MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.303
hey rené!
ik zag afgelopen zondag richard van der linden bij de strongmanwedstrijd in hellevoetsluis met een trainingspak lopen waarbij op de achterkant "bigger is better" "XXLnutrition" stond (zelfde als de shirts)
ik denk dat er grote interesse zou zijn als je dit als promo-artikel in de verkoop zou doen.

we komen nog met jasjes.. ik ben er mee bezig.. en petjes komen ook :D

pffff zou minder verkopen als de 6-pack tas;)

daar ben ik nog mee bezig.. heb nog steeds contact.

Wilde nog even een complimentje geven voor de prima kwaliteit van de xxl shirts. Hij is zeker al een keer of 15 in de was geweest en ziet er nog prima uit :thumbup:. Helaas in tegenstelling tot mijn ironville shirt dat na 3 keer wassen al verpauperd was (en ja ik heb hem binnenstebuiten gewassen).

raar.... zou de zelfde kwaliteit moeten zijn

Echt alleen het witte meel? Of ook de (belangrijke) vezels?

witmeel? het is havermout maar dan gemalen.. dus de kleur veranderd niet echt.

Renéé,kan je zo geen calloriearm drankje voor tijdens de training toevoegen aan het assortiment?Toevallig kwam ik dit van performance tegen :

http://www.performance.be/english/produkten/vitminplus.htm

Zijn weinig onlineshops die zoiets verkopen!En Water tijdens de training wordt ook maar eentonig en de sportdrankjes die je ter plaatse kunt kopen vind ik veel te duur

• #13.305
  • #13.308
ik kan toevoegen aan het assortiment:

5000 gram havermoutmeel zak 5000 gram €25,00
5000 gram maltodextrine zak 5000 gram €27,50

die komen dan net als de Basic Bulk Whey in de Basic Bulk Series ;)

ik weet niet of de prijzen interessant zijn.. maar ik zie dat vitalife carboblast heeft 1000gram maltodextrine voor 14 euro.

ha ik mag men shirtje van xxl niet meer aandoen in de gym ...ik en 2 vrienden van me zijn ervoor in ruzie gekomen met de gym uitbater omdat ik een reden vroeg waarom we het niet meer mogen aandoen ... hij had het over reclame maken voor iemand anders toen ik zei dat het gewoon supps zijn en geen andere gym ofzo wilde hij het nog niet horen , na nog een hoop shit te zeggen en terug te krijgen toch maar opgegeven want buiten dat is het de beste gym in de buurt

• #13.310
ha ik mag men shirtje van xxl niet meer aandoen in de gym ...ik en 2 vrienden van me zijn ervoor in ruzie gekomen met de gym uitbater omdat ik een reden vroeg waarom we het niet meer mogen aandoen ... hij had het over reclame maken voor iemand anders toen ik zei dat het gewoon supps zijn en geen andere gym ofzo wilde hij het nog niet horen , na nog een hoop shit te zeggen en terug te krijgen toch maar opgegeven want buiten dat is het de beste gym in de buurt

whaha wat een gedoe.. zeg maar dat hij ook bij ons kan inkopen... dan is het geen probleem meer ;)

Dan laat je je eigen ook wel kennen hoor....

Rene vanaf wanneer komen de zakken havermout en maltodextrine op de site?

Wilde nog even een complimentje geven voor de prima kwaliteit van de xxl shirts. Hij is zeker al een keer of 15 in de was geweest en ziet er nog prima uit :thumbup:. Helaas in tegenstelling tot mijn ironville shirt dat na 3 keer wassen al verpauperd was (en ja ik heb hem binnenstebuiten gewassen).

Heb er zo een stuk of 5 en bij mij is de kwaliteit toch nog altijd prima. Mijn vriendin zorgt goed voor mijn kostbare shirts :-)

djzs seg :rolleyes:

giet die gast ook een emmer water over zen hoofd :D

Mooie aantal pagina's. En een vraag: Wanneer worden de Omega 3 potten weer verkocht?

• #13.316
Rene, ik zou graag eens andere creatine proberen dan Monohydraat, deze had echter geen effect op me... Welke zou je me aanraden?

ik kan toevoegen aan het assortiment:

5000 gram havermoutmeel zak 5000 gram €25,00
5000 gram maltodextrine zak 5000 gram €27,50

die komen dan net als de Basic Bulk Whey in de Basic Bulk Series ;)

ik weet niet of de prijzen interessant zijn.. maar ik zie dat vitalife carboblast heeft 1000gram maltodextrine voor 14 euro.

So.. redelijk prijzig, 5 euro per kilo havermout.

• #13.319
Rene, ik zou graag eens andere creatine proberen dan Monohydraat, deze had echter geen effect op me... Welke zou je me aanraden?

Ik zou eens creapump nemen of CreaForce. of als het even kan dan NOS ether.

So.. redelijk prijzig, 5 euro per kilo havermout.

Ik vind het wel meevallen voor havermeel.. veel BBers die ik ken nemen altijd deze. €2,39 voor 250gram .. dan maal 20 voor 5000 gram maakt > €47,80.

Hoe dan ook er komen 2 producten bij in de Basic Bulk Series.

Basic Bulk Whey is er al
Basic Bulk Oats
Basic Bulk Malto

alles 5000gram in een zak.

Hoe dan ook er komen 2 producten bij in de Basic Bulk Series.

Basic Bulk Whey is er al
Basic Bulk Oats
Basic Bulk Malto

alles 5000gram in een zak.

ik zou wel interesse hebben in die malto want van dexro krijg ik krampen, ook bij amper 25 gram per dosering

die oats zijn die dan zoals quaker of nog fijner ?

Terug
Naar boven