AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.181
Hey René, donderdag heb ik wat supplementen besteld, toen ook al overgeschreven via pc banking, geld was meteen afgeschreven. Ik had gehoopt dat ze vandaag gingen langskomen met een pakje maar nog niemand gezien :) Heb jij een track and trace code of kan je even kijken als het pakje al zogezegd geleverd is? Het zou niet de eerste keer zijn dat het pakje bij de buren ligt zonder dat er een briefje in mijn brievenbus zit :D Bedankt!

PS: Mijn bestelnummer is 40780

ik kan het nu even niet checken. maar zaterdag wordt er zo i zo niet geleverd dus zal maandag wel komen.

Complimenten voor de EAS lemon!
Het spul ruikt zoals de oude EAS (hield m'n hart vast voor de smaak...), maar het smaakt écht lekker, een beetje citroenlimonade-achtig! Eerder een beetje zoetig dan fris (en niet zurig, wat je zou verwachten bij citroen).

:thumb:

Dank trouwens voor de unleash! Woensdag eens een heel zakje proberen...

• #13.184
Complimenten voor de EAS lemon!
Het spul ruikt zoals de oude EAS (hield m'n hart vast voor de smaak...), maar het smaakt écht lekker, een beetje citroenlimonade-achtig! Eerder een beetje zoetig dan fris (en niet zurig, wat je zou verwachten bij citroen).

:thumb:

Dank trouwens voor de unleash! Woensdag eens een heel zakje proberen...

:thumbs: even kijken hoe die smaak bevalt.. bij een volgende batch kunnen we deze altijd iets zuurder maken.

Omdat het een nieuwe product is en ik eerst even kijken of er vraag naar is, daarom zijn we even met 2 smaken gestart, ik zal van de week even overleggen voor aardbei en banaan.
Laat maar komen die aardbei. :)

Als de smaak vergelijkbaar wordt met aardbei van Whey Instant zit hier sowieso een koper.

Mooi product voor een mooie prijs.

net een bestelling gepleegd

106ygwk.jpg

hey rené
al eens gedacht om vloeibare smaakstof toe te voegen aan je assortiment met bijv de smaken van de whey delicious of de gewone standaard smaken?
handig voor bij een smaakloze whey te doen of bij de kwark.

• #13.188
hey rené
al eens gedacht om vloeibare smaakstof toe te voegen aan je assortiment met bijv de smaken van de whey delicious of de gewone standaard smaken?
handig voor bij een smaakloze whey te doen of bij de kwark.

Ik heb daar best wat tijd aan besteed... maar ben er vanaf gestapt.. ik wou toen een neutrale whey met los daarbij smaakstoffen. Maar het is een heel lastig verhaal ook met het doseren.

---------- Toegevoegd om 00:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:43 ----------

Thx!

rene hoe is de smaak van de nieuwe dextro juice wil hem namelijk kopen

Ik heb hem afgelopen avond voor het eerst gebruikt.
De smaak is mierzoet, echt HEEL erg zoet dus.
De vorige versie vond ik veel lekkerder maar goed, het gaat om de kwaliteit zullen we maar denken.:D

Hey reneé

Ooit gedacht om bijv. ei-eiwitten te verkopen op je site? Zijn namelijk niet handig verkrijgbaar hier en de makro is zo ver van mn huis, helaas.

Is het iets waar je voor open staat of zie je er meteen vanaf?

Hey reneé

Ooit gedacht om bijv. ei-eiwitten te verkopen op je site? Zijn namelijk niet handig verkrijgbaar hier en de makro is zo ver van mn huis, helaas.

In poedervorm dan gewoon bedoel je ? Koop dan gewoon die Whey Bulk of zo ^^

Hey reneé

In poedervorm dan gewoon bedoel je ? Koop dan gewoon die Whey Bulk of zo ^^

Nee, pakken vloeibare ei-eiwitten. Spul dat je kan opkloppen, of bakken - of wat dan ook. Best handig spul.

• #13.195
Hey reneé

ja maar die moet je koel bewaren toch? we hebben het wel ooit in poedervorm gehad maar was niet zoveel vraag naar.

Terug
Naar boven