MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
ok dan!

Nitrix aan het einde van de week in ons assortiment!

Heb er flink wat ingekocht is nu tijdelijk een soort "kadoverpakking" 180caps Nitrix met extra een shaker, 52 gram No-Explode en 16 gram Cell Mass.

Laagste prijs die ik mag vragen zonder dat de importeur me voor het gerecht sleept is 59,00. :D

Kijk zo gaat dat bij XXL Nutrition

Vandaag aangevraagd, deze week nog in het assortiment..

Echt helemaal top :thumbs:

Eey rene Zo hoort dat :D ga van de week meteen bestellen GROTE KLASSE!

• Topic Starter Topic Starter
Zou je Nitrix ook tijdens het cutten kunnen gebruiken?

Hey, is die aardbeien-smaak van het huismerk XXL (whey) een beetje lekker? Ik ga daar nu namelijk voor het eerst bestellen :P

mag ik ook wat feedback ontvangen over bestelling 332 die reeds ***** 2 weken te laat is ??!!! en nu niet komen met koerier dit koerier dat, daar heb ik al 2 wkn begrip voor. Als het uit amerika moest komen zou ik zelfs 3 wkn wachten redelijk vinden maar niet 2 wkn binnen Ned. ja mag ik ff boos zijn ?. :mad:

de eerste keer dat ik bestelde had ik het in 1 dag.. vorige week bestelde ik weer.. binnen 2 dagen :)

redelijk goed hoor :)

huckfinn zei:
Hey, is die aardbeien-smaak van het huismerk XXL (whey) een beetje lekker? Ik ga daar nu namelijk voor het eerst bestellen :P

die heb ik ook.. is te doen.. alleen proeft nogsteeds waterig, als je m met water mengt :P

FrederX zei:
de eerste keer dat ik bestelde had ik het in 1 dag.. vorige week bestelde ik weer.. binnen 2 dagen :)

redelijk goed hoor :)
vandaar dus mijn frustratie :( door jullie feedback over snelle levering blablabla heb ik bij xxl besteld in de veronderstelling snel met mijn cut te kunnen beginnen( stack4 besteld), nou ik wacht nog steeds :rolleyes:

Desi zei:
vandaar dus mijn frustratie :( door jullie feedback over snelle levering blablabla heb ik bij xxl besteld in de veronderstelling snel met mijn cut te kunnen beginnen( stack4 besteld), nou ik wacht nog steeds :rolleyes:

mmm.. ik heb hetzelfde gehad met die ***pakketdienst, parcel. Mijn order was mooi op tijd verstuurd (1 dag), maar ik ontving het pakket 2,5 weken later, omdat parcel beweerde dat ze het al 4 x hadden aangeboden, maar dat ik steeds niet thuis was :s. Ze werken gewoon niet hard genoeg voor hun lage loon (met alle respect voor de mensen die weinig verdienen op dit forum :D ).

Desi zei:

Misschien doen ze het wel express omdat het niet verstandig is meteen stackers te nemen tijdens het cutten.. ;)

Heb nu ook de eerste keer besteld bij XXL en het duurt bij mij ook wel langer als 1-2 dagen. Misschien ook omdat dit mijn eerste bestelling bij hun is, of een trage koerier. Als het goed is komt het vanavond binnen (afgelopen dinsdag besteld).

Direct online betalen is toch wel wat handiger, dan weet je als XXL zeker dat je het geld krijgt, dus kun je het meteen versturen.

Vraagje heeft iemand ervaring met Protein 80? Ik wil smorgens en savonds Protein 80 gebruiken en dan voor en na training Whey. En nou hebben ze dus zo'n combo pack van 2.5 kg whey+2.5 kg protein 80.

Aanrader of zonde van je geld?

RendezVous zei:
Vraagje heeft iemand ervaring met Protein 80? Ik wil smorgens en savonds Protein 80 gebruiken en dan voor en na training Whey. En nou hebben ze dus zo'n combo pack van 2.5 kg whey+2.5 kg protein 80.

Aanrader of zonde van je geld?

protein 80 is prima om je eiwitbehoefte aan te vullen.

Terug
Naar boven