Gert Jan
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LOL
''Voor dure prijs''
Achja er zullen altijd assclowns tussenzitten, maar er zijn een hoop mensen die XXL wel heel erg waarderen.
Nu het whey delicious sample pack te bestellen is zal ik binnenkort ook weer een bestelling plaatsen ! word een flinke, rond de 20 kg aan spullen.
Nee dat is niet mogelijk wat CRACK is uitverkocht en er komt een nieuwe versie van.. mss dat ik nog wel een sample heb anders krijg je iets anders.
jasje ziet er zeer mooi uit
maar moet die gast toch een beetje gelijk geven, betalen om reclame te maken voor een ander![]()
vest van G-star is veel duurder en staat ook alleen maar reklame op
jasje ziet er zeer mooi uit
maar moet die gast toch een beetje gelijk geven, betalen om reclame te maken voor een ander![]()
Volgens mij is dat altijd zo, mensen willen altijd merkkleding en dan is dit een koopjevest van G-star is veel duurder en staat ook alleen maar reklame op
Groeten bigboy25.
. daarbij kijk eens wat andere supplementen bedrijven vragen voor shirts (bv animal) , caps, vestjes of noem maar op.tja, zo kan je er ook naar kijken natuurlijkVolgens mij is dat altijd zo, mensen willen altijd merkkleding en dan is dit een koopjevest van G-star is veel duurder en staat ook alleen maar reklame op
Groeten bigboy25.

Rene,
wat is dat hemogex eigenlijk voor spul? Want het is vet duur per ampul..

Maar dan moet het wel geweldige resultaten geven?enige ervaring mee?
Misschien een beetje rare vraag, maar vallen die petjes een beetje groot uit? Ik heb een hekel aan petten die klein zijn en dan strak op je hoofd zitten.
.... ze zitten niet strak en zijn niet hoog.Lees de verpakking ? met 1 schep kom je 30 trainingen toe.