XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik heb net de samples binnen en ga even testen zo..

Het havermout meel zou dat een probleem zijn komt het in zakken van 2500gram ? of beter in potten?

zolang de prijs schappelijk is en het havermout gemalen is en van goede kwaliteit , dat is het belangrijkste ;)

ik wil graag een bestelling doen , maar wil ook een paar potten whey delicous kopen , maar die smaken hinderen mij , toevallig geen samples over zodat ik kan testen voor ik er een hele pot van koop

heb vroeger al genoeg supps moeten weggieten vanwege de smaak :o

wat een gezeik over die smaken zeg, rene doet alles eraan om het zo lekker mogelijk te maken maar zoals hij al aangaf zijn het aminozuren en dat smaakt eenmaal anders

no pain no gain

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.284
Helemaal gelijk in, ik kan hem zelf goed naar binnen kappen.

De EAS zijn onlangs verlaagd in prijs, kan dit ?

René, zitten er wel maatschepjes in die DextroJuice potten ???

beiden ja :D

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

zolang de prijs schappelijk is en het havermout gemalen is en van goede kwaliteit , dat is het belangrijkste ;)

ik wil graag een bestelling doen , maar wil ook een paar potten whey delicous kopen , maar die smaken hinderen mij , toevallig geen samples over zodat ik kan testen voor ik er een hele pot van koop

heb vroeger al genoeg supps moeten weggieten vanwege de smaak :o

We krijgen morgen van een paar smaken samples.. weet niet welke. de sample packs komen denk over een dag of 10.

de kwaliteit van het havermoutmeel is zeker goed. ik moet even naar de prijs gaan kijken. weet de inkoop nog niet precies ook.

Als het een beetje betaalbaar is ga ik het ongetwijfeld halen :)

René,

Ben nieuwe bestelling aan het samenstellen en ik gebruik al enkele maanden Dextrojuice waar ik tevreden over ben maar nu dacht ik eens Waxy Maize te proberen.
Wat is jou persoonlijke voorkeur?

Greetz

Ja.. we worden steeds kritischer, tot kort geleden waren Essentiele aminozuren en vreselijk duur en niet te zuipen. Nu wordt het betaalbaar en goed te drinken en verwacht men ineens dat het heerlijk smaakt...

Ik denk dat je ook reëel moet blijven, het zijn en blijven aminozuren. Je kan het wel lekker maken maar dan moet je de dosering amino's verlagen en meer smaakstoffen gaan toevoegen en bv dextrose.

Tja... als het maar werkt;)...

Er kwamen nieuwe smaken toch van whey delicious?
Mischien id om een poll te starten? kun je meteen zien wat "goed in de smaak valt" Ik stem voor Peanut Butter Choco:D (ala BSN syntha 6)
Cookies & cream doet het ook altijd goed:p;)

Over cookies & cream gesproken :

Renée,heb in het verleden 100% caseine time release proteine van optimum nutrition besteld bij een andere webshop(sorry :D), cookies & cream smaak.Proteine deed meer dan goed zijn werk en dan was hij nog verukkelijk lekker ook.Kan je deze niet aan het assortiment toevoegen?Ik zie dat je veel van ON hebt,behalve deze...

René,

Ben nieuwe bestelling aan het samenstellen en ik gebruik al enkele maanden Dextrojuice waar ik tevreden over ben maar nu dacht ik eens Waxy Maize te proberen.
Wat is jou persoonlijke voorkeur?

Greetz

Als aanvulling op deze vraag ben ik benieuwd naar het verschil tussen CCG en Waxy Maize.

Waxy Maize = KH
CCG = Complexe KH met proteinen, gainer dus

Maar je bedoelt verschil tussen Waxy Maize en DextroJuice zeker :) ?

Toch nog even een vraag, wat is het beste al Post workout, Waxy Maize of DextroJuicePro ?

• #13.291
René,

Ben nieuwe bestelling aan het samenstellen en ik gebruik al enkele maanden Dextrojuice waar ik tevreden over ben maar nu dacht ik eens Waxy Maize te proberen. Wat is jou persoonlijke voorkeur?

Greetz

het is een kwestie van proberen.. wat je beter vind, sommige zweren bij waxy maize. Ik ben er nog steeds niet helemaal uit wat ik zelf beter vind :D

Tja... als het maar werkt;)...

Er kwamen nieuwe smaken toch van whey delicious?
Mischien id om een poll te starten? kun je meteen zien wat "goed in de smaak valt" Ik stem voor Peanut Butter Choco:D (ala BSN syntha 6)
Cookies & cream doet het ook altijd goed:p;)

Geloof me.. de smaken wordt top.. en even geen vruchten smaken .

Over cookies & cream gesproken :

Renée,heb in het verleden 100% caseine time release proteine van optimum nutrition besteld bij een andere webshop(sorry :D), cookies & cream smaak.Proteine deed meer dan goed zijn werk en dan was hij nog verukkelijk lekker ook.Kan je deze niet aan het assortiment toevoegen?Ik zie dat je veel van ON hebt,behalve deze...

Ik vind de ON cassein te duur.. dus ga ik niet toevoegen.

Als aanvulling op deze vraag ben ik benieuwd naar het verschil tussen CCG en Waxy Maize.

Dat verschil is nogal groot lees even de 2 teksten op de site heb je dan nog vragen stel ze dan gerust.

Hey Rene!
Heb net de Whey Delicious Appelsmaak geprobeerd,is heel goed te doen!Weer eens een heel andere frisse smaak dan steeds die standaard smaken!Hij krijgt(ik heb t met melk gemixt) eigenlijk een dubbele smaak-sensatie: de ene kant lekker romig en daarnaast een frisse appelsmaak,precies zoals die is bij van die Chuba-Chub lollies met appelsmaak...
Jammie,voor mij geslaagd!!

btw ander vraagje: zijn er eigenlijk samples te krijgen van Crack,ben eigenlijk wel benieuwd of die bij mij zou werken,maar zou hem graag ff testen voor ik een pot koop....

• #13.294
Hey Rene!
Heb net de Whey Delicious Appelsmaak geprobeerd,is heel goed te doen!Weer eens een heel andere frisse smaak dan steeds die standaard smaken!Hij krijgt(ik heb t met melk gemixt) eigenlijk een dubbele smaak-sensatie: de ene kant lekker romig en daarnaast een frisse appelsmaak,precies zoals die is bij van die Chuba-Chub lollies met appelsmaak...
Jammie,voor mij geslaagd!!

btw ander vraagje: zijn er eigenlijk samples te krijgen van Crack,ben eigenlijk wel benieuwd of die bij mij zou werken,maar zou hem graag ff testen voor ik een pot koop....

Ik vind de appelsmaak ook echt lekker smaken, hele apparte smaak. ik heb denk nog wel wat crack samples liggen.

:D:D al enig inzicht waneer ze komen? en de sample packs?

De sample packs komen 2 weken later als verwacht (binnen nu en 10 dagen).. ze hebben de verkeerde dozen bedrukt de sukkels... de nieuwe smaken komen pas in het nieuwe jaar..

hey rené!
ik zag afgelopen zondag richard van der linden bij de strongmanwedstrijd in hellevoetsluis met een trainingspak lopen waarbij op de achterkant "bigger is better" "XXLnutrition" stond (zelfde als de shirts)
ik denk dat er grote interesse zou zijn als je dit als promo-artikel in de verkoop zou doen.

hey rené!
ik zag afgelopen zondag richard van der linden bij de strongmanwedstrijd in hellevoetsluis met een trainingspak lopen waarbij op de achterkant "bigger is better" "XXLnutrition" stond (zelfde als de shirts)
ik denk dat er grote interesse zou zijn als je dit als promo-artikel in de verkoop zou doen.
girlies? :heart:
Niet voor mij, voor skinnie natuurlijk!

Wilde nog even een complimentje geven voor de prima kwaliteit van de xxl shirts. Hij is zeker al een keer of 15 in de was geweest en ziet er nog prima uit :thumbup:. Helaas in tegenstelling tot mijn ironville shirt dat na 3 keer wassen al verpauperd was (en ja ik heb hem binnenstebuiten gewassen).

Terug
Naar boven