AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik zou eens creapump nemen of CreaForce. of als het even kan dan NOS ether.

Ik vind het wel meevallen voor havermeel.. veel BBers die ik ken nemen altijd deze. €2,39 voor 250gram .. dan maal 20 voor 5000 gram maakt > €47,80.

Hoe dan ook er komen 2 producten bij in de Basic Bulk Series.

Basic Bulk Whey is er al
Basic Bulk Oats
Basic Bulk Malto

alles 5000gram in een zak.

Ja als je het zo bekijkt.
Enig idee of havermout meel goed oplost in water, en of het een beetje smaakt?

was geen ongeduld rene, pure interesse :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.323
ik zou wel interesse hebben in die malto want van dexro krijg ik krampen, ook bij amper 25 gram per dosering

die oats zijn die dan zoals quaker of nog fijner ?

Quaker zijn vlokken.. dit is gemalen quaker zeg maar. ;)

Ja als je het zo bekijkt.
Enig idee of havermout meel goed oplost in water, en of het een beetje smaakt?

Het smaakt als je het alleen drinkt erg flauw.. zit ook geen suiker, zoetstof of zout bij. Maar samen met een Whey is best lekker.

was geen ongeduld rene, pure interesse :P

;) ik ga vandaag de labels even goed nalezen en doorsturen naar de drukker.. met een week hebben we dan deze nieuwe dingen op de site :thumbs:

Basic Bulk Whey €64,95
Basic Bulk Oats €25,00

= 10 kg weightgainer voor 89.95, super ;)

witmeel? het is havermout maar dan gemalen.. dus de kleur veranderd niet echt.

Het zijn de volledige korrels havermout dus. zoals ze bij Brinta ook de volledige tarwekorrels vermalen.

Denk dat er ook zoiets bestaat als havermoutmeel dat voor vermaling ontdaan is van zijn rand (vezel). Wit havermoutmeel dus.

Dat zal het wel niet zijn denk ik.

wat is de samenstelling van de Basic Bulk Oats? :D

hey rené,

vraagje : krijgen jullie ook nog kre alkalyn xtreme van performance in het assortiment ? of is die van xxl net zo goed denk je ?

• #13.328
René,is het niet beter om liquid whey amino direkt na de training te grbruiken ipv eas?Die vloeibare bevat meer aminozuren en lijkt me wel een goed produkt.Hoor er wel niet veel over,wordt dat wel veel verkocht?
De dosering amino's lijkt me wel goed en is makkelijker(vlugger)om in te nemen

Laatst bewerkt:
  • #13.331
René,is het niet beter om liquid whey amino direkt na de training te grbruiken ipv eas?Die vloeibare bevat meer aminozuren en lijkt me wel een goed produkt.Hoor er wel niet veel over,wordt dat wel veel verkocht?
De dosering amino's lijkt me wel goed en is makkelijker(vlugger)om in te nemen

Nee EAS is veel beter ... je hebt alleen essentiele aminozuren nodig.. daarbij is liquid amino niet 100% amino... kijk even goed naar de voedingswaarden

nothing beats EAS! :D

Goeie,dan wordt sowieso al eas!In het weekend zet ik mijn bestelling want ken mezelf, ga toch weer veranderen.Kan nooit kiezen uit het snoepgoed ;)
Die Vitmin bestel ik als de havermout verkoopsklaar is

René, ik heb zonet de stronghooks besteld, ben benieuwd hoe deze zullen bevallen:D Maar nu twijfel ik wat men volgende pre workout wordt. Labrada bevalt goed maar ik lees veel goede dingen over Unleash. Is het mogelijk een sample bij de bestelling te doen? Zou top zijn! bestelnummer is: 41396

Besteld en betaald :thumbs:

Uw bestelling:

XXL Nutrition, XXL Training Stack 1 stack (MG Orange, MG Orange), aantal:1, prijs: 89.95
Olimp, Glucosamine 120 Cap, aantal:2, prijs: 33.00
XXL Nutrition, Whey Protein Instant 2,5 kg (Aardbei), aantal:1, prijs: 47.50
XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 1 kg (Aardbei), aantal:1, prijs: 16.00
XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 1 kg (Vanille), aantal:1, prijs: 16.00
Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 202.45

Uw bestelnummer is: 41142
En vandaag al geleverd :thumbs:

even een kort vraagje, wanneer kunnen we hydrolisaat in het assortiment verwachten? :rolleyes:

• #13.338
even een kort vraagje, wanneer kunnen we hydrolisaat in het assortiment verwachten? :rolleyes:

Even geduld.. we zijn druk bezig met een Hydrolisaat die niet bitter is daarom duurt het allemaal wat langer. Maar beter goed werk dan half werk ;)

Die Drive-samples zijn toch nog ergens goed voor geweest: gozer die in dezelfde gym traint heb ik ze gegeven, hij bestelt binnenkort een hele pot bij je ;)
(of via mij, zou ook kunnen...)

Oké laatste vraagje René.

Ik heb van horen zeggen dat je BCAAs en EAS beter niet tegelijkertijd moet nemen met whey hydrolisaat. Nu ben ik mijn nieuwe post-workout supplement aan het samen stellen en vroeg mij af of ik dus EAS gewoon kon combineren met hydrolisaat.

Groet.

Terug
Naar boven