XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Gister besteld, vandaag binnen. Toppie!:)

Hey René seg zou het voor de belgen onder ons niet veel vlugger gaan moesten ze kunnen betalen met bancontakt/mister cash?

Heb vandaag bestelling binnen gedaan, XXL Nutrition is alweer wat geld rijker;)

Echt mijn waardering voor het bedrijf..het is een topper!:thumb:

Zoals ik al zei, betaaloptie "bancontakt/mistercash".Dan moeten ze niet meer wachten todat het geld op hun rekening staat zoals bij overschrijving;)

Veel vlugger??
Als je vandaag overschrijft op het belgische bankrekeningnummer dan heb je het 2 dagen later al in huis.

En dan heb je het waarschijnlijk al de volgende dag...
Begrijp me niet verkeerd, ik ben enorm tevreden over het xxl huismerk, hun klantvriendelijkheid en supersnelle leveringen!Sterker zelfs, sinds mijn laatste aankopen zweer ik enkel nog bij xxl

Laatst bewerkt:
Ik had gister om 15:02 besteld, was het gister verstuurd? Of was ik te laat? :P
36074

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.769
Gister besteld, vandaag binnen. Toppie!:)

:thumbs:

Hey René seg zou het voor de belgen onder ons niet veel vlugger gaan moesten ze kunnen betalen met bancontakt/mister cash?

ahaa is dat een soort ideal? dat zou perfect zijn.. ik ga er even naar kijken.

Heb vandaag bestelling binnen gedaan, XXL Nutrition is alweer wat geld rijker;)

Echt mijn waardering voor het bedrijf..het is een topper!:thumb:

Thanks! :D

Ik had gister om 15:02 besteld, was het gister verstuurd? Of was ik te laat? :P
36074

dat zal het vandaag verstuurd zijn denk ik...

Heb je toevallig proefmonsters van de whey delicious choco?
Ben net begonnen met m'n actieplan, en dat gaat wel lekker, maar er moet natuurlijk iets van chocolade bij! :D
Om nou meteen de volgende pot te bestellen... (heb al 3 smaken delicious thuis...)

Wanneer zei je ook al weer dat die EAS lemon verkrijgbaar is?

• #11.772
Inderdaad!Voordat ik xxlnutrition kende bestelde ik in een andere winkel(gelegen in Nederland),daar betaalde ik ook met deze methode

ik heb wat mailings uitgedaan net (2x). even afwachten.. ik denk dat we via een betaalprovider moeten gaan werken dan .. ideal hebben we zelg geinstalleerd.

Maar ik zie zoiets wel zitten.. wordt aan gewerkt, bedankt voor de tip.

Die coco's whey delicious is lekker!Als men pot op is bestel ik deze opnieuw.Deze proeft heel natuurlijk,alsof je echt cocossap aan het drinken bent

• #11.774
Heb je toevallig proefmonsters van de whey delicious choco?
Ben net begonnen met m'n actieplan, en dat gaat wel lekker, maar er moet natuurlijk iets van chocolade bij! :D
Om nou meteen de volgende pot te bestellen... (heb al 3 smaken delicious thuis...)

Wanneer zei je ook al weer dat die EAS lemon verkrijgbaar is?

Die komen er wel aan.. de potten komen morgen (met de andere 3 smaken) en de samples denk over 2 weken. De smaak is erg goed en vol heb jet 3e sample goedgekeurd toen ;).

De EAS lemon heb ik labels laten drukken maar ik kijk nog even wanneer ik die laat maken. We hebben zoveel nieuwe supps staan op dit moment in het magazijn dat de voorraad bijna met 50% gestegen is de laatste maanden ;)
Dus niet binnen een maand.

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:20 ----------

Die coco's whey delicious is lekker!Als men pot op is bestel ik deze opnieuw.Deze proeft heel natuurlijk,alsof je echt cocossap aan het drinken bent

ik vind die ook lekker.. maar sommige mensen vinden die stukjes niet lekker, maar dat zorgt nu net voor die natuurlijke smaak.

Die komen er wel aan.. de potten komen morgen (met de andere 3 smaken) en de samples denk over 2 weken. De smaak is erg goed en vol heb jet 3e sample goedgekeurd toen ;).

De EAS lemon heb ik labels laten drukken maar ik kijk nog even wanneer ik die laat maken. We hebben zoveel nieuwe supps staan op dit moment in het magazijn dat de voorraad bijna met 50% gestegen is de laatste maanden ;)
Dus niet binnen een maand.

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:20 ----------

ik vind die ook lekker.. maar sommige mensen vinden die stukjes niet lekker, maar dat zorgt nu net voor die natuurlijke smaak.

De mango/perzik vind ik alleen lekker ergens doorheen (havermout of brinta), anders lijkt het teveel op maffe yogho-drink, cappuccino is briljant lekker, vooral met (magere) melk! En kokos: gewoon goed!
Aangezien whey isolaat choco niet geweldig is (te weinig chocosmaak), ben ik toch benieuwd naar de delicious choco...
Over 2 weken weer nieuwe bestelling denk ik zo (ook die diet shake, nieuwe EAS)...

Zoals ik al zei, betaaloptie "bancontakt/mistercash".Dan moeten ze niet meer wachten todat het geld op hun rekening staat zoals bij overschrijving;)

moet je dan thuis zo'n "bakje" hebben om ermee te betan? of hoe werkt dat dan? als ik met bancontact betaald dan is dat toch "pinnen" zoals ze in nl zeggen? :o

moet je dan thuis zo'n "bakje" hebben om ermee te betan? of hoe werkt dat dan? als ik met bancontact betaald dan is dat toch "pinnen" zoals ze in nl zeggen? :o

Jep,dan moet je idd zo'n bakje hebben van je bank en moet het logo van bancontact/mister cash op je bankkaart staan(met kbc klanten het geval)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Fortis en ING klanten kunnen met ideal betalen meen ik?

Jep,dan moet je idd zo'n bakje hebben van je bank en moet het logo van bancontact/mister cash op je bankkaart staan(met kbc klanten het geval)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kun je het voor de Nederlanders op het forum even vertalen?!
Een bakje?! ???

Terug
Naar boven