AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

hahaha

toevallig heb net een mevrouw aan de lijn ( denk je vrouw) over dat de order wel is ontvangen dus komt goed:D

even een vraagje aan de unleash gebruikers hebben jullie dat ook dat je (nog)meer praat als je dat gedronken hebt....ik krijg dat nu al van een paar man te horen...

even een vraagje aan de unleash gebruikers hebben jullie dat ook dat je (nog)meer praat als je dat gedronken hebt....ik krijg dat nu al van een paar man te horen...

ja, mijn katten worden gek van dat gebabbel van me.....

rené, pakket ontvangen, mooie handdoeken!

Haha wat een rare bevindingen heb het net weer ingenomen ik heb nou niet de neiging om meer te gaan praten

maar hoe dan ook ik ga naar de gym :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.106
Zojuist weer een lekkere bestelling geplaatst. Zalig dat jullie die Xtend nu ook in watermeloen hebben!

Enige nadeel: ik voel mij tijdens de training wel wat misselijk, wat een half uur na de training overgaat.
Of zou dit te wijten kunnen zijn aan mijn brutal hardcore trainingssessies?
Al bij al goed product

Denk dat het niets te maken heeft met het produkt, ik heb dat zowel met unleash als met andere pre workouts.Ik moet dan veschrikkelijk veel boeren en gevoel alsof mijn middagmaal terug naar boven komt.Krijg ik voornamelijk als ik zittend men biceps train met de dumbbells, denk dat je dan buikspieren gebruikt en dat duwt op je maag(persen vooe extra kracht)

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------

Hehe,ik snap wel wat je wilt zeggen.Ik krijg daar ook een euforisch gevoel van en dan ga je meer praten waarschijnlijk :)
Vroeger had ik hetzelfde gevoel na een lange afstand hardlopen

Laatst bewerkt:
  • #13.110
hoho Rene is wel allemaal nuttige info die er uit mij komt he......
maar dat word dus echt gezegd dat ik nog meer zever dan; maar wel een goede pomp erdoor mijn kaakspieren groeien en groeien...:D ...

Dus concluderend kunnen we zeggen dat je een lopend orakel bent :D

wat kan ik het beste neme rene

xtend , recovery formula of eas?

ik gebruik nu eas maar is dit wel genoeg of moet ik nog recovery formula nemen

• #13.113
wat kan ik het beste neme rene

xtend , recovery formula of eas?

ik gebruik nu eas maar is dit wel genoeg of moet ik nog recovery formula nemen

Dat moet goed zijn... recovery is weer goed voor in de cut.. dat neem je dan voor de training

Jaahooor de 6pack tas komt volgende maand beschikbaar:D

Rennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnneeeeeeee!!!!!!!!!

Jaahooor de 6pack tas komt volgende maand beschikbaar:D

Yep had ook een mailtje gehad en inderdaad even afwachten hoeveel ze er gaan produceren maar misschien kan Rene naar verloop van tijd vragen voor de Europese markt.

Terug
Naar boven