MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

rene, die xxl cafeine is dat ter vervanging of hetzelfde van de lipotrex booster met ook 250 mg cafeine?

thx ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.043
@ RENEE
ik wil die Taurine Mega Caps XXL bestellen maar is dit wel nodig???

nodig nee.. maar je merkt het wel

Hebben ze het nu over dezelfde eiwitten?

dat is de reklame tekst van matrix van de leverancier.... pro80 is gewoon een goede allround proteine.

rene, die xxl cafeine is dat ter vervanging of hetzelfde van de lipotrex booster met ook 250 mg cafeine?

thx ;)

ja het zelfde alleen goedkoper.

check pm ;)

Rene, ik was naar de stack van Unleash, megagrow en EAS aan het kijken want dit lijkt me wel wat!
Toch had ik er nog een vraag over. Wat me op valt is dat je in zowel de nieuwe Unleash als de Megagrow kiest voor creatine monohydrate. Is er een rede dat je dit verkiest boven cee/ceem?

Vandaag weer een bestelling binnen van XXL, DextroJuice-Pro en NightPro!
Lekker snel verzonden zoals altijd! Top!!:D

• #12.047
Rene, ik was naar de stack van Unleash, megagrow en EAS aan het kijken want dit lijkt me wel wat!
Toch had ik er nog een vraag over. Wat me op valt is dat je in zowel de nieuwe Unleash als de Megagrow kiest voor creatine monohydrate. Is er een rede dat je dit verkiest boven cee/ceem?

MegaGrow heeft altijd creatine monohydraat bevat en aangezien het een supplement is met zeer veel tevreden gebruikers hebben we alleen laatst de BCAA dosering verhoogt en voor de rest niet veranderd.

UNLEASH! hebben we meerdere formules getest (10 atleten), formules met CEE en CEEM, TCM , kre alkalyn.. De formule die we gekozen hebben kwam als beste uit de test bij iedereen! Vandaar dat ik dus ook voor UNLEASH! voor creatine mono heb gekozen. Puur commercieel gezien zou het mss handiger zijn geweest voor een creatine te kiezen met hoger aanzien. Maar ik heb gekozen voor de formule die het beste uit de test kwam.

Vandaag weer een bestelling binnen van XXL, DextroJuice-Pro en NightPro!
Lekker snel verzonden zoals altijd! Top!!:D

thanks!

rene, ff een vraagje:

stel, ik ga voor 3,5 maand op vakantie naar het buitenland, wat zou je mij kunnen aanraden tav de aanvulling/vervanging op mijn eiwitten? (ermee rekening houden dat ik natuurlijk geen emmers mee kan nemen:D)

• #12.049
rene, ff een vraagje:

stel, ik ga voor 3,5 maand op vakantie naar het buitenland, wat zou je mij kunnen aanraden tav de aanvulling/vervanging op mijn eiwitten? (ermee rekening houden dat ik natuurlijk geen emmers mee kan nemen:D)

Ik zou whey amino 2150 pakken..

net bestelling toegekregen ze!
twee dagen en binnen!
zeer snel dus en volledig... op een sampeltje na :( Rene je wordt gierig ;-)

had me zo op verheugd op een reepje of iets anders :(

zeg nog vraagje : heb die dextrojuice ontvangen, kan ik dat ook gebruiken voor de (fiets) training? ik fiets altijd een 3 tal uur, en zou dat in m'n drinkbus doen.

of zijn dat andere suikers?
greetz

twee dagen en binnen!

als je een reep wil, koop dan een.
Voor niks gaat de zon op

Ja dat krijg je, de klanten bij xxl zijn verwend!
Stelletje sample slette, heb ik wel samples Rene ?:D

twee dagen en binnen!

zeg nog vraagje : heb die dextrojuice ontvangen, kan ik dat ook gebruiken voor de (fiets) training? ik fiets altijd een 3 tal uur, en zou dat in m'n drinkbus doen.

of zijn dat andere suikers?
greetz

Ze zijn niet verplicht om sample te geven.

Maar ze hebben op dit moment geen of weinig samples en zijn bezig met het maken van eigen merk samples maar die zijn nog niet binnen

• #12.055
twee dagen en binnen!

zeg nog vraagje : heb die dextrojuice ontvangen, kan ik dat ook gebruiken voor de (fiets) training? ik fiets altijd een 3 tal uur, en zou dat in m'n drinkbus doen. of zijn dat andere suikers?
greetz

ja dat kan prima in je drinkbus... we krijgen net vandaag weer samples binnen ;)

als je een reep wil, koop dan een.
Voor niks gaat de zon op

we krijgen ooit ook extra doosjes en geven die reepjes dan weg.

Ja dat krijg je, de klanten bij xxl zijn verwend!
Stelletje sample slette, heb ik wel samples Rene ?:D

ja jij wel ;) haha

Ze zijn niet verplicht om sample te geven.

Maar ze hebben op dit moment geen of weinig samples en zijn bezig met het maken van eigen merk samples maar die zijn nog niet binnen

We krijgen unleash samples over een week of 1-2.. de whey samples komen later.. de producent had vergeten extra whey te maken voor de sample zakjes. en ik moet nu wachten op onze volgende batch :(

wanneer verwacht je de leucine powder? Wacht namelijk daarop tot ik mijn bestelling plaats..
Heb iig zeer veel positieve dingen gelezen over extra supplementatie met leucine

het leucinepoeder, wordt dat zoals de bcaa's ?

dus punch smaak, of gewoon zuiver poeder?

• #12.060
het leucinepoeder, wordt dat zoals de bcaa's ?

dus punch smaak, of gewoon zuiver poeder?

Het is van primaforce... niet van eigen merk..

---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

heb het ff bekeken, maar rene, hoeveel van die tabletten slik jij dan per een dag?

(die xxl tip is trouwens best grappig hehe:D)

;)..

Neem er bij elke maaltijd een stuk of 4 dan zit je goed.

Terug
Naar boven