerking gezet.

Alvast Bedankt! :cool:

Staat inderdaad netjes op de verpakking! :cool:

Terug
Naar boven