AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

rene wanneer komt me sups binnen zodat ik rekening mee kan houden dat ik dan thuis ben

gister besteld om half 11 avonds

denk dinsdag ?

de site is erg traag op 't moment, iets met de server aan de hand? Wil spullen bestellen maar schiet niet op zo :D naja hopelijk is het morgen weer fine :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.204
Hey reneé

Ooit gedacht om bijv. ei-eiwitten te verkopen op je site? Zijn namelijk niet handig verkrijgbaar hier en de makro is zo ver van mn huis, helaas.

Is het iets waar je voor open staat of zie je er meteen vanaf?

Daarvoor kun je normaal naar de plaatselijke bakker.

Ik heb hem afgelopen avond voor het eerst gebruikt.
De smaak is mierzoet, echt HEEL erg zoet dus.
De vorige versie vond ik veel lekkerder maar goed, het gaat om de kwaliteit zullen we maar denken.:D

Oke dan weet ik dat hartstikke bedankt nog.

En wat voor smaak had je?

• #13.210

Nee nog niet.. maar ik zal me er eens mee gaan besproeien :D . we kregen regelmatig vraag naar dit soort artikelen dus een aantal toegevoegd ;)

Dat zal wel orange zijn.. de lemon is wat zuurder.. maar ja dextrose is nu eenmaal zoet.

Ik heb Orange, normaal doe ik 2 scoops Dextro Juice samen met een eetlepel EAS en dan de 0.7L bidon vol met water maar heb tussentijds zoveel water bijgevoegd dat ik denk dat het ruim anderhalf liter water was, zo zoet was het???

mijn dextro juice smaakt echt naar zout ... vind het echt niet te drinken deze :(

echt naar zout heb anderen laten proeven en ze zeiden doeje daar zout in ? de witte

• #13.217
Kzit echt met veel lucht op mijn darmen door die CCG :p
Mijn darmen slaan meestal op hol :D

Terug
Naar boven