AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik vroeg me af aangezien de onderzoeken tegenwoordig opduiken met dextrose voor whey gebruiken (verdere uitleg is niet nodig denk ik?) hoe dat dan zit bij megagrow... Heb zojuist mijn 2e pot binnen en vroeg me af aangezien die 2 gewoon gecombineerd werdenn of dit een bewuste keuze was of niet? Just wondering.... :rolleyes:

pakketje binnen met met met met ....

een sampje unleash V2! ben benieuwd , ga hem morgen uitproberen..

Dankjewel ! als het wat doet bestel ik snel een grote hoeveelheid aan supplementen!

Hoeveel gram zit er in zo`n sample ? gewoon de 30 gram?

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.424
Ik vroeg me af aangezien de onderzoeken tegenwoordig opduiken met dextrose voor whey gebruiken (verdere uitleg is niet nodig denk ik?) hoe dat dan zit bij megagrow... Heb zojuist mijn 2e pot binnen en vroeg me af aangezien die 2 gewoon gecombineerd werdenn of dit een bewuste keuze was of niet? Just wondering.... :rolleyes:

Eerst megagrow en 10min daarna de whey

zo kom net van de sportschool.

en is het gelukt rene??:)

Nee helaas.. morgen.. :cool:

pakketje binnen met met met met ....

een sampje unleash V2! ben benieuwd , ga hem morgen uitproberen..

Dankjewel ! als het wat doet bestel ik snel een grote hoeveelheid aan supplementen!

Hoeveel gram zit er in zo`n sample ? gewoon de 30 gram?

:thumbs: ja zit 30 gram in.

Hoi Rene,

2 weken geleden een bestelling gedaan.

(Night Protein, Mega Grow, 2xShirt XXL Nutrition, Detox-One en wat pads)

Jammer genoeg allemaal nog niet "echt" kunnen testen wegens onverwacht ziekenhuis opname (appendix verwijderd). Toen ik weer thuis kwam, kwam toevallig ook het pakketje..

1,5week later: Vandaag dus, rustig gaan trainen op de sample van unleash, dat ging heerlijk !!! Krijg je echt een geweldig humeur van.. Deze komt zeker in de volgende bestelling erbij..

Kreeg trouwens goede comments op het XXL t-shirt, natuurlijk ineens beetje reclame gemaakt voor je!

Dank je wel voor de goede en snelle service en een volgende bestelling volgt snel..!

Groetjes
Raoul

• #13.426
Hoi Rene,

2 weken geleden een bestelling gedaan.

(Night Protein, Mega Grow, 2xShirt XXL Nutrition, Detox-One en wat pads)

Jammer genoeg allemaal nog niet "echt" kunnen testen wegens onverwacht ziekenhuis opname (appendix verwijderd). Toen ik weer thuis kwam, kwam toevallig ook het pakketje..

1,5week later: Vandaag dus, rustig gaan trainen op de sample van unleash, dat ging heerlijk !!! Krijg je echt een geweldig humeur van.. Deze komt zeker in de volgende bestelling erbij..

Kreeg trouwens goede comments op het XXL t-shirt, natuurlijk ineens beetje reclame gemaakt voor je!

Dank je wel voor de goede en snelle service en een volgende bestelling volgt snel..!

Groetjes
Raoul

:thumbs: UNLEASH! geeft je gewoon lekkere trainingen zonder door te gym te stuiteren :D

beste rene welke creatine ester raad je me aan alvast bedankt

Waarom hebben jullie destijds die whey bakken veranderd? Vond de oude een stuk fijner. Veel kleiner en compacter.

• #13.432
Waarom hebben jullie destijds die whey bakken veranderd? Vond de oude een stuk fijner. Veel kleiner en compacter.

Al een paar keer geschreven maar nog maar eens ;)

1> potten hebben een betere uitstraling
2> potten kunnen automatisch in de fabriek worden gelabeld (tijd besparing)

Emmers zijn handiger met je eens.

Al een paar keer geschreven maar nog maar eens ;)

1> potten hebben een betere uitstraling
2> potten kunnen automatisch in de fabriek worden gelabeld (tijd besparing)

Emmers zijn handiger met je eens.
Ja excuses, dit topic is wat te actief om helemaal door te lezen :P

Zit er niet mee overigens, ben hartstikke tevreden met jullie whey! Erg lekker, ook met water.

Rene,

Ik ben aan het cutten en verwacht dit nog een aantal maanden te moeten doen. Is het tijdens de cut verstandiger om Essential Amino Stack te nemen of Recovery Formula? En op welke momenten neem je zoiets tijdens de cut?

Een minder belangrijke vraag heb ik ook nog:
Komen die Basic Bulk producten in een hersluitbare zak, of moet je de zak open knippen en gaat het niet meer dicht? Ik voorzie bij mezelf dan namelijk een keuken vol met havermout meel (ik ben niet zo goed in handig zakken openmaken :D).

Basic bulk whey zonet aangekomen!Zak is niet hersluitbaar, maar wel stevig.Heb er gewoon een klein hoekje uitgeknipt met de schaar.Als mijn potten van 2,5kg leeg zijn gooi ik alles daar in.
Ik heb hem in de smaak choco en ik vind hem alles behalve slecht, de smaak is voor mij sterk genoeg(in tegenstelling tot sommige reviews bij het produkt).Als hij sterker is ga je die 5kg vlug beu worden denk ik.Trouwens de sterkte regel je nog altijd zelf.Hij lost ook zéér goed op,dus voor mij weer een topper!

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

Rene,

Ik ben aan het cutten en verwacht dit nog een aantal maanden te moeten doen. Is het tijdens de cut verstandiger om Essential Amino Stack te nemen of Recovery Formula? En op welke momenten neem je zoiets tijdens de cut?

Komen die Basic Bulk producten in een hersluitbare zak, of moet je de zak open knippen en gaat het niet meer dicht? Ik voorzie bij mezelf dan namelijk een keuken vol met havermout meel (ik ben niet zo goed in handig zakken openmaken :D).

Volgens mij neem je in de cut het beste recovery formula

• #13.439
is er een verschil van werking tussen de capsules en het poeder

Nee geen verschil, sommige mensen vinden capsules makkelijker.

Yihaa instant oats!! :eek:

Dat gaat mijn eerste bestelling worden bij jullie binnenkort. :cool:

:thumbs:

Rene,

Ik zou de recovery formula aanbevelen die neem je voor en na de traning. Nee niet afsluitbaar het is BASIC! ;)

Basic bulk whey zonet aangekomen!Zak is niet hersluitbaar, maar wel stevig.Heb er gewoon een klein hoekje uitgeknipt met de schaar.Als mijn potten van 2,5kg leeg zijn gooi ik alles daar in.
Ik heb hem in de smaak choco en ik vind hem alles behalve slecht, de smaak is voor mij sterk genoeg(in tegenstelling tot sommige reviews bij het produkt).Als hij sterker is ga je die 5kg vlug beu worden denk ik.Trouwens de sterkte regel je nog altijd zelf.Hij lost ook zéér goed op,dus voor mij weer een topper!

Ik ben geen voorstander van een te sterke smaak.. de whey is ook instant en klontert en schuimt niet als het goed is. Het is een vrij goedkope whey maar zeker geen troep ;)

Neem je die Recovery Formula alleen voor en na de krachttraining in de cut of ook bijvoorbeeld voor en na (ochtend) cardio?
Staat dit de vetverbranding niet in de weg (het zijn toch kcal ookal worden ze zo niet gedeclareerd)? Volgens mij staat het vetverbranding niet in de weg omdat aminozuren direct worden opgenomen toch?

---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

Volgens mij neem je in de cut het beste recovery formula

Bedankt voor de reactie :-).

Terug
Naar boven