MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Dure prrrrrrrrrijs....toch knap, meer dan vijf foutjes maken in één regel!:thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.742
LOL

''Voor dure prijs''

Achja er zullen altijd assclowns tussenzitten, maar er zijn een hoop mensen die XXL wel heel erg waarderen.

Nu het whey delicious sample pack te bestellen is zal ik binnenkort ook weer een bestelling plaatsen ! word een flinke, rond de 20 kg aan spullen.

:thumbs: thanks... ik werdt helemaal blij gisteren dat ik die doosjes zag die zijn echt super mooi geworden.

heb je een dikke 5 gegeven om die loser te compenseren :klink:

wanneer ik terug wat geld heb ga ik het jasje misschien bestellen, ziet er echt wel stoer uit!

btw, heb gister mijn bulk whey besteld, ben er benieuwd over! ik ga er waarschijnlijk een review over schrijven;)

jasje ziet er zeer mooi uit :thumb:
maar moet die gast toch een beetje gelijk geven, betalen om reclame te maken voor een ander :roflol:

maar moet die gast toch een beetje gelijk geven, betalen om reclame te maken voor een ander :roflol:

Volgens mij is dat altijd zo, mensen willen altijd merkkleding en dan is dit een koopje :D vest van G-star is veel duurder en staat ook alleen maar reklame op:p

Groeten bigboy25.

• #13.747

Volgens mij is dat altijd zo, mensen willen altijd merkkleding en dan is dit een koopje :D vest van G-star is veel duurder en staat ook alleen maar reklame op:p

Groeten bigboy25.

:thumbs: zelfde voorbeeld wat ik altijd geef.. ik zie vaak shirts met groot D&G , G-Star of weet ik wat er op. dat is ook reklame :D . daarbij kijk eens wat andere supplementen bedrijven vragen voor shirts (bv animal) , caps, vestjes of noem maar op.

Rene,

wat is dat hemogex eigenlijk voor spul? Want het is vet duur per ampul..

• #13.750
Rene,

wat is dat hemogex eigenlijk voor spul? Want het is vet duur per ampul..

Het is een IGF booster.. idd vrij prijzig. we hebben dat spul zelfs in de koelkast staan hier.

Zo, de sint kwam net langs, ik ruik weer lekker en heb nog andere leuke dingetjes gehad dit jaar :D

Maar dan moet het wel geweldige resultaten geven?:p enige ervaring mee?

Misschien een beetje rare vraag, maar vallen die petjes een beetje groot uit? Ik heb een hekel aan petten die klein zijn en dan strak op je hoofd zitten.

• #13.755
Misschien een beetje rare vraag, maar vallen die petjes een beetje groot uit? Ik heb een hekel aan petten die klein zijn en dan strak op je hoofd zitten.

Ze vallen niet heel groot omdat ik dat niet mooi vind, dan krijg je van rappers petten ;).... ze zitten niet strak en zijn niet hoog.

Hoe komt het eigenlijk dat bij de nieuwe potten, de creatine mono net van structuur suikerig is? De vorige had een microfijne poederige structuur..

Domme vraag(domme vragen bestaan niet alleen domme mensen ik weet het): Hoeveel doseringen is de unleash sample?

Vanmorgen al een uurtje door de duinen gehost en wel een boost nodig :D

Lees de verpakking ? met 1 schep kom je 30 trainingen toe.

Het gaat me ook om de sample, niet het volledige product. Lijkt me gram of 100, heb geen precisieweegschaal

Terug
Naar boven