Xto
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 152
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
unleash, EAS en megagrow besteld
Tot morgen lieve suppjes!
ohja, dat wilde ik zeggen, wel verzendkosten bij een bestelling van 90 euro? rené dat moet anders kunnen toch?![]()
rene ik wil binnenkort de horny goat weed bestellen maar werkt dit spul wel?
Vraagje aan René
Mijn pot megagrow is tot mijn spijt bijna op, en ik moet zeggen; goed spul!
Ik vroeg me wel af of ik ook 2 potten na elkaar kan doen? Aangezien het een hele goede post workout is.
Zoja, zijn er ook risico's aan verbonden ofz?

Is toch niet de bedoeling van de trainingstack dat je hem langer gebruikt ( op amino na ).
Is 1 stack, dan maand Vendetta en whey alleen dan weer de stack een goed alternatief wat zich dan steeds afwisselt?
Laatste training bijna me shirt moeten slopen omdat ik Vendetta ook nog is gebruikte bij die stack.
Zit je dan een paar minuten te springen in je shirt om hem los te krijgen, beetje bij beetje.![]()
Ja dat kan zeker zo..... maar zolang je voelt dat de stack goed werkt kan je die prima blijven nemen.
Met een pre workout heb je wel soms na enige tijd een gewenning.

Nou rene dat tasje zou misschien net zo hard gaan lopen als de NOx van Dorian Yates.
Alleen nog steeds geen mail terug gehad van de USA![]()
Rene en de andere geinteresseerden van de hebbetas.
Uit het filmpje op te maken is dat het nog op de markt moet komen deze tas en dat het werd gepromoot op de Expo. En dat verteld ook de mail uit de USA net binnen gehad stond bij Junk mail.
Maar blijf zeker zoeken naar deze tas.

Ok.. ik ken enkele mensen die naar die expo zijn geweest. even kijken of ze mss toevallig info hebben![]()

Driven, Activate Xtreme 2x 120 caps, aantal:1, prijs: 88.00
XXL Nutrition, Protein 80 1 kg (Choco), aantal:1, prijs: 23.95
XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 10 kg (Choco, Choco, Choco, Choco), aantal:1, prijs: 110.00
bestelnummer is: 38008
Ik hoop dat die activate extreme de moeite is , we zullen zien
ik verwacht dat ik nog voor zaterdag wsl weer kan snoepen![]()

hoeveel caps nam je per dag ? had je sides ? geen pct nodig ?

en na dat je het gebruikt had geen zware dip erna ?of sterk verminderd libido ?
Ok.. ik ken enkele mensen die naar die expo zijn geweest. even kijken of ze mss toevallig info hebben![]()