- Waardering
- 1.339
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rene wanneer komt me sups binnen zodat ik rekening mee kan houden dat ik dan thuis ben
gister besteld om half 11 avonds
denk dinsdag ?
de site is erg traag op 't moment, iets met de server aan de hand? Wil spullen bestellen maar schiet niet op zonaja hopelijk is het morgen weer fine
![]()

Hey reneé
Ooit gedacht om bijv. ei-eiwitten te verkopen op je site? Zijn namelijk niet handig verkrijgbaar hier en de makro is zo ver van mn huis, helaas.
Is het iets waar je voor open staat of zie je er meteen vanaf?
Ik heb hem afgelopen avond voor het eerst gebruikt.
De smaak is mierzoet, echt HEEL erg zoet dus.
De vorige versie vond ik veel lekkerder maar goed, het gaat om de kwaliteit zullen we maar denken.![]()
Daarvoor kun je normaal naar de plaatselijke bakker.
René, heb je deze zelf al is geprobeerd?
http://www.xxlnutrition.nl/Anabolic-Xtreme-M27/Axcite-Pheromone-Spray-P661
. we kregen regelmatig vraag naar dit soort artikelen dus een aantal toegevoegd 
Oke dan weet ik dat hartstikke bedankt nog.
En wat voor smaak had je?
Oke dan weet ik dat hartstikke bedankt nog.
En wat voor smaak had je?

Dat zal wel orange zijn.. de lemon is wat zuurder.. maar ja dextrose is nu eenmaal zoet.

mijn dextro juice smaakt echt naar zout ... vind het echt niet te drinken deze![]()
echt naar zout heb anderen laten proeven en ze zeiden doeje daar zout in ? de witte
echt naar zout heb anderen laten proeven en ze zeiden doeje daar zout in ? de witte
zout? mss door de mineralen komt dat..
de smaak is door toevoegen van mineralen en maltodextrine wat minder geworden maar de formule is veel beter.
Kzit echt met veel lucht op mijn darmen door die CCG
Mijn darmen slaan meestal op hol![]()