- Waardering
- 4.382
Rene een vraagje, vaak worden snelle koolhydraten als vitargo of waxymaize ook voor het trainen genomen, ik doe dit zelf ook icm EAS en arginine. Ik weet dat dit met dextrose niet verstandig is, maar hoe zit het maltodextrine, en in welke hoeveelheid? want ik zag dat dit ook de snelle koolhydraat is in bijvoorbeeld jullie pre-workout unleash V2.
En de bulk malto die jullie binnen krijgen is toch stukken goedkoper dan Vitargo.
Je kan prima dextrojuice pro nemen mix van dextro en malto met taurine en mineralen. Malto krijgen we ook over een week en is zeker goedkoop wordt wel een neutrale variant.
Oke vandaar dat ik vandaag zo hyper vrolijk ben
Bedankt voor de Unleash V2 sample die ik onlangs bij m'n bestelling kreeg. Dit was voor het eerst dat ik Unleash gebruikte. Het spul was niet te zuipen (bitter) maar dat beschouw ik altijd maar als een goed teken, want ik hou niet van teveel zoete rommel in dergelijke drankjes. Het gaat mij puur om de ingrediënten en ik drink het niet om de smaak.
Training ging super, veel zin om te trainen en m'n focus en drive om te presteren was ook beter dan normaal. Ideaal supplement om te pakken als je niet in de 'mood' bent om te gaan trainen.