XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.062
We gaan met XXL nutrition gyms benaderen, we leveren nu alleen gym's die ons benaderd hebben ooit.

Weet iemand een gym die serieus geintresseerd is PM me dan even ;)

als het wat wordt met die betreffende gym dan belonen we dat lekker supsss :D

Beste Renee,
Ik wil straks een bestelling plaatsen.
Maar mijn vraag, ik weet niet wat ik het beste kan nemen
Ik wil de Creaforce Powder bestellen, maar weet niet of capsules of de poedervorm.
capsules lijkt me opzich wel makkelijk te nemen, want ik weet niet hoe de smaak van de poeder is.
Wat raad jij me aan Caps/Poeder?
En hebben jullie nog samples? want ik wil een redelijk grootte bestelling samenstellen, en wat samples ''scoren''
omdat ik laatste 2x niks erbij kreeg.
mvg

• #12.065
Beste Renee,
Ik wil straks een bestelling plaatsen.
Maar mijn vraag, ik weet niet wat ik het beste kan nemen
Ik wil de Creaforce Powder bestellen, maar weet niet of capsules of de poedervorm.
capsules lijkt me opzich wel makkelijk te nemen, want ik weet niet hoe de smaak van de poeder is.
Wat raad jij me aan Caps/Poeder?
En hebben jullie nog samples? want ik wil een redelijk grootte bestelling samenstellen, en wat samples ''scoren''
omdat ik laatste 2x niks erbij kreeg.
mvg

Het poeder smaakt goed.. maar ik vind zelf caps makkelijker.. poeder is wel goedkoper in verhouding..

en zet in de opmerkingen graag samples.. wehebben weer wat binnen gekregen.

Samples lopen goed bij XXL geloof ik.

Vind echt mooi om te zien hoe mensen vechten om samples. :D
Het lijkt soms wel de rede van bestelling.

• #12.072
betaling is gebeurd

hint hint voor samples :D

Hoi Rene,

Raad je het aan om naast megagrow en bcaa whey shake in een beker te mixen of kan ik beter eerst megagrow&bcaa nemen en 15 min later de whey shake. als het geen donder uitmaakt is het wel makkelijker om alles in een te nemen.

Ik moet ook weer nieuwe shake bestellen, welke smaak krijgt nou de meeste voorkeur van delicious. [perzik&mango en bosvruchten heb ik al gehad.

heb ooit een sample gehad van Cappuccino met stukjes oploskoffie en vond deze wel bizar lekker smaken

• #12.077
Hoi Rene,

Raad je het aan om naast megagrow en bcaa whey shake in een beker te mixen of kan ik beter eerst megagrow&bcaa nemen en 15 min later de whey shake. als het geen donder uitmaakt is het wel makkelijker om alles in een te nemen.

Ik moet ook weer nieuwe shake bestellen, welke smaak krijgt nou de meeste voorkeur van delicious. [perzik&mango en bosvruchten heb ik al gehad.

in de megagrow zit al 5 gram bcaa dus niet nodig om dat er nog bij te doen.. en zeker nooit mengen met je whey.. whey 15min na je megagrow.

tjaa smaken zijn verschillend.. alle smaken zijn wel lekker eigenlijk

Laatst bewerkt:
Zo net weer een nieuwe lading Whey Isolaat besteld.

Heb de 2250 gram versies gekozen, dat zijn als het goed is de 'oude emmers' nietwaar? Eentje bananas en de andere aardbei. Mocht je nog samples hebben van vanille en de neutrale smaak, dan heel graag. En zo niet, dan niet. :D

Ben benieuwd of het er morgen al is. Twee van de drie emmertjes (1kg) zijn al leeg. :(

Bestelnummer 37149

• #12.080
Zo net weer een nieuwe lading Whey Isolaat besteld.

Heb de 2250 gram versies gekozen, dat zijn als het goed is de 'oude emmers' nietwaar? Eentje bananas en de andere aardbei. Mocht je nog samples hebben van vanille en de neutrale smaak, dan heel graag. En zo niet, dan niet. :D

Ben benieuwd of het er morgen al is. Twee van de drie emmertjes (1kg) zijn al leeg. :(

Bestelnummer 37149

tijdelijk kan je geluk hebben en 2500gram krijgen ipv 2250 ;).. omdat van sommige smaken de 2250 al uitverkocht is.. en als ik daar allemaal verschillene gewichten op de site moet zetten het een rommeltje wordt.

Ik heb geen samples van die isolaat verder ...

Terug
Naar boven