AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.361
Rene een vraagje, vaak worden snelle koolhydraten als vitargo of waxymaize ook voor het trainen genomen, ik doe dit zelf ook icm EAS en arginine. Ik weet dat dit met dextrose niet verstandig is, maar hoe zit het maltodextrine, en in welke hoeveelheid? want ik zag dat dit ook de snelle koolhydraat is in bijvoorbeeld jullie pre-workout unleash V2.
En de bulk malto die jullie binnen krijgen is toch stukken goedkoper dan Vitargo.

Je kan prima dextrojuice pro nemen mix van dextro en malto met taurine en mineralen. Malto krijgen we ook over een week en is zeker goedkoop wordt wel een neutrale variant.

Oke vandaar dat ik vandaag zo hyper vrolijk ben :D

Bedankt voor de Unleash V2 sample die ik onlangs bij m'n bestelling kreeg. Dit was voor het eerst dat ik Unleash gebruikte. Het spul was niet te zuipen (bitter) maar dat beschouw ik altijd maar als een goed teken, want ik hou niet van teveel zoete rommel in dergelijke drankjes. Het gaat mij puur om de ingrediënten en ik drink het niet om de smaak.

Training ging super, veel zin om te trainen en m'n focus en drive om te presteren was ook beter dan normaal. Ideaal supplement om te pakken als je niet in de 'mood' bent om te gaan trainen.

:thumbs:

Uw bestelling:

XXL Nutrition, Shirt XXL Nutrition 1 shirt (L), aantal:1, prijs: 5.50
XXL Nutrition, DextroJuice Pro 2000 gram (Orange), aantal:1, prijs: 15.95
XXL Nutrition, Essential Amino Stack 500 gram (Punch), aantal:1, prijs: 29.95
XXL Nutrition, Multivit 120 T abs, aantal:1, prijs: 16.50
XXL Nutrition, Handdoek XXL Nutrition 1 stuk, aantal:2, prijs: 7.90
XXL Nutrition, Creatine Monohydraat 500 gr, aantal:1, prijs: 14.95
Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 90.75

Uw bestelnummer is: 41560

..zou er misschien een sample van dat havermoutmeel bij kunnen? :D

..zou er misschien een sample van dat havermoutmeel bij kunnen? :D

Gepost op 20 nov.:
ik ga vandaag de labels even goed nalezen en doorsturen naar de drukker.. met een week hebben we dan deze nieuwe dingen op de site :thumbs:

Ik denk dat je nu écht te snel wilt ;)

---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:03 ----------

René,
jij gaat wel érg ver in de productuitbreidingen zeg...!!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
(Om de hoek bij het NK gisteren)

vraag

hey Rene, ik heb een vraagje.
ik heb zojuist de Red en Black stack van AN besteld maar hoe kan ik deze best innemen?eerst beginnen met de HGHup en nadien na een week ofzo de Alpha x erbij nemen of gewoon al vanaf dag 1 allebei nemen?

Heb voor de laatste keer 'n kilo'tje isolaat van XXL besteld + wat andere spulletjes, hoop namelijk dat ik de volgende keer die 5kg basic bulk whey in de smaak aardbei kan bestellen :D

Hoi René

Wanneer is de ''Profi Belt Olimp'' Maat M. weer leverbaar? Of kan ik Maat L. ook nemen met 95 cm taille, denk het niet he.?
En tot wanneer duurt die actie van de Nano-Proxil N.O.? (a 39,95)

• #13.368
Gepost op 20 nov.:

Ik denk dat je nu écht te snel wilt ;)

---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:03 ----------

René,
jij gaat wel érg ver in de productuitbreidingen zeg...!!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
(Om de hoek bij het NK gisteren)

:D

Niet geschoten is altijd mis;)

Mis ;)

hey Rene, ik heb een vraagje.
ik heb zojuist de Red en Black stack van AN besteld maar hoe kan ik deze best innemen?eerst beginnen met de HGHup en nadien na een week ofzo de Alpha x erbij nemen of gewoon al vanaf dag 1 allebei nemen?

Kijk even op de site heb net de informatie wat aangevuld.

Heb voor de laatste keer 'n kilo'tje isolaat van XXL besteld + wat andere spulletjes, hoop namelijk dat ik de volgende keer die 5kg basic bulk whey in de smaak aardbei kan bestellen :D

Die is er allang hoor de Basic Bulk Whey aardbei.

Hoi René

Wanneer is de ''Profi Belt Olimp'' Maat M. weer leverbaar? Of kan ik Maat L. ook nemen met 95 cm taille, denk het niet he.?
En tot wanneer duurt die actie van de Nano-Proxil N.O.? (a 39,95)

Olimp belts komen niet meer terug omdat we die van eigen merk hebben. De nanoproxil actie is zolang de voorraad strekt.

:D

Die is er allang hoor de Basic Bulk Whey aardbei.
.

Ik zou zweren dat je 'n paar dagen geleden had gepost dat jullie eerst zouden kijken of er genoeg animo voor was en dan zouden jullie samples maken etc. Ik zweeeeeeeeeeeeeeer ??? :D

Edit:

update je browser dan ook eens! :D

Omdat het een nieuwe product is en ik eerst even kijken of er vraag naar is, daarom zijn we even met 2 smaken gestart, ik zal van de week even overleggen voor aardbei en banaan.

Mja die post dus :D Maar goed, bestel hem dus sowieso de volgende keer ;)

• #13.370
Ik zou zweren dat je 'n paar dagen geleden had gepost dat jullie eerst zouden kijken of er genoeg animo voor was en dan zouden jullie samples maken etc. Ik zweeeeeeeeeeeeeeer ??? :D

Edit:

Mja die post dus :D Maar goed, bestel hem dus sowieso de volgende keer ;)

Het is hier net de brandweer het ene moment praten we erover het volgende moment hebben we het staan ;) . Dat is één van de voordelen van het laten maken van je supplementen gewoon in Nederland ;)

Wat is de EAS-opname van 1 dosering ?

Ja, dat bedoelde ik. En vlak na een training ?

Ik heb 'n bestelling geplaatst vanmiddag, maar geen bevestigingsmail gekregen, kan dat kloppen? Ik meen me namelijk te herinneren dat deze automatisch werden verstuurd direct na bestelling.

• #13.377
Ik heb 'n bestelling geplaatst vanmiddag, maar geen bevestigingsmail gekregen, kan dat kloppen? Ik meen me namelijk te herinneren dat deze automatisch werden verstuurd direct na bestelling.

Pm me even op welke naam je hebt besteld dan check ik het even.

Ik wouw gewoon even over het algemeen bedanken voor de goeie prijzen van xxl nutrition en goeie producten die jullie leveren! nog vorige week 5kg whey insant besteld en een sampeltje van unleash erbij gekregen

• #13.379
Ik wouw gewoon even over het algemeen bedanken voor de goeie prijzen van xxl nutrition en goeie producten die jullie leveren! nog vorige week 5kg whey insant besteld en een sampeltje van unleash erbij gekregen

:thumbs: thanks... we doen ons best en leuk om te horen!

Hey heb/krijg je nog samples van die 5kg zakken? (Whey)
Wilde die namelijk eens testen qua smaak en die miss dan bestellen...
Heb juist een bestelling gedaan dus miss kun je er wat bijdrukken!

Terug
Naar boven