XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene, dan nog maar gelijk een vraag over mn Megagrow :)
Ik neem deze op niet trainingsdagen 's morgens vroeg direct na het opstaan voor het naar werk gaan. Waarom direct na het opstaan en kan het dan kwaad dat ik er vrijwel meteen melk, brinta en wey achteraan neem??

Ik neem deze op niet trainingsdagen 's morgens vroeg direct na het opstaan voor het naar werk gaan. Waarom direct na het opstaan en kan het dan kwaad dat ik er vrijwel meteen melk, brinta en wey achteraan neem??

Wanneer je net opstaat schreeuwt je lichaam om snelle suikers en in megagrow zit alles wat je nodig hebt.
Als ik jou was zou ik meteen na opstaan megagrow nemen en daarna douchen omkleden etc en dan de rest van je maaltijd.
megagrow is overigens een complete en goede product.

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.164

Wanneer je net opstaat schreeuwt je lichaam om snelle suikers en in megagrow zit alles wat je nodig hebt.
Als ik jou was zou ik meteen na opstaan megagrow nemen en daarna douchen omkleden etc en dan de rest van je maaltijd.

:thumbs: no futher comments :D

Probeer een bestelling te doen, maar de site doet nogal raar vensters gaan open en sluiten niet meer.

Komt dit bekent voor of ben ik weer uitzondering ?:P

GODMILJAAAAAAAAAAR, waarom is de Basic Bulk Whey niet verkrijgbaar in de smaak aardbei!?

• #13.167
Probeer een bestelling te doen, maar de site doet nogal raar vensters gaan open en sluiten niet meer.

Komt dit bekent voor of ben ik weer uitzondering ?:P

update je browser dan ook eens! :D

GODMILJAAAAAAAAAAR, waarom is de Basic Bulk Whey niet verkrijgbaar in de smaak aardbei!?

Omdat het een nieuwe product is en ik eerst even kijken of er vraag naar is, daarom zijn we even met 2 smaken gestart, ik zal van de week even overleggen voor aardbei en banaan.

update je browser dan ook eens! :D

Omdat het een nieuwe product is en ik eerst even kijken of er vraag naar is, daarom zijn we even met 2 smaken gestart, ik zal van de week even overleggen voor aardbei en banaan.

En na het overleg, en de smaak aardbei komt erdoorheen, hoelang duurt het dan voordat ik deze kan bestellen? Was namelijk van plan om van de week weer te bestellen, maar ik ga echt niet 5kg vanille of chocolade wegwerken denk ik :(

Pakketje ligt bij de buurvrouw...
Straks even langsgaan, helaas niet eerder de EAS lemon proberen dan woensdag!

Rene,

Is het mogelijk ipv Whey Instant + Protein 80 in bulkvoordeel
Whey Isolaat + Protein80 in bulkvoordeel

Nog een vraagje, uit mijn laatste bloedonderzoek blijkt mijn creatinine waarde te hoog alsook Ureum wat wijst op slechte werking van de nieren.
Aangezien ik al lange tijd creatine gebruik heeft dokter me aangeraden daar mee te stoppen, nu zoek ik een goeie Pre Workout zonder creatine.
Ik ging goed op Nanoproxil en Supercharge maar in beide zit creatine zoals in de meeste.
Iemand een suggestie, ik dacht aan RPM of NOZ IV of gewoon caffeine tabs proberen

Greetz
Sven

Rene,

Nog een vraagje, uit mijn laatste bloedonderzoek blijkt mijn creatinine waarde te hoog alsook Ureum wat wijst op slechte werking van de nieren.
Aangezien ik al lange tijd creatine gebruik heeft dokter me aangeraden daar mee te stoppen, nu zoek ik een goeie Pre Workout zonder creatine.
Ik ging goed op Nanoproxil en Supercharge maar in beide zit creatine zoals in de meeste.
Iemand een suggestie, ik dacht aan RPM of NOZ IV of gewoon caffeine tabs proberen

Greetz
Sven

caffeine caps :D

Zal die volgorde eens aanhouden, ff douchen en aankleden tussendoor :)

• #13.173
En na het overleg, en de smaak aardbei komt erdoorheen, hoelang duurt het dan voordat ik deze kan bestellen? Was namelijk van plan om van de week weer te bestellen, maar ik ga echt niet 5kg vanille of chocolade wegwerken denk ik :(

Dat neemt zeker wel een dag of 10.. ik moet eerst samples laten maken en proeven.. en dan nog beslissen of we dat gaan invoeren ja of nee.

Rene,

Greetz
Sven

Ik zal dat ook even toevoegen aan de keuze's (zodra ik een foto heb van beide potten naast elkaar) . tjaa dan idd caffeinetabs met aakg erbij?

is er al een samplepak van de 11 soorten smaken van wheydelicious verkrijgbaar?
moet binnenkort een grote whey bestelling plaatsen en zou ze is allemaal geproefd willen hebben :)

Dan neem ik eerst nog wel 'n kilo'tje isolaat alvorens ik overstap op de 5kg basic bulk whey. Wil namelijk erg graag aardbei. :P

• #13.176
is er al een samplepak van de 11 soorten smaken van wheydelicious verkrijgbaar?
moet binnenkort een grote whey bestelling plaatsen en zou ze is allemaal geproefd willen hebben :)

ik verwacht dat we die klaar hebben einde volgende week maar pin me er niet op vast. De komende week zouden de doosjes komen en de laatste 3 smaken sampels die nog ontbraken.. dan is het doosjes vouwen en die zakjes erin doen hier :o

tja, dan wordt het met de natte vinger smaken kiezen :), verwacht maar een bestelling deze komende dagen van mij

Zo, weer even bestelling geplaatst:

Bestelnummer : 40955

- XXL Nutrition, Basic Bulk Whey 2x 5000 gram (Vanille, Chocolade)
- XXL Nutrition, DextroJuice Pro 2000 gram (Lemon)
- XXL Nutrition, Whey Isolaat 2500 gram (Neutraal)
- Stacker NVE, Stacker E2 Xtreme 100 caps

:meal:

• #13.179
Zo, weer even bestelling geplaatst:

Bestelnummer : 40955

- XXL Nutrition, Basic Bulk Whey 2x 5000 gram (Vanille, Chocolade)
- XXL Nutrition, DextroJuice Pro 2000 gram (Lemon)
- XXL Nutrition, Whey Isolaat 2500 gram (Neutraal)
- Stacker NVE, Stacker E2 Xtreme 100 caps

:meal:

Thx! gaan we maandag regelen.

Hey René, donderdag heb ik wat supplementen besteld, toen ook al overgeschreven via pc banking, geld was meteen afgeschreven. Ik had gehoopt dat ze vandaag gingen langskomen met een pakje maar nog niemand gezien :) Heb jij een track and trace code of kan je even kijken als het pakje al zogezegd geleverd is? Het zou niet de eerste keer zijn dat het pakje bij de buren ligt zonder dat er een briefje in mijn brievenbus zit :D Bedankt!

PS: Mijn bestelnummer is 40780

Terug
Naar boven