Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.601
Kan het dat je door die megagrow enorme krampen krijgt? Zondagnacht heb ik 6x overgegeven, 15x naar toilet moeten gaan, en mijn bloeddruk is 10*7 of is het gewoon een griepje? De doktor heeft me spuit gegeven voor de buikkrampen en momenteel is mijn buikpijn wat over :)

zo heftig.. niet echt eerder gehoord.. ik denk een buikgriepje.. of mss ben je allergisch voor creatine?

ik kan niet meer inloggen op XXLnutrition - is dat normaal?

en ik heb eigenlijk ook een vraag voor de xxl uitbater: ik moet BCAAs hebben, om spierafbraak tegen te gaan (ben bezig met cut & dieet) - welke raad jij aan (meest effectief/prijs)

vette groeten

S

ja inloggen kan even niet.. de site is vernieuwd. bestellen kan gewoon zonder inloggen. wordt aan gewerkt dat het weer werkt.

ik zou de BCAA recovery formula pakken.. bcaa's en glutamine

ik zie dat er nu prominent een laagste prijs garantie stikker is. De leucine van primaforce is goedkoper bij de bodyenfitshop ;)

ik heb gekeken maar de prijzen zijn gelijk.. of ben ik scheel aan het worden? ;(

Beste René,

ik ben van plan om de kre-alkalyn van uw merk aan te schaffen. Vooreerst had ik echter nog een opmerking. Op de officiële site van kre-alkalyn staan de verschillende bedrijven die de gepatenteerde kre-alkalyn onder hun naam mogen uitbrengen (zie [Link niet meer beschikbaar] , get kre-alkalyn, international, en dan zie je de lijst). Performance staat er bijvoorbeeld bij, maar xxl niet. U claimt nochtans het volgende: "Krea-Alkalyn wordt gemaakt onder een patent in de USA. WIj hebben van de patenhouder toestemming gekregen om deze Krea-Alkalyn onder de XXL lijn uit te brengen." (http://www.xxlnutrition.nl/product/512/XXL-Nutrition/Kre-Alkalyn-XXL).

Gaat het hier over een administratieve vergetelheid, praatjesmakerij of iets anders?

Bij voorbaat bedankt,
Bloemkool

PS: de goedkope prijs voor je producten worden sterk gewaardeerd!!

hoi Rene,

heb je misschien een update van mijn bestelling. heb deze afgelopen zaterdag gedaan.

Uw bestelling:

XXL Nutrition, Whey Protein Instant 10,0 kg (Aardbei, Banaan, Banaan, Chocolade), aantal:1, prijs: 149.95
Verzendkosten: 4.00

Totaalbedrag: EUR 153.95

Uw bestelnummer is: 39050

betaald via Ideal

wellicht dat er wat onduidelijkheid is omdat ik een eerdere bestelling niet kon betalen via Ideal. advies was om een nieuwe te plaatsen wat ik dan ook heb gedaan met bovenstaand bestelnummer.

groeten,

Angelo

• #12.605
Beste René,

ik ben van plan om de kre-alkalyn van uw merk aan te schaffen. Vooreerst had ik echter nog een opmerking. Op de officiële site van kre-alkalyn staan de verschillende bedrijven die de gepatenteerde kre-alkalyn onder hun naam mogen uitbrengen (zie [Link niet meer beschikbaar] , get kre-alkalyn, international, en dan zie je de lijst). Performance staat er bijvoorbeeld bij, maar xxl niet. U claimt nochtans het volgende: "Krea-Alkalyn wordt gemaakt onder een patent in de USA. WIj hebben van de patenhouder toestemming gekregen om deze Krea-Alkalyn onder de XXL lijn uit te brengen." (http://www.xxlnutrition.nl/product/512/XXL-Nutrition/Kre-Alkalyn-XXL).

Gaat het hier over een administratieve vergetelheid, praatjesmakerij of iets anders?

Bij voorbaat bedankt,
Bloemkool

PS: de goedkope prijs voor je producten worden sterk gewaardeerd!!

ik ken die site niet eens.. raar.. ik heb hier een getekend contract voor me van de licentiehouder. zal eens mailen hoe dat precies zit.

---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

de postcode voor Belgische klanten gaat fout .. vul even tijdelijk AA achter de postcode.

de controle van de postcode gaat mis.

Kan het dat je door die megagrow enorme krampen krijgt? Zondagnacht heb ik 6x overgegeven, 15x naar toilet moeten gaan, en mijn bloeddruk is 10*7 of is het gewoon een griepje? De doktor heeft me spuit gegeven voor de buikkrampen en momenteel is mijn buikpijn wat over :)

Zelfde gehad, kon amper nog naar de toilet en mijn ontlasting was bijna gebroken wit. Ik heb het spul weg gegooit. Andere crea had ik iig geen last van.

Megagrow weggegooid? hier word ik echt verdrietig van.

update trainingstack: maandag de 25 % winst bereikt in squat van 80 kg naar 100 kg.

Beste René,

Ik had laatst mn 2e pot megagrow gekocht, bevalt goed ofc. Maar ik vroeg me af wat nou de beste post-workout is afgezien van de megagrow(dus zoiets als megagrow zonder creatine) ?

• #12.612
Beste René,

Ik had laatst mn 2e pot megagrow gekocht, bevalt goed ofc. Maar ik vroeg me af wat nou de beste post-workout is afgezien van de megagrow(dus zoiets als megagrow zonder creatine) ?

Als bij bij de megagrow 2 scoops essential aminostack doet dan heb je echt een super post workout. Er zijn wel post workouts met ook essentiele aminozuren maar dan is de dosering weer erg laag. Voor een goede werking heb je een flinke dosis aminozuren nodig.

Je kan ook een tijdje zonder creatine neem dan de essential aminostack met dextrojuice pro.

Zelfde gehad, kon amper nog naar de toilet en mijn ontlasting was bijna gebroken wit. Ik heb het spul weg gegooit. Andere crea had ik iig geen last van.

Van Creatine kun je krampen krijgen omdat het nogal kan inspelen op je spijsvertering en je nieren. Daarom moet je ook veel drinken.
Drink je genoeg?
Zo ja, dan zal het een buikgriepje zijn...overgeven van Megagrow lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.

En ik sluit me aan bij PatrickvH...Megagrow weggooien, wordt ik ook heel verdrietig van...prima spul man, en lekker!:zuip:

Onlangs een bestelling geplaats bij xxl, waren ze alleen vergeten essential aminostack erbij te stoppen, een mailtje gestuurd en de volgende dag werd het bezorgt, top service!!

Net besteld:

XXL Nutrition, Whey Delicious 4x 1000 gram (Aardbei - Banaan, Aardbei, Bosvruchten, Banaan), aantal:1,
Controlled Labs, Green Magnitude + White Flood 1 Stack, aantal:1
XXL Nutrition, Shirt XXL Nutrition 1 shirt (XXL), aantal:1

Uw bestelnummer is: 39285

Ik ben benieuwd naar de Whey Delicious, nog nooit geproefd.
Heb erbij gezet: samples en/of free stuff please.
Komt dat goed?:D

Van Creatine kun je krampen krijgen omdat het nogal kan inspelen op je spijsvertering en je nieren. Daarom moet je ook veel drinken.
Drink je genoeg?
Zo ja, dan zal het een buikgriepje zijn...overgeven van Megagrow lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.

En ik sluit me aan bij PatrickvH...Megagrow weggooien, wordt ik ook heel verdrietig van...prima spul man, en lekker!:zuip:

Ja elk uur wel 500ml. en tijdens de training om en nabij 2,5L.

Maar zoals ik al zei bij andere crea's geen probleem die van power supplements en horsepower zonder probleem.

• #12.616
Onlangs een bestelling geplaats bij xxl, waren ze alleen vergeten essential aminostack erbij te stoppen, een mailtje gestuurd en de volgende dag werd het bezorgt, top service!!

Net besteld:

XXL Nutrition, Whey Delicious 4x 1000 gram (Aardbei - Banaan, Aardbei, Bosvruchten, Banaan), aantal:1,
Controlled Labs, Green Magnitude + White Flood 1 Stack, aantal:1
XXL Nutrition, Shirt XXL Nutrition 1 shirt (XXL), aantal:1

Uw bestelnummer is: 39285

Ik ben benieuwd naar de Whey Delicious, nog nooit geproefd.
Heb erbij gezet: samples en/of free stuff please.
Komt dat goed?:D

we vinden wel iets ;). wel slordig dat we de EAS vergeten waren in te pakken, dat gebeurt meestal alleen als ik help met inpakken :o

---------- Toegevoegd om 10:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:47 ----------

Maar zoals ik al zei bij andere crea's geen probleem die van power supplements en horsepower zonder probleem.

Ik denk dan dat het door de dextrose komt zomaar..

Ben benieuwd naar die repen... gisteravond nog even snel bestelling gedaan, met een beetje geluk komende zaterdagavond de energieboosterdrink uitproberen... :D
(ben nogal slecht in laat naar bed gaan... Kleine meisjes hebben veel slaap nodig :o)

• #12.618
Ben benieuwd naar die repen... gisteravond nog even snel bestelling gedaan, met een beetje geluk komende zaterdagavond de energieboosterdrink uitproberen... :D
(ben nogal slecht in laat naar bed gaan... Kleine meisjes hebben veel slaap nodig :o)

gaat vandaag de deur uit :thumbs:

Terug
Naar boven