Gert Jan
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat is wel jammer om te horen... neem alleen maar isolaat van jullie... kan ik dan bijvoorbeeld er een schep night protein bijdoen om zo tussen maaltijden extra eiwitten binnen te krijgen?
In volle glorie kwam de postbode vanmorgen m'n bestelling brengen, netjes op tijd overigens, maar helaas zonder Unleash sampletje![]()
Gelukkig had ik nog een lege bak van 2,5kg daar heb ik het in gedumpt
rene trouwens Whey delicious banaan is echt suuuuper echt een aanrader als je van banane milkshake houd 10x beter dan de instant
de schep dingen liggen soms wel erg ver op de bodem dat is vervelend en dan moet je met je handen erin en dan stuift dat zo en dan raak je aardig wat kwijt :S
Misschien een tip om de schepjes er apart bij te doen

rené, ik heb laatst de glutamine peptide van german american technologies bij jullie besteld (19 x sterker dan de gewone!) waarom is jullie huismerk (gewone glutamine) beter?
Zo, ik kan er ook weer even tegen.
Samen met mijn nichtje van 5 alles uitgepakt en geopend, strakke actie van mijn nichtje was het hard in de pot Dextro Juice blazen zodat alles over mijn broek en in mijn ogen zat.

rené, het kost evenveel....
als product A 19 x sterker is dan product B, lijkt mij dat er dan van product B niets verkocht gaat worden, der moet een maar zijn.... zovan klopt!, het is 19 x sterker maar.... product B is wel de gewone maar heeft.... ben benieuwd.
ben nog steeds verkouden...... Grrrrrrrrrr!!!
rené, het kost evenveel....
als product A 19 x sterker is dan product B, lijkt mij dat er dan van product B niets verkocht gaat worden, der moet een maar zijn.... zovan klopt!, het is 19 x sterker maar....
product B is wel de gewone maar heeft....
ben benieuwd.
ben nog steeds verkouden...... Grrrrrrrrrr!!!
Yo Rene, is de samenstelling van EAS veranderd?
Ik kreeg vandaag een pot waarvan de kleur en geur anders is, wit itt het roze spul wat er anders altijd inzit, zat ook een ander soort lepeltje bij.
Het label was gelijk aan de vorige pot voor zover ik kon zien.
)Zou kunnen maar er zit (ook) een Punch label op.
Ik kreeg vandaag een pot waarvan de kleur en geur anders is, wit itt het roze spul wat er anders altijd inzit, zat ook een ander soort lepeltje bij.
bestelling 40514 is betaald op de Belgische Fortis. (MegaGrow, vet%meter, Lipo 6 en essential amino stack)
@Rene: die megagrow lijkt me een woest product. maar ik doe 6x/week 45 minuten krachttraining, gevolgd door 60 à 75 minuten cardio. Momenteel gebruik ik Vendetta als pre, en na de krachttraining neem ik Whey Isolaat. Kan ik die MegaGrow nu best na de krachttraining doen, of na de cardio? wat denk jij?
Daarnaast een simpel vraagje: als ik die essential aminos stack in dezelfde shakebeker als megagrow doe, is het dan nog te smaken? (kan wel wat hebben, die vendetta kan ik ook naar binnen kappen zonder braken)
alvast bedankt! gr S
PS: als er een sample mogelijk is, dan liefst een NO product sample (nog nooit geprobeerd)
ik zou de megagrow na de cardio nemen 15min daarna de whey isolaat. en tussen de KT en de cardio de essential aminostack.

Ik heb ook een ander schepje in m'n meest recente pot. Het poeder is wel net hetzelfde bij mij.
Smaak is net hetzelfde bij mij, had alleen de indruk dat het wat beter oploste dan m'n vorige potten.

een ander kleur schepje kan maar het aantal ml zal wel het zelfde zijn. Maar ik weet alleen dan de EAS lemon wit is en EAS punch altijd een rozig poeder was. IK weet niets van een verandering..
als de producent maar niet verkeerd gelabeld heeft.. we hebben net 2 batches gekregen nieuw 1 lemon en 1 punch.
mss staks maar even naar het magazijn en kijken
ja thanks.
ik heb het zelf ook even bekeken.. Het poeder is fijner geworden (wat alleen maar beter is voor de oplosbaarheid) en witter. Meng je het dan wordt het toch roze. De smaak is ook iets verbeterd (minder scherp) vind ik.

Met je handen erin :S Gast doe gewoon met een mes wroeten of een ander lang object en je hebt hem zo. Krijg je er ook geen vuil in, lekker zweet handjes in je whey![]()
maar bij de UNLEASH zat ie muur vast onderinL-glutamine wordt al zeer goed opgenomen.. ik weet niet precies wat een peptide glutamine precies meer te bieden heeft. Ik heb het op verzoek van een forumlid toegevoegd.

was op mijn aanvraag
ging mij niet alleen om de peptides maar ook omdat er een vanillesmaak aan is en het dus ideaal was om bij de kwark te doen voor het slapen gaan en het op die manier weer wat lekkerder werd ook![]()

j
had je dat bij de opmerkingen gezet dan? we geven samples random anders. kijken wat iemand besteld. We krijgen binnenkort veel meer samples dan gaat er met elke order standaard een sample mee.
Heb net weer ff 2.5kg Whey bij je besteld + nog wat omega3 en multivit... Heb je er ook een sampletje Unleash bij? Als ie bevalt gaan we daar volgende maand mee beginnen
Thnx!
we hebben nog samples UNLEASH! v2... ik heb ook weer nieuwe besteld en volgende week komen er ook weer wat Whey Delicious samples binnen.
Super
Oja, het ging om bestelnummer 40424, misschien ook wel handig om te vermelden
Maar goed, geeft niet, volgende keer beter!