XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Morgen plaats ik me bestelling met oa whey protein instant, maar hoe is de choco daar?
cacao achtig of meer chemische chocola?

edit: waar blijft die grote lummel van xxlnutrition? :p

Laatst bewerkt:
Ok thx dan ga ik het erop wagen.
Aardbei en choco. :)

Ben ook wel benieuwd naar de delicious dus als XXL daarvan wat samples van zou hebben zou ik heel gelukkig worden. :)

Heb het wel eens eerder gezegd, maar misschien is het ook een leuk idee samples te verkopen.
Alles uitproberen is te duur en zo kan je er wel achter komen of een supplement je bevalt.

Administratie kan de enige reden zijn om het niet te doen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.007
Heb het wel eens eerder gezegd, maar misschien is het ook een leuk idee samples te verkopen.
Alles uitproberen is te duur en zo kan je er wel achter komen of een supplement je bevalt.

Administratie kan de enige reden zijn om het niet te doen.

er zijn wel meer reden hoor.. samples moet per 1000stuks per soort/smaak aangekocht worden bv ;)

Vind de smaak vanille iig niet subliem met water gemixt (Protein instand) maar dat kan ook niet anders als je laag wilt blijven in KH, Overall vind ik hem dus wel goed, heb samples geprobeerd van syntha 6, die smaak is heerlijk alleen de voedingswaarde is beroerd voor een eiwit..

Dus al met al vind ik het toch nog wel redelijk.. Vond de aardbei niet zo lekker, de ananas ook niet, verder nog nooit choco en banaan gehad..

• #12.009
Vind de smaak vanille iig niet subliem met water gemixt (Protein instand) maar dat kan ook niet anders als je laag wilt blijven in KH, Overall vind ik hem dus wel goed, heb samples geprobeerd van syntha 6, die smaak is heerlijk alleen de voedingswaarde is beroerd voor een eiwit..

Dus al met al vind ik het toch nog wel redelijk.. Vond de aardbei niet zo lekker, de ananas ook niet, verder nog nooit choco en banaan gehad..

syntha 6 bevat slechts 50% eiwit ;).... de whey delicious is en lekker en heeft een stuk betere voedingswaarde 81% eiwit ;)

syntha 6 bevat slechts 50% eiwit ;).... de whey delicious is en lekker en heeft een stuk betere voedingswaarde 81% eiwit ;)

Daarom ook een compliment.. De gewone Whey's van jullie hebben gewoon de beste voedingswaarden.. Delicious bevat dan weer meer andere loerd, maar voor zo weinig carbs/vetten is het gewoon een goed product (De standard weys)

Ik ga vanavond weer een bestelling plaatsen,maar ik had nog wat twijfels over welke items ik zou nemen.
Ik neem sowieso ewitten, maar daarnaast had ik nog graag wat genomen.
Ik blijf namelijk een beetje steken op mijn gewicht. (86kg, 12% vet)
Zou ik dan best mega grow pakken? Of gewoon creatine & EAS?

iemand suggesties?

Ik ga vanavond weer een bestelling plaatsen,maar ik had nog wat twijfels over welke items ik zou nemen.

iemand suggesties?

Meer eten?
Supps gaan je niet helpen als je voedingsschema niet 100% in orde is...

• #12.013

iemand suggesties?

Kijk idd even goed naar je dieet (yo dwarf) :D daar is waarschijnlijk nog wel winst te boeken.. Als supplement zijn ze alle 3 goed die je noemt..

MegaGrow kan je zeker wel helpen om wat sterker te worden en zodoende zwaarder te worden.

Ja, mijn voeding laat wel wat te wensen over. Maar dat komt allemaal in orde wanneer school terug begint ( hoop ik ) :D

Het was dan ook de bedoeling om de supps pas te gaan gebruiken over enkele weken. :)

Is die mega grow een goed 'alternatief' t.ov. die creatine monohydraat, of kan je ze nog beiden gebruiken?

• #12.015
Ja, mijn voeding laat wel wat te wensen over. Maar dat komt allemaal in orde wanneer school terug begint ( hoop ik ) :D

Het was dan ook de bedoeling om de supps pas te gaan gebruiken over enkele weken. :)

Is die mega grow een goed 'alternatief' t.ov. die creatine monohydraat, of kan je ze nog beiden gebruiken?

nee niet beide gebruiken.. en megagrow is superieur aan gewone creatine maar ook duurder... net wat je zoekt.

• #12.017
Die polsbandages hebben al goed werk geleverd! De volgende training ook meteen de unleash erin gooien

Exellente service weer ;)

Kan ik crea force caps in een hogere dosering in nemen? Naar aanleiding van het stuk dat cee niet werkt.

De normale dosering 3caps
CEEM 1000mg
Creatine malaat 1000mg
Crea trona 750mg
taurine 250

De geplande dosering 6caps
CEEM 2000mg
Creatine malaat 2000mg
Crea trona 1500mg
taurine 500

Of misschien zelfs naar 9 caps
Want ik verwacht nu dat de CEEM een placebo is. Of zie ik dat verkeert?

Hey mensen!

Ik ben al een tijdje klant van XXL-Nutrition en ben er zeer tevreden over.

Heb wel een vraagje. Na het sporten neem ik de Whey maar kan ik in deze shake ook m'n dagelijks fruit doen want dat had ik vandaag geprobeert en is erg lekker LOL

Terug
Naar boven