XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

  • Hoe kom je op die 40 gram na ut trainen dan?
    Er hangt mij namelijk iets bij dat je maar 30 gram eiwit per keer kan opnemen?
     
    caine zei:
    Hoe kom je op die 40 gram na ut trainen dan?
    Er hangt mij namelijk iets bij dat je maar 30 gram eiwit per keer kan opnemen?
    Ik heb dat ook gelezen. Per 3 uur 30 gram eiwit. Maar hoe kan een 150 kilo wegende Mr. O dan ooit aan zijn eiwitten komen? Uitgaande van 24 per dag, gedeeld door 3 uur= 8 eetmomenten om eiwit te nemen. Dat maakt in totaal 8 keer 30 gram: 240 eiwitten. Hoe kan hij nou 2 gram eiwitten per kilo VVM binnen krijgen? Dus, mijn conclusie:

    Je lichaam neemt wat het nodig heeft. Als dat 40 gram is, is dat 40 gram.

    Zeker na een zware training kan je die whey goed gebruiken. De dextrose zorgt voor aanvuling van je glycogeen, de whey gaat daar waar het direct spieren kan herstellen.
     
    Jah okay...zit wel een kern van waarheid in...maar ik zou toch graag onderbouwing zien...
    Dat is niet lullig bedoeld he!

    Groet,
    Caine
     
    caine zei:
    Jah okay...zit wel een kern van waarheid in...maar ik zou toch graag onderbouwing zien...
    Dat is niet lullig bedoeld he!

    Groet,
    Caine
    Snap ik, is geen probleem natuurlijk.

    Onderbouwing als in een wetenschappelijk onderzoek? Die heb ik niet zo 1-2-3 paraat voor je. Helaas. Ik geloof wel dat het argument ergens lag in de belasting voor de nieren etc. Waar ik dus niet veel waarde aan hecht, onder dezelfde noemer: je lichaam neemt wat het nodig heeft. Zo zijn er ook mensen die beweren dat je ook zonder extra inname van eiwitten goed kunt groeien.

    Wat ik heb omschreven is voor mij persoonlijk onderbouwing genoeg. Als jij er geen genoegen mee neemt (wat geen slechte eigenschap is: eerst zien dan geloven), dan zal je daar zelf effe naar moeten zoeken.
     
    Okay. Jammer dat je die onderbouwing niet hebt. Het is in ieder geval leuk om te horen dat jij er persoonlijk wel goed op gaat. In ieder geval bedankt voor de moeite die je hebt genomen!!
    Ik kijk nog effe wat ik ermee doe...maybe dat er nog andere reacties komen??

    Nogmaals thanks!

    Groet,
    Caine
     
    Kun jij met een onderbouwing komen dat het lichaam slechts 30 gram op zou kunnen nemen ? En wat doet het lichaam dan met de rest ?

    En hoe weegt het lichaam die 30 gram af eigenlijk ?
     
    ik ga denk ik ook over op xxl-nutrition heb met rene staan praten ja het is goed spul ja dus jongens groeien doe je snel bij xxl.en bigger is better.
     
    @ Wazzup...> nope die onderbouwing heb ik niet....maare ik heb het verschillende keren langs zien komen bij whey topics.


    Daarom vraag ik me af hoeveel er nu in moet...

    Op de site van xxl staat 30 gram whey bij shake en op de verpakking van de whey staat 40 gram whey per shake... ???
     
    En ik heb verscheide keren langs zien komen dat je van rukken haar op je handen krijgt en doof wordt (wablief ?)... kortom, je moet niet alles geloven wat mensen zeggen (en zeker niet in de bodybuildingsupplementenwereld.)

    Er wordt standaard aangeraden 0,4 gram per kilo (vvm ?) na de training. Maar zoals in een van de artikelen hier al wordt gesuggereerd zou het wel eens uit kunnen om de whey (al dan niet gedeeltelijk) alvast VOOR de training te nemen... en zo blijven we bezig met het zoeken naar het optimum.

    30 of 40 gram, maakt geen meetbaar verschil op 20 jaar training.
     
    caine zei:
    @ Wazzup...> nope die onderbouwing heb ik niet....maare ik heb het verschillende keren langs zien komen bij whey topics.


    Daarom vraag ik me af hoeveel er nu in moet...

    Op de site van xxl staat 30 gram whey bij shake en op de verpakking van de whey staat 40 gram whey per shake... ???

    Pak 35 gram. Is 100% zekersteweten goed..
     
    Okay thanks voor jullie reacties...

    @ wazzup..> idd nie alles geloven...Dat artikel waar je het over hebt wil ik wel eens lezen! Ik pak ut nu nog altijd na de training.

    Groet,

    Caine

    Ps. Voorheen heb ik altijd de promax 85 gehad van mdoubleyou....en die pakte ik ook direct na het trainen. Nu heb ik toch gekozen voor de whey...en dan de whey van xxl (vanwege goede reacties hier, en goede prijs)
     
    mijn complimenten voor de site! ziet er erg goed uit :thumbs:
     
    Rene waarom nemen jullie niet Nitrix in je assortiment kheb gehoord dat die Keiharde resultaten opleverd
     
    Tjalle zei:
    Rene waarom nemen jullie niet Nitrix in je assortiment kheb gehoord dat die Keiharde resultaten opleverd
    Ik denk omdat rene de goedkoopste wil blijven en daarom niet teveel van die duren products heeft want dan maakt hij geen winst
     
    big kelvin zei:
    Ik denk omdat rene de goedkoopste wil blijven en daarom niet teveel van die duren products heeft want dan maakt hij geen winst

    niks mee te maken hij zorgt maar dat hij dat spul krijgt :P ;) nee maar ik hoor echt dat de resultaten enorm zijn ik wil daarom graag dit spul kunnen testen maar om het nou vanuit de states hierna toe te halen...

    misschien als meerdere willen bestellen
     
    Tjalle zei:
    Rene waarom nemen jullie niet Nitrix in je assortiment kheb gehoord dat die Keiharde resultaten opleverd

    Lijkt me ook een goede aanvulling. Anders moet je misschien even een mailtje naar xxl sturen. Ze luisteren altijd goed naar de behoeftes van hun klanten. Het zou niet de eerste keer zijn dat ze iets aan het assortiment toevoegen op aanvraag van klanten..
     
    Heb laatst een zak van 750 gram Proteïne in de gym gekocht. Ben er tot nu toe zeer tevreden over :thumb:

    Smaakt ook nog eens erg lekker :)
     
    Brutez zei:
    Lijkt me ook een goede aanvulling. Anders moet je misschien even een mailtje naar xxl sturen. Ze luisteren altijd goed naar de behoeftes van hun klanten. Het zou niet de eerste keer zijn dat ze iets aan het assortiment toevoegen op aanvraag van klanten..

    hmm goed idee trouwens laat ik eens een mailtje gaan typen zou wel nice zijn als ik weet dat er meer mensen dit product graag zien.

    gr
     
    Back
    Naar boven