Bacchianini
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toevallig heb net een mevrouw aan de lijn ( denk je vrouw) over dat de order wel is ontvangen dus komt goed![]()

even een vraagje aan de unleash gebruikers hebben jullie dat ook dat je (nog)meer praat als je dat gedronken hebt....ik krijg dat nu al van een paar man te horen...
even een vraagje aan de unleash gebruikers hebben jullie dat ook dat je (nog)meer praat als je dat gedronken hebt....ik krijg dat nu al van een paar man te horen...

ja, mijn katten worden gek van dat gebabbel van me..... rené, pakket ontvangen, mooie handdoeken!

Enige nadeel: ik voel mij tijdens de training wel wat misselijk, wat een half uur na de training overgaat.
Of zou dit te wijten kunnen zijn aan mijn brutal hardcore trainingssessies?
Al bij al goed product

...hoho Rene is wel allemaal nuttige info die er uit mij komt he......
maar dat word dus echt gezegd dat ik nog meer zever dan; maar wel een goede pomp erdoor mijn kaakspieren groeien en groeien......

Dat is onze nieuwe medewerkster.
en waarom je geen mail ontvangen hebt > @hotmal.com![]()

wat kan ik het beste neme rene
xtend , recovery formula of eas?
ik gebruik nu eas maar is dit wel genoeg of moet ik nog recovery formula nemen
Dus concluderend kunnen we zeggen dat je een lopend orakel bent![]()

Jaahooor de 6pack tas komt volgende maand beschikbaar![]()
Yep had ook een mailtje gehad en inderdaad even afwachten hoeveel ze er gaan produceren maar misschien kan Rene naar verloop van tijd vragen voor de Europese markt.

heb ik ook niet

Ik heb ook mail gehad, heb deze beantwoord. Even kijken wat ze sturen nu.![]()