XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Master ding!

unleash, EAS en megagrow besteld

Tot morgen lieve suppjes!

ohja, dat wilde ik zeggen, wel verzendkosten bij een bestelling van 90 euro? rené dat moet anders kunnen toch?:P

Uw bestelling:

XXL Nutrition, Essential Amino Stack 2x 500 g, aantal:1, prijs: 62.50 XXL Nutrition, Creatine Monohydraat 500 gr, aantal:1, prijs: 14.95 XXL Nutrition, Whey Delicious 2500 gram (Cappuccino), aantal:1, prijs: 49.50 PrimaForce, Leucine 500 gram, aantal:1, prijs: 27.90
Totaalbedrag: EUR 154.85

Uw bestelnummer is: 37964

ben benieuwd of ik wat extra's merk van de Leucine!

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.284
unleash, EAS en megagrow besteld

Tot morgen lieve suppjes!

ohja, dat wilde ik zeggen, wel verzendkosten bij een bestelling van 90 euro? rené dat moet anders kunnen toch?:P

Ja het is nu nog met het aantal producten... straks is het gratis boven 50 euro.. we zijn bezig met een grote update van de site en nemen dan meteen mee.

---------- Toegevoegd om 23:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:55 ----------

rene ik wil binnenkort de horny goat weed bestellen maar werkt dit spul wel?

Ik ben er niet zo me bekend.. het is omdat er meerdere mensen naar gevraagd hebben.

Vraagje aan René

Mijn pot megagrow is tot mijn spijt bijna op, en ik moet zeggen; goed spul!

Ik vroeg me wel af of ik ook 2 potten na elkaar kan doen? Aangezien het een hele goede post workout is.

Zoja, zijn er ook risico's aan verbonden ofz?

2 potten na elkaar kan prima geen probleem.. risico nee.. creatine kan je best langere tijd nemen. drink wat meer water dan anders.

Is toch niet de bedoeling van de trainingstack dat je hem langer gebruikt ( op amino na ).

Is 1 stack, dan maand Vendetta en whey alleen dan weer de stack een goed alternatief wat zich dan steeds afwisselt?

Laatste training bijna me shirt moeten slopen omdat ik Vendetta ook nog is gebruikte bij die stack.
Zit je dan een paar minuten te springen in je shirt om hem los te krijgen, beetje bij beetje. :D

• #12.286
Is toch niet de bedoeling van de trainingstack dat je hem langer gebruikt ( op amino na ).

Is 1 stack, dan maand Vendetta en whey alleen dan weer de stack een goed alternatief wat zich dan steeds afwisselt?

Laatste training bijna me shirt moeten slopen omdat ik Vendetta ook nog is gebruikte bij die stack.
Zit je dan een paar minuten te springen in je shirt om hem los te krijgen, beetje bij beetje. :D

Ja dat kan zeker zo..... maar zolang je voelt dat de stack goed werkt kan je die prima blijven nemen.

Met een pre workout heb je wel soms na enige tijd een gewenning.

hey

Ja dat kan zeker zo..... maar zolang je voelt dat de stack goed werkt kan je die prima blijven nemen.

Met een pre workout heb je wel soms na enige tijd een gewenning.

Nou rene dat tasje zou misschien net zo hard gaan lopen als de NOx van Dorian Yates.

Alleen nog steeds geen mail terug gehad van de USA:mad:

hey

Rene en de andere geinteresseerden van de hebbetas.

Uit het filmpje op te maken is dat het nog op de markt moet komen deze tas en dat het werd gepromoot op de Expo. En dat verteld ook de mail uit de USA net binnen gehad stond bij Junk mail.

Maar blijf zeker zoeken naar deze tas.

• #12.291
Rene en de andere geinteresseerden van de hebbetas.

Uit het filmpje op te maken is dat het nog op de markt moet komen deze tas en dat het werd gepromoot op de Expo. En dat verteld ook de mail uit de USA net binnen gehad stond bij Junk mail.

Maar blijf zeker zoeken naar deze tas.

Ok.. ik ken enkele mensen die naar die expo zijn geweest. even kijken of ze mss toevallig info hebben ;)

Driven, Activate Xtreme 2x 120 caps, aantal:1, prijs: 88.00
XXL Nutrition, Protein 80 1 kg (Choco), aantal:1, prijs: 23.95
XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 10 kg (Choco, Choco, Choco, Choco), aantal:1, prijs: 110.00

bestelnummer is: 38008

Ik hoop dat die activate extreme de moeite is , we zullen zien :)

ik verwacht dat ik nog voor zaterdag wsl weer kan snoepen ;)

Driven, Activate Xtreme 2x 120 caps, aantal:1, prijs: 88.00
XXL Nutrition, Protein 80 1 kg (Choco), aantal:1, prijs: 23.95
XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 10 kg (Choco, Choco, Choco, Choco), aantal:1, prijs: 110.00

bestelnummer is: 38008

Ik hoop dat die activate extreme de moeite is , we zullen zien :)

ik verwacht dat ik nog voor zaterdag wsl weer kan snoepen ;)

Ik heb hier een tijd geleden een log van bijgehouden. Is wat mij betreft een super supplement. Kracht ging vanaf week 3 merkbaar de hoogte in. Had maar 1 potje dus jij moet met je 2 potjes wel gaan knallen :)

hoeveel caps nam je per dag ? had je sides ? geen pct nodig ?

hoeveel caps nam je per dag ? had je sides ? geen pct nodig ?

ik geloof 3 in de ochtend en 3 in de namiddag (weeg 100+)
sides - misschien wat agressiever en snel opgefokt :o
PCT is niet nodig - het maakt je gebonden testo vrij (of zou dat toch moeten doen) en maakt dus geen bergen extra testo aan. Het is best wel goed, maar ook niet zo heavy dat je er een PCT voor nodig hebt...

Je moet mijn log van in januari maar eens lezen - heb toen de ene PR na de andere neergezet.
Kracht is na het stoppen met ActX niet weggegaan dus dat is ook weer een pluspunt.

en na dat je het gebruikt had geen zware dip erna ?of sterk verminderd libido ?

en na dat je het gebruikt had geen zware dip erna ?of sterk verminderd libido ?

geen last van...
Je moet weten, het zijn geen anabolen noch prohormonen dus de sides die jij opnoemt komen bij dit supplement niet kijken.
Als je training en voeding en rust goed zitten, dan kan er alleen maar geknald worden. Verwacht geen wonderen maar je zal zeker kracht winnen. Ben er ook 2kg door bijgekomen geloof ik (1potje).

2k VVM van een potje vind ik toch best indrukwekkend , van een " supp "

Terug
Naar boven