Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Goed bezig weer Rene, jij blijft uitbreiden.

Als je toch bezig bent, mag die L-tryptofaan ook wel wat lekkerder of beter oplosbaar maken.
Lost totaal niet op waardoor je alleen klonten drinkt en achter blijft in je beker.
Product is echt walgelijk en heb soms echt het idee dat ik me kots in moet houden.

Moooi is het fijner dan brinta of ongeveer hetzelfde?

goed bezig xxl havermout gemalen heb ik zeker intresse in

Als het een schappelijke prijs is die havermout dan zal XXL met havermout ( gemalen zuiver havermout dan wel ) toe te voegen aan hun assortiment een immense verkoopstijging tegemoet :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.266
Goed bezig weer Rene, jij blijft uitbreiden.

Als je toch bezig bent, mag die L-tryptofaan ook wel wat lekkerder of beter oplosbaar maken. Lost totaal niet op waardoor je alleen klonten drinkt en achter blijft in je beker. Product is echt walgelijk en heb soms echt het idee dat ik me kots in moet houden.

Ik doe altijd een scoop zo in mijn mond en dan sap erbij en weg.. de smaak is slecht maar is weinig aan te doen. alleen capsuleren maar dan wordt het erg duur weer.

Moooi is het fijner dan brinta of ongeveer hetzelfde?

ja is veel fijner is net meel.

goed bezig xxl havermout gemalen heb ik zeker intresse in

Als het een schappelijke prijs is die havermout dan zal XXL met havermout ( gemalen zuiver havermout dan wel ) toe te voegen aan hun assortiment een immense verkoopstijging tegemoet :D

Ik heb net de samples binnen en ga even testen zo..

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

Het havermout meel zou dat een probleem zijn komt het in zakken van 2500gram ? of beter in potten?

Zelf prefereer ik een zak.

zakken zou echt geen probleem zijn, als het gaat om havermout. ik ben overigens ook wel geintresseerd.

bestelling is trouwnes binnen gekomen. bedankt voor het unleash sample :)

Misschien dat ik ook wel interesse heb in zo'n zak - potten heb ik nog genoeg staan ;)

Ik prefereer pot. Ik heb hier thuis de weightgainer van Optimum nutrition liggen in een zak van 4,5 kilo. Erg onhandig. Schep het zelf over naar lege potten

Ik heb ook wel interesse in havermout,moet binnenkort toch opnieuw bestellen.Enig idee van de kostprijs?Is de structuur ongeveer dezelfde als in de ccg?In zakken is voor mij wel ok!
Ik zie het al voor me: Schepje haver,schepje pro 80 en smullen maar :D
Ben ook van plan om eas te bestellen, kan ik deze ipv whey gebruiken?Enig nadeel lijkt me dat het met veel water moet gemengd worden zoals bij xtend,of is dit anders?

Btw, wanneer komt bancontact/mister cash eraan?

Rene ik had een vraagje al heel mijn leven eet ik geen brood. Daardoor komt mijn schildklier niet goed opgang dat is geconstateerd door de dokter dat betekent dat ik gauw zwaar ben doordat ik niet genoeg jodium binnenkrijg wat in brood zit maar ik lust het gewoon niet ik kan wel veel zout ergens opgooien maar dat is niet hetzelfde zeggen ze het is een soort bakkerszout hoorde ik maar dat weet ik niet zeker. Is er iets in pilvorm waar dat soort jodium inzit ofzo die dat stimuleerd zodat ik sneller kan afvallen ofzo?

Ik heb ook wel interesse in havermout,moet binnenkort toch opnieuw bestellen.Enig idee van de kostprijs?Is de structuur ongeveer dezelfde als in de ccg?In zakken is voor mij wel ok!
Ben ook van plan om eas te bestellen, kan ik deze ipv whey gebruiken?Enig nadeel lijkt me dat het met veel water moet gemengd worden zoals bij xtend,of is dit anders?

Whey is meer voor de aanvulling van je eiwitten. EAS is voor rond je training. Vind EAS zelf een GE-WEL-DIG product :). Heb die van XXLNutrition, aanradertje:D.

Whey is meer voor de aanvulling van je eiwitten. EAS is voor rond je training. Vind EAS zelf een GE-WEL-DIG product :). Heb die van XXLNutrition, aanradertje:D.

Hoe valt de smaak mee?Wou de lemon proberen.Ik ben gewoon van xtend te drinken en zo geweldig vind ik het niet van smaak(zowel lemon als apple).Natuurlijk gaat werking voor op smaak maar het is toch fijn meegenomen.

Hoe valt de smaak mee?Wou de lemon proberen.Ik ben gewoon van xtend te drinken en zo geweldig vind ik het niet van smaak(zowel lemon als apple).Natuurlijk gaat werking voor op smaak maar het is toch fijn meegenomen.

Lemon is geweldig lekker!
Heb het al eerder beschreven: een niet-zure citroenlimonadesmaak.

• Like
Waarderingen: KEUN
  • #13.276

Je antwoord heb je al gehad ongeveer in de post's daarna zag ik. de prijs moet ik naar kijken maar zoiets neem toch altijd 2 weken in beslag, er moeten ook labels opkomen daarom. Het worden denk zakken van 3000gram. Komt in de basic bulk lijn.. daar komen nog wat dingen bij overigens.

Rene ik had een vraagje al heel mijn leven eet ik geen brood. Daardoor komt mijn schildklier niet goed opgang dat is geconstateerd door de dokter dat betekent dat ik gauw zwaar ben doordat ik niet genoeg jodium binnenkrijg wat in brood zit maar ik lust het gewoon niet ik kan wel veel zout ergens opgooien maar dat is niet hetzelfde zeggen ze het is een soort bakkerszout hoorde ik maar dat weet ik niet zeker. Is er iets in pilvorm waar dat soort jodium inzit ofzo die dat stimuleerd zodat ik sneller kan afvallen ofzo?

Ik heb geen idee...... ik moet daar even onderzoek naar doen.

Lemon is geweldig lekker!
Heb het al eerder beschreven: een niet-zure citroenlimonadesmaak.

De lemon is net limonade :zuip:

Ikzelf heb punch, valt best mee ... Mijn trainingpartner overigens vind het dan weeral niet zo goed meevallen van smaak, hangt natuurlijk beetje van jezelf af.

Edit : Wat komt er allemaal nieuw in de basic bulk lijn, Rene ? Als je dit al mag verklappen natuurlijk :).

• #13.278
Ikzelf heb punch, valt best mee ... Mijn trainingpartner overigens vind het dan weeral niet zo goed meevallen van smaak, hangt natuurlijk beetje van jezelf af.

Ja.. we worden steeds kritischer, tot kort geleden waren Essentiele aminozuren en vreselijk duur en niet te zuipen. Nu wordt het betaalbaar en goed te drinken en verwacht men ineens dat het heerlijk smaakt...

Ik denk dat je ook reëel moet blijven, het zijn en blijven aminozuren. Je kan het wel lekker maken maar dan moet je de dosering amino's verlagen en meer smaakstoffen gaan toevoegen en bv dextrose.

Helemaal gelijk in, ik kan hem zelf goed naar binnen kappen.

De EAS zijn onlangs verlaagd in prijs, kan dit ?

René, zitten er wel maatschepjes in die DextroJuice potten ???

Terug
Naar boven