XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Geniaal? Wat is er mis met een normale koelbox?
Die maaltijdbakjes vind ik nogal klein, vandaar dat de tas zo klein is (nou ja... klein?!)

blijf jij maar lekker zeulen met koelbox en plastic zak...:rolleyes: . Geef mij maar gewoon een tas waar ook mn shakers in kunnen.

In de koelbox kunnen ook shakers :p
Ding is namelijk net zo groot als die tas (en een stuk goedkoper: wedden?)

In de koelbox kunnen ook shakers :p
Ding is namelijk net zo groot als die tas (en een stuk goedkoper: wedden?)

het gaat toch om het idee het zal heus een prijs hebben alleen wat het punt is dat ding is harstikke comfortabel en je heb alle dingen bij de hand. Zie me zelf nog geen supplementen in een koelbox doen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.272
Wow! die tas is een hype ... kijk hoeveel posts!.

Enig idee wat het merk is of waar die dingen te bestellen zijn? :D

Het is wel echt een hebbeding haha.

haha

Wow! die tas is een hype ... kijk hoeveel posts!.

Enig idee wat het merk is of waar die dingen te bestellen zijn? :D

Het is wel echt een hebbeding haha.

zie je nou wel haha'

het enige wat ze over dat ding vertellen is dat het merk 6-pack heet heb al gegoogled alleen krijg gene vermeldingen van zoiets.

Heb nu reeds een mail naar USA gestuurd even kijken of hun wat weten.

rené, ik heb 1 scoop unleash gebruikt...had er nog wel 1 caffeinepil (250 mg) bij gepakt.

ideaal om zo'n voedingstas te hebben. Ik heb een jaar met zo'n koelbox gesleept en wil er echt niet naar terug :P....al je bakjes in een plasticzak is ook ruk.
heb ik nu, is idd niet zo handig... als ze zo'n tas leveren met ruimte voor je laptop koop ik er zeker een :) nu altijd 2 tassen bij me.

rene ik wil binnenkort de horny goat weed bestellen maar werkt dit spul wel?

Vraagje aan René

Mijn pot megagrow is tot mijn spijt bijna op, en ik moet zeggen; goed spul!

Ik vroeg me wel af of ik ook 2 potten na elkaar kan doen? Aangezien het een hele goede post workout is.

Zoja, zijn er ook risico's aan verbonden ofz?

hehe:D, dit ding is echt de shit! zoals bacchianini al zegt: rene, kan je hier niet iets mee doen? ik heb zelf een kleine koeltas, maar qua indeling is deze tas toch echt wel top.

dan schaf ik meteen de mini tas aan, voor dagelijks gebruik en de grote tas aan als ik wat langer van huis ben.

karma voor bacchi als ik weer kan geven.

Terug
Naar boven