Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan ik crea force caps in een hogere dosering in nemen? Naar aanleiding van het stuk dat cee niet werkt.
De normale dosering 3caps
CEEM 1000mg
Creatine malaat 1000mg
Crea trona 750mg
taurine 250
De geplande dosering 6caps
CEEM 2000mg
Creatine malaat 2000mg
Crea trona 1500mg
taurine 500
Of misschien zelfs naar 9 caps
Want ik verwacht nu dat de CEEM een placebo is. Of zie ik dat verkeert?
Hey mensen!
Ik ben al een tijdje klant van XXL-Nutrition en ben er zeer tevreden over.
Heb wel een vraagje. Na het sporten neem ik de Whey maar kan ik in deze shake ook m'n dagelijks fruit doen want dat had ik vandaag geprobeert en is erg lekker LOL

Hey René,
Heb een bestelling geplaats
bestelnummer is: 37009
Veel plezier met opsturen!
Alvast bedank!![]()

er zijn wel meer reden hoor.. samples moet per 1000stuks per soort/smaak aangekocht worden bv![]()

Eigen merkproducten is gewoon in een zakje doen en jullie hebben al een aardig assortiment.![]()

ja gewoon in en zakje doen hahaha.. daar hebben we echt geen tijd voor..
en een sample zakje moet ook mooi gesealed zijn ivm houdbaarheid. Die zakjes moeten we dus laten maken...
Ik had van 3 producten samples besteld maar er is daar alles mis gegaan en de boel is weer vertraagd![]()

Klant is koning he!
Is dan niet anders, vond het idee op zich wel leuk.
Net een bestelling geplaatst onder nummer 37022 en mocht het lukken zou ik wel wat van die whey delicious willen proberen of samples van supplementen die de kracht positief beinvloeden!

Wel eens met je hoofd klem gezeten tussen een onderarm en bicep?

Klant is koning he!
Is dan niet anders, vond het idee op zich wel leuk.
Net een bestelling geplaatst onder nummer 37022 en mocht het lukken zou ik wel wat van die whey delicious willen proberen of samples van supplementen die de kracht positief beinvloeden!

tijdje geleden weer.. maar die bestelling is goed toegekomen R, de postcode stond mooi gewijzigd op het papier. Bedankt voor het extraatje, maar ik weet niet wat ik met die rubber grip pads moet![]()

Hey dwarf ben je aan het rellen?
zal kijken wat we hebben
gebruiken als onderzetter ?![]()

Thx, maar als die trainingsstack net zo goed is als de fatburners staat me nog wat te wachten.![]()
... thx voor je order!We doen morgen een mooie strik om je doos... thx voor je order!

Hey René,
Ik wil iets van proteinbars of soortgelijke kopen, voor bv. het stappen of voor in de auto mocht er iets gebeuren. Welke raadt je aan?

Hey René,
Ik wil iets van proteinbars of soortgelijke kopen, voor bv. het stappen of voor in de auto mocht er iets gebeuren. Welke raadt je aan?
maar deze vind ik wel heel goed, zowel kwa verhoudingen als smaak http://www.xxlnutrition.nl/product/241/Interactive Nutrition/Mammoth BarBen wel René nietmaar deze vind ik wel heel goed, zowel kwa verhoudingen als smaak http://www.xxlnutrition.nl/product/241/Interactive Nutrition/Mammoth Bar