Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een vraagje over het nieuwe xxl diet shakeproduct. Ik zie dat de koolhydraten "hoofdzakelijk" bestaan uit boekweit, maar dat er ook maltodextrine in zit. Wat is de verhouding tussen deze ingredienten? Op veel maltodextine zit ik nl niet te wachten....

Gelijk even de nieuwe Unleash meegepakt bij mijn 3 potten EAS, want die gaan ontzettend hard bij mij
Ben benieuwd!
Ik wil niet zeiken (ben tevreden over XXL), maar er staan wel wat typfouten in jullie nieuwe magazine.
Waarom was de vorige unleash eruit gegaan dan, misschien al eerder verteld maar vergeten.
En ben benieuwd naar de V2

Een aantal redenen..
- de producent waar de meeste van onze supplementen vandaan komen heeft me samples gestuurd en die bevielen hier erg goed
- unleash kwam van een producent waar we alleen dat lieten maken, en nu zijn we daar ook van af
- de reacties op de vorige unleash waren wel goed maar niet zodanig dat ik de formule onveranderd wilde laten. nu is deze echter totaal nieuw.
- de smaak is ook veel beter, niet echt heel belangrijk maar wel mooi meegenomen.
De koolhydraten in Diet Shake komen deels uit maltodextrine (10%) maar hoofdzakelijk uit boekweit, dat is een graansoort dat urenlang energie afgeeft. Daarbij heeft boekweit een zeer hoog aminozuur gehalte. Een zeer interessante graansoort om je lichaam in een anabole toestand te houden.
zo staat het op de site dus per 100gram 49gram carbs waarvan 4,9 uit malto![]()
K*t! Bestel ik weer een kwartier te laat ik dacht dat alles voor 16.00 de volgende dag aan zou komen![]()
in de toekomst gaan we die tijd mss wel oprekken omdat we nu ook een kantoor hebben in het magazijn en dus daar nog latere orders kunnen afdrukken.in de toekomst gaan we die tijd mss wel oprekken omdat we nu ook een kantoor hebben in het magazijn en dus daar nog latere orders kunnen afdrukken.

anyway ook nog k*t omdat het dan pas maandag wordt maar goed, ik heb iig weer besteld![]()

René,
Heb deze week iets besteld bij Komplett.nl en ik had de keuze tussen een normale zending met TNT post en een DHL zending (die uiteraard duurder was). Nu had ik voor DHL gekozen en bleek dat mn artikel binnen de 24u vanuit Nederland geleverd werd
Is dit niet iets wat XXL zou kunnen aanbieden tegen betaling, op deze manier, wanneer je te laat besteld hebt en je artikels dringend nodig hebt kan je kiezen voor een DHL koerier.
Is maar een suggestie![]()
Denk dat de levering ook al binnen 24u gebeurd naar belgie hoor, is enkel wachten todat het geld op de rekening staat!