MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Besteld en betaald :thumbs:

Uw bestelling:

XXL Nutrition, XXL Training Stack 1 stack (MG Orange, MG Orange), aantal:1, prijs: 89.95
Olimp, Glucosamine 120 Cap, aantal:2, prijs: 33.00
XXL Nutrition, Whey Protein Instant 2,5 kg (Aardbei), aantal:1, prijs: 47.50
XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 1 kg (Aardbei), aantal:1, prijs: 16.00
XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 1 kg (Vanille), aantal:1, prijs: 16.00
Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 202.45

Uw bestelnummer is: 41142

Uw bestelling:

XXL Nutrition, XXL Training Stack 1 stack (MG Orange, MG Orange), aantal:1, prijs: 89.95

waarom geen 2,5 kg? goedkoper toch?

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.243

Ik hou het even voor me... tips zijn welkom per PM... ik ga ook de klanten nog betrekken bij het bepalen van de nieuwe smaken.. wordt vervolgd.

Uw bestelling:

waarom geen 2,5 kg? goedkoper toch?

Wat variatie denk ik qua smaak. ;)

Goed idee rene tenslotte de klanten moeten het halen ;)

Bestelling binnen, bedankt voor de samples. :)

In me bestelling zat oa vendetta dat me altijd goed bevallen is.
Ben toch wel benieuwd naar de feiten op de theorie.
Rene, hoe denk jij over het verhaal van 50% meer doorbloeding, 400% meer spiergroei,650% meer voedingstoffen naar de spieren.

Aminozuren zijn natuurlijk altijd goed en zo dus ook vendetta en ondanks je die percentages met een korreltje zout moet neme, hoe denk jij over dit verhaal?

• #13.247
Bestelling binnen, bedankt voor de samples. :)

In me bestelling zat oa vendetta dat me altijd goed bevallen is.
Ben toch wel benieuwd naar de feiten op de theorie.
Rene, hoe denk jij over het verhaal van 50% meer doorbloeding, 400% meer spiergroei,650% meer voedingstoffen naar de spieren.

Aminozuren zijn natuurlijk altijd goed en zo dus ook vendetta en ondanks je die percentages met een korreltje zout moet neme, hoe denk jij over dit verhaal?

De percentage's..Tjaa het is een beetje een promo verhaal van de importeur.. maar vendetta vind ik wel een goed merkbaar product.

Ik zag op de site dat er geen pancake syrup meer word verkocht? Waardoor komt dat? Ik wou het eens een keertje proberen door de kwark te gooien, kijken of het hielp om kwark wat lekkerder te maken.

• #13.249
Ik zag op de site dat er geen pancake syrup meer word verkocht? Waardoor komt dat? Ik wou het eens een keertje proberen door de kwark te gooien, kijken of het hielp om kwark wat lekkerder te maken.

ik heb nog 1 flesje.. als je toevallig wat nodig hebt nog. zet even in de opmerkingen graag de pancake syrup.. dan krijg je die er zo bij

Komt er een whey hydrolisaat van de XXLNutrition lijn ?

Ja daar is Rene volop mee bezig volgens mij, hou dit topic maar in de gaten :)

Rene! Vraagje:

De Instant Oats - Was Ultra Fine Scottish Oats zijn redelijk "populair" aan het worden, het is ook een zeer goed product en ik vroeg me dus af of het toevallig aan het assortiment toegevoegd zou kunnen worden. Er is naar mijn weten best veel vraag naar als ik het hier zo rondlees; en in andere nederlandse webwinkels ontbreekt elk spoor van een fatsoenlijke oat powder.

Dat wou ik ook vragen :D

Even en ander vraagje.
Is de opname snelheid van vloeibare amino's als Amino X-plode aanzienlijk sneller dan die van Essential amino's in poeder vorm? (EAS)

grtz ;)

rene welke maat tanktop xxlnutrition draag ji zelf?

• #13.256

Ja daar is Rene volop mee bezig volgens mij, hou dit topic maar in de gaten :)

Ja klopt.. ik ben daar mee bezig.. het is alleen zo dat het spul enorm bitter is. Nu ben ik bezig met een versie die niet bitter is, dat neemt wat meer tijd in beslag maar dat heb ik er wel voor over.

Rene! Vraagje:

De Instant Oats - Was Ultra Fine Scottish Oats zijn redelijk "populair" aan het worden, het is ook een zeer goed product en ik vroeg me dus af of het toevallig aan het assortiment toegevoegd zou kunnen worden. Er is naar mijn weten best veel vraag naar als ik het hier zo rondlees; en in andere nederlandse webwinkels ontbreekt elk spoor van een fatsoenlijke oat powder.

Ik zal er eens naar kijken.. ik ben er wel mee bezig geweest. met havermoutmeel puur. maar het smaakt wat flauw..

Dat wou ik ook vragen :D

Even en ander vraagje.
Is de opname snelheid van vloeibare amino's als Amino X-plode aanzienlijk sneller dan die van Essential amino's in poeder vorm? (EAS)

grtz ;)

De opname zal gelijk zijn schat ik zo in.

rene welke maat tanktop xxlnutrition draag ji zelf?

:thumbs: ze vallen niet zo er groot.

• #13.257
  • #13.259
Terug
Naar boven