XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Jep,dan moet je idd zo'n bakje hebben van je bank en moet het logo van bancontact/mister cash op je bankkaart staan(met kbc klanten het geval)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Fortis en ING klanten kunnen met ideal betalen meen ik?

ja ik ben ook bij kbc. maar zo een "bakje" dat je bv bij de delhaize hebt om te betalen met bancontact heb ik niet in huis hoor :D

Ga gewoon naar je KBC bankkantoor en vraag een kaartlezer aan voor online te bankieren.
actnie.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.784
de unleash zou komen vandaag was kwam niet.. dus moet morgen zijn.

waarom verkopen jullie geen biergist tabs?

Beste René,

Ik heb een paar vragen over het product Mega Grow en Whey Protein Instant.

Op jullie site staat dat de oplaadfase van Mega Grow begint met 50gr bij ontwaken en 50gr na de training. Maar op rustdagen is dit gewoon 50g bij opstaan in de oplaadfase, of moet je daarna 's middags nog eens 50gr pakken?

Ook vroeg ik me af, aangezien ik nu altijd Dextro+Whey Protein Instant pakte als post-workout shake, of ik mijn whey bij de megagrow kan doen? Of is het 'beter' om het enige tijd na de Mega Grow shake te nemen?

Ook is Mega Grow een kuur van 35 dagen, als die kuur is afgelopen en je goed blijft eten/trainen/rusten is het massaverlies dan minimaal, of is er altijd wel wat verlies na het stoppen van Mega Grow?

Alvast bedankt!

John vd Burgt.

• #11.787
waarom verkopen jullie geen biergist tabs?

nooit aan gedacht .... maar is ook niet echt een supplement meer een reformwinkel artikel als ik het zo naar kijk.

Beste René,

Ik heb een paar vragen over het product Mega Grow en Whey Protein Instant.

Op jullie site staat dat de oplaadfase van Mega Grow begint met 50gr bij ontwaken en 50gr na de training. Maar op rustdagen is dit gewoon 50g bij opstaan in de oplaadfase, of moet je daarna 's middags nog eens 50gr pakken?

Ook vroeg ik me af, aangezien ik nu altijd Dextro+Whey Protein Instant pakte als post-workout shake, of ik mijn whey bij de megagrow kan doen? Of is het 'beter' om het enige tijd na de Mega Grow shake te nemen?

Ook is Mega Grow een kuur van 35 dagen, als die kuur is afgelopen en je goed blijft eten/trainen/rusten is het massaverlies dan minimaal, of is er altijd wel wat verlies na het stoppen van Mega Grow?

Alvast bedankt!

John vd Burgt.

ik zou op rust dagen de mega grow 1 x pakken dat kan prima. en dan 5 (niet perse opvolgende )laadddagen nemen. ik zou de megagrow niet mengen met de whey.. beter de whey ca 10min later drinken..

soms verlies je weer wat gewicht maar hoeft niet altijd. creatine houd iets vocht vast ook in de spier en dat verlies je wel.

Dus als ik het goed begrijp gewoon 50gr op rust dan, maar wel ervoor zorgen dat ik 5 dagen heb met 2x50gr Mega Grow?

ook op je rustdagen in de oplaadfase 2 keer innemen... smorgens en smiddags bv

heb je een beetje last van spam rene?, bij de meeste producten zijn er reviews toegevoegd in de vorm van spam oid....:mad:

Ohja, nog een vraagje mbt Mega Grow. Op rustdagen pak je het na het opstaan, maar kun je daarna gelijk aan de brinta/melk/whey of is het beter om 10-20m te wachten?

• #11.793
heb je een beetje last van spam rene?, bij de meeste producten zijn er reviews toegevoegd in de vorm van spam oid....:mad:

oo ff kijken en laat ik dat blokken

Ohja, nog een vraagje mbt Mega Grow. Op rustdagen pak je het na het opstaan, maar kun je daarna gelijk aan de brinta/melk/whey of is het beter om 10-20m te wachten?

beste 10min wachten

---------- Toegevoegd om 11:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:09 ----------

ja idd... dat is dan net vanmorgen gebeurt.. ik laat er wel een beveiliging op zetten.. wordt opgelost.

volgens mij is de smaak verbeterd van EAS, klopt dat René :)

top!

Oké, dan wacht ik 10min na de mega grow bij t opstaan, waarom is dat eigenlijk?

Ik heb een paar vraagjes
Komt Unleashed! v2 vandaag binnen?
En tot wanneer is de Creatine mono 500gr houdbaar?
Is de ''Crea-Force'' echt zoveel beter?, aangezien ik nergens reviews kan vinden.

• #11.797
volgens mij is de smaak verbeterd van EAS, klopt dat René :)

top!

ja klopt ;)

Ik heb een paar vraagjes
Is de ''Crea-Force'' echt zoveel beter?, aangezien ik nergens reviews kan vinden.

ik had het vandaag verwacht (gisteren eigenlijk) maar heb nog niets gezien.. ik zet het pas op de site als het er is. ik ga even bellen

creaforce is net nieuwe dus zal je nog geen revieuws van vinden.

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:33 ----------

Oké, dan wacht ik 10min na de mega grow bij t opstaan, waarom is dat eigenlijk?

dan is de megagrow al vrijwel opgenomen en blijft net niet onnodig lang in de maag.

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

Ik heb een paar vraagjes

ok komt net binnen.. ik zet ze op de site ;-)

ja klopt ;)

ik had het vandaag verwacht (gisteren eigenlijk) maar heb nog niets gezien.. ik zet het pas op de site als het er is. ik ga even bellen

creaforce is net nieuwe dus zal je nog geen revieuws van vinden.

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:33 ----------

dan is de megagrow al vrijwel opgenomen en blijft net niet onnodig lang in de maag.

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

ok komt net binnen.. ik zet ze op de site ;-)

:cheer:
Kan ik eindelijk de trainings stack nano bestellen.
Thnx René.:)

Ik heb een vraagje over het nieuwe xxl diet shakeproduct. Ik zie dat de koolhydraten "hoofdzakelijk" bestaan uit boekweit, maar dat er ook maltodextrine in zit. Wat is de verhouding tussen deze ingredienten? Op veel maltodextine zit ik nl niet te wachten....

Laatst bewerkt:
  • #11.800
ik heb een topic aangemaakt maar plak het ook hier maar even neer.

We hebben de afgelopen tijd veel nieuwe supplementen in de XXL Nutrition lijn gekregen . Nu vrijwel alles binnen is, som ik ze hier nog even allemaal op.

We hebben recent een make over achter de rug die al vrijwel geheel is doorgevoerd. De emmers gaan ook verdwijnen in de komende weken, alleen de whey instant zal nog even (1-2 maanden) in emmer blijven.
Zelf ben ik erg tevreden met onze nieuwe look en denk dat het bij zal dragen aan de uistraling van ons merk. De producten waren al top en daar hoort eigenlijk ook een mooie verpakking bij ;)

Wat is er nieuw of veranderd:
Protein 80 smaak tropical een nieuwe frisse smaak

Whey isolaat smaak tropical en de 2250gram gaat over naar 2500gram

Nightprotein is voortaan 1100gram de prijs is verlaagd en de smaken Choco en banaan zijn nieuw.

UNLEASH! v2 de totaal nieuwe formule is net nieuw binnen , minimaal 30 knaltrainingen per pot. De reactie's van de testers waren zeer goed.

Crea-Force onze nieuwste creatine blend, de capsule vorm is al binnen over 1-2 weken komt de poeder variant. Het is een creatine blend waarbij je geen vocht vasthoud buiten de spieren. Crea-Force bevat oa een gebufferde creatine zoals Krea-Alkalyn.

Taurine capsules , hoog gedoseerd en lekker makkelijk in capsules.

Diet Shake een nieuwe shake die vrij dik wordt en de maag goed vult voor enige tijd. Bevat geen suikers en heeft uitstekende voedingswaarde. De koolhydraten komen hoofdzakelijk uit boekweit. Prima te gebruiken in een dieet als maaltijdvervanger maar ook als weightgainer kan het uitstekend dienst doen.. check de voedingswaarden en ingredienten!

DextroJuice Pro dextrojuice heeft een verbeterde formule en is voortaan verkrijgbaar in een 2000gram verpakking. Door de toevoeging van maltodextrine en mineralen geeft het je een nog betere recuperatie .

Weight Gainer is er nu ook in de smaken chocolade een aardbei

Whey Delicious er zijn 4 nieuwe smaken bij gekomen waardoor er nu 8 smaken zijn. Alle smaken zijn romig, zacht en niet te zoet. We hebben hier echt veel tijd en zorg aan besteed om een echt lekkere smaak te krijgen gecombineerd met goede voedingswaarden.
- Vanille
- Chocolade
- Limoen&Citroen
- Aardbei&Banaan

We gaan door de komende tijd met nieuwe supplementen! overigens zijn suggesties altijd welkom. we hebben in het verleden al vaker supplementen toegevoegd met hulp van de DBB clan :thumbs:

Terug
Naar boven