- Waardering
- 4.382
Als feedback op de website, als je op de hoofdpagina zit en je kijkt bij alle aanbiedingen, dan vind ik daar die dropdown menutjes er heel erg lelijk uitzien...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als feedback op de website, als je op de hoofdpagina zit en je kijkt bij alle aanbiedingen, dan vind ik daar die dropdown menutjes er heel erg lelijk uitzien...

rene gaat deze bestellin nog mee heb hem 5 over 3 besteld?
U heeft gekozen voor een éénmalige machtiging. Bestellingen die op werkdagen voor 15:00uur besteld zijn zult u in de meeste gevallen de volgende dag ontvangen. Wij verzenden per TNT Post. Indien u tijdens de bezorging niet thuis bent laat de postbode een kaartje achter en komt de volgende dag terug. Indien u dan weer niet thuis bent kunt u uw bestelling de eerstvolgende werkdag ophalen bij een postkantoor bij u in de buurt.
Uw bestelling:
XXL Nutrition, DextroJuice Pro 2000 gram (Orange), aantal:1, prijs: 15.95
XXL Nutrition, CreaPump 400 gram, aantal:1, prijs: 17.50
Verzendkosten: 3.95
Totaalbedrag: EUR 37.40
Uw bestelnummer is: 41668
je order is nog niet uitgeprint. Als we nog tijd over hebben straks gaat die alsnog mee. Maar kan even niets beloven is best druk op het moment.
In MegaGrow heb je al een goede dosis BCAA's en al helemaal gecombineerd met EAS. Als je na de training gewoon nog een goede maaltijd eet met eiwitten is een whey shake niet echt nodig meer. De aminozuren en MegaGrow voorzien je spieren al van de nodige aminozuren.

je hebt de website toch laten vernieuwen?

Ik vind die menutjes waarover ik het had er nogal lelijk uitzien...
Voorbeeld in attachement..
greetz

greetz
greetz
Tsja, een van de nadelen dan voor mij... Ga geen 200 euro meer dokken om een legale windows XP licentie aan te schaffen![]()
Onze site is best hightech... is geschreven voor IE8, chrome en de nieuwste firefox..met oudere browsers kan je ooit wat problemen onder vinden..
Heb nochthans de laatste nieuwe met alle updates hoor, denk dat het eerder met malware te maken heeft.
heb ook problemen met de site opkomen.. heb geen malware dus daar ligt het denk ik niet aan. heb ook de nieuwste firefox.. iemand enig idee?
. welke versie heb je precies? en wat gaat er mis?Toch eigenaardig.Op mijn vriendin hare laptop geen problemen.Ze heeft dezelfde browser, maar wel windows vista ipv XP.Misschien ligt daar het probleem