AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.141
Hoi Rene,

Ik gebruik nu megagrow en de wey isolaat.
Nu wil ik creatine erbij nemen in plaats van wey.
Kan ik creatine in combinatie met megagrow gebruiken??
Alvast bedankt.

Philip

Nee. onnodig.. megagrow bevat voldoende creatine.

@Rene:

ik weet dat je het vast al tot vervelens toe gezegd hebt, maar ivm MegaGrow: mag of moet je geen extra creatine nemen?

in fijne produkten zoals NO Xplode or Crack zit nl. ook veel creatine, en als je geen xtra crea meer mag, wordt het kiezen tussen MegaGrow & een pre-workout met creatine...

gr

s

Rene,

Is die vetmeter "Defender Body Fat Caliper" wat?
Makkelijk en correct om mijn vet% te meten?
Ik vind de recensies van de "Vetpercentage meter Accufitness" tegenvallen.

Alvast bedankt.

@Rene:

ik weet dat je het vast al tot vervelens toe gezegd hebt, maar ivm MegaGrow: mag of moet je geen extra creatine nemen?

in fijne produkten zoals NO Xplode or Crack zit nl. ook veel creatine, en als je geen xtra crea meer mag, wordt het kiezen tussen MegaGrow & een pre-workout met creatine...

gr

s

Goede vraag, want als je de unleashV2 zou kopen met de megagrow (de eas stack dus), zit je dus met een dubbele hoeveelheid creatine aangezien er per serving 5gram creatine in de unleashV2 én de megagrow zit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.148
@Rene:

gr

s

Goede vraag, want als je de unleashV2 zou kopen met de megagrow (de eas stack dus), zit je dus met een dubbele hoeveelheid creatine aangezien er per serving 5gram creatine in de unleashV2 én de megagrow zit.

Het is niet perse nodig om naast megagrow nog extra creatine te nemen. Het kan wel, zelf ga ik beter op 10gram creatine per dag dan op 5 gram. Daarbij neem je een pre workout ook niet 7 dagen per week.

Rene,

Is die vetmeter "Defender Body Fat Caliper" wat?
Makkelijk en correct om mijn vet% te meten?
Ik vind de recensies van de "Vetpercentage meter Accufitness" tegenvallen.

Alvast bedankt.

Ik vind de defender een stuk degelijker, mooi apparaatje.

Danku, bestelling komt eraan.

TNT is laat vandaag :(

Zeg René, is bestelling 40837 eigenlijk wel verzonden?

geduld is een schone zaak :)

Ik moet echt enorm veel pissen van megagrow :p , na 3.5week inname ben ik al 1KG aangekomen !

Terug
Naar boven