- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 8%
oke, dan wordt het binnenkort een kilo of 20 whey bestellen...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

----
Nee, heb het niet bij de opmerkingen vermeld, had gehoopt dat het zo ook wel duidelijk zou zijn..Maar goed, geeft niet, volgende keer beter!
Welke smaak no-explode heb je in je assortiment, René? En in hoeverre kan je dat met unleash! v2 vergelijken?
( dan de vorige NO)rene is het verstandig om 3 schepjes supercharge the nemen in plaats van 2
ik nam vrijdag al 2.5 schepjes voelde toen iets meer want bij 2 schepjes voel ik eCHt niks

Noem zelf eens een reden waarom niet...
2 = geen effect
2,5 = matig effect
3 = goed effect?

Hey Rene,
Misschien heb ik er overheen gelezen maar heb je nog iets gehoord van die tassen?
Welke smaak no-explode heb je in je assortiment, René? En in hoeverre kan je dat met unleash! v2 vergelijken?
Smaak is lemon lime geworden , vind hem persoonlijk makkelijker te drinken( dan de vorige NO)
rene is het verstandig om 3 schepjes supercharge the nemen in plaats van 2
ik nam vrijdag al 2.5 schepjes voelde toen iets meer want bij 2 schepjes voel ik egt niks
Noem zelf eens een reden waarom niet...
2 = geen effect
2,5 = matig effect
3 = goed effect?
ik heb dus vandaag 3 schepjes genomen t*ring wat ging ik hard zeg
wat een wereld van verschil, pomp was extreem en energie was of the roof
![]()
rene hoe is de smaak van de nieuwe dextro juice wil hem namelijk kopen
Trouwens hoe doet iedereen dat met mega crow na de training je kan het waarschijnlijk niet van te voren al in een flesje doen en dan na de training opdrinken en die pot mee te nemen in de tas lijkt me nou ook niet bepaald makkelijk
Trouwens hoe doet iedereen dat met mega crow na de training je kan het waarschijnlijk niet van te voren al in een flesje doen en dan na de training opdrinken en die pot mee te nemen in de tas lijkt me nou ook niet bepaald makkelijk
Shakebeker vullen met juiste hoeveelheid, na trainen alleen nog water bijgooien.
(ik heb 2 shakebekers - 1 voor tijdens WO & PWO, 1 voor whey)
Je kan ook tupperware / plastic bakje (of plastic zakje) nemen met afgepaste hoeveelheid en dat in je shaker gooien na de training (en water er bij gooien in je gym).
*ik gebruik megagrow nietTrouwens hoe doet iedereen dat met mega crow na de training je kan het waarschijnlijk niet van te voren al in een flesje doen en dan na de training opdrinken en die pot mee te nemen in de tas lijkt me nou ook niet bepaald makkelijk
*gebruik megagrow niet
maar je zou dus de hoeveel die je nodig hebt, in een zakje kunnen doen en dan in je shakebeker gooien.
of je doet het gewoon al in je shakebeker en doet er later water bij(ga er van uit dat het met water moet)
EDIT: dwarv was me voor

ik bedoelde daarmeeHaha jullie zijn slim ik denk weer is niet na
Maar waarom zou ik het niet gebruiken volgens jou

pot is goed voor 30 trainingen als je 2 scoops neemt geloof ikzo antwoord ben je zelf al achter gekomen.. hoeveel scoop zitter er in een pot eigenlijk?