AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Uw bestelling:

XXL Nutrition, Whey Delicious 2x 2500 gram (Aardbei - Banaan, Chocolade), aantal:1, prijs: 86.50
XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 2,5 kg (Choco), aantal:1, prijs: 34.50
XXL Nutrition, Multivit 3 x 120 Tabs, aantal:1, prijs: 43.50
XXL Nutrition, Taurine Mega Caps XXL 200 caps, aantal:1, prijs: 16.50
XXL Nutrition, Crea-Force 240 caps, aantal:1, prijs: 29.50
XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 5 kg (Vanille, Choco), aantal:1, prijs: 59.95
Optimum Nutrition, Serious Mass 5450 gram (Vanille), aantal:1, prijs: 44.90

Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 315.35

Uw bestelnummer is: 36351

Vandaag bestelling geplaatst, was vol verwachting aan het wachten op nieuwe whey smaken. Ben wel vergeten bij te zeggen dat ik graag samples had gehad :( . Kan ik dit op één of andere manier nog meegeven???

Hoe moet je dat aangeven dan? Ik heb bij opmerkingen gewoon geschreven Royzzz @ DBB, dan krijg ik de samples ook toch? :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.823
Rene, die PAM Cooking Spray, is dat een goeie toevoeging tijdens de cut om m'n eitjes te bakken, en hoe lang doe je ongeveer met 1 verpakking?

tjaa.. ik doe altijd olijfolie op een keuken doekje en strijk die even door de pan ;) .. maar die spray kan ook... sommige mensen zweren bij die spray.

Vandaag bestelling geplaatst, was vol verwachting aan het wachten op nieuwe whey smaken. Ben wel vergeten bij te zeggen dat ik graag samples had gehad :( . Kan ik dit op één of andere manier nog meegeven???

we hebben zo i zo bijzonder weinig tot geen samples op dit moment, over 1-2 weken krijgen we samples weer van onze eigen xxl supps. Maar kan goed zijn dat we morgen van een leverancier weer samples hebben ineens.

Zojuist Unleash V2 besteld. Morgen maar eens naar de bank :D

Ik heb een paar dagen geleden ook de nightwhey binnen gekregen, ben benieuwd. probeer hem na mn nachtdienst

gr!

• #11.828

bij zulke dikke orders gooien we altijd wat mee. ;)

Houd ons op de hoogte over de V2

• #11.832

unleashhh the beaasttttttttttt hahaha...

Ik heb een paar dagen geleden ook de nightwhey binnen gekregen, ben benieuwd. probeer hem na mn nachtdienst

gr!

:thumbs: ik vind het wel lekker zo'n dikke shake vult lekker

heb ik ook vandaag besteld. ben benieuwd :rocknana:

:thumbs:

Houd ons op de hoogte over de V2

yep.. keep me posted also... ik hoop dat de meerderheid tevreden is . we hebben de ingredienten hoog gedoseerd en geen vreemde of stofje die op dopinglijsten staan ;)

Rene, die PAM Cooking Spray, is dat een goeie toevoeging tijdens de cut om m'n eitjes te bakken, en hoe lang doe je ongeveer met 1 verpakking?

Ik vind het ideaal, en perfect voor in de cut. maar gebruik het ook tijdens de bulk. Ik gebruik die spray 3x per dag voor het bakken van mn kip/aardappels/ei en doe er een dikke maand mee.

René ik ben aan het bestellen maar ik twijfel tussen whey deli of whey instant - het is voor s'morgens en voor de training.

ik zou de deli wel es willen proberen, maar doordat de smaak goed zou zijn denk ik dat dit de werking wrr minder maakt... ik weet het niet, het is maar een oud weetje/roddel?

• #11.835
René ik ben aan het bestellen maar ik twijfel tussen whey deli of whey instant - het is voor s'morgens en voor de training.

ik zou de deli wel es willen proberen, maar doordat de smaak goed zou zijn denk ik dat dit de werking wrr minder maakt... ik weet het niet, het is maar een oud weetje/roddel?

het enige verschil dat whey instant zeg 84% eiwit heeft en de meeste whey delicious 81% en daarbij wat meer carbs.. pak je een shake van 40gram dan maakt het eigenlijk niets meer uit.

Whey delicious is gewoon een zeer goede whey.... ik zou die je een keer aanraden.. als je fruit lekker vind pak perzik mango of de nieuwe frisse citroen limoen die zijn echt zeer verassend van smaak. aardbei en banaan trouwens ook :D

goed dan, de isolaat is alleen in tropical?

tjaa.. ik doe altijd olijfolie op een keuken doekje en strijk die even door de pan ;) .. maar die spray kan ook... sommige mensen zweren bij die spray.

we hebben zo i zo bijzonder weinig tot geen samples op dit moment, over 1-2 weken krijgen we samples weer van onze eigen xxl supps. Maar kan goed zijn dat we morgen van een leverancier weer samples hebben ineens.

bij mijn bestelling ook geen samples:(
en ik deed nog wel vriendelijk, ik zette erbij: groeten skinnie
ik denk volgende keer: kusjes skinnie:)

• #11.840
bij mijn bestelling ook geen samples:(
en ik deed nog wel vriendelijk, ik zette erbij: groeten skinnie
ik denk volgende keer: kusjes skinnie:)

onze eigen samples zijn op.. en is even wachten op de nieuwe die eraan komen.. smaples van andere merken is maar net wat je krijgt.

zet er maar bij knuffels van skinnie :D

Terug
Naar boven